SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..
[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 23-02-2014 02:32:39 ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:26 schreef emokid het volgende:
http://steamcommunity.com/id/nicoinfurs/games?tab=all Ik heb recentelijk above average de Sid Meier humble bundle gehaald.. daarbij kreeg je automatisch Civ V + Gods and Kings, die laatste DLC heb ik net als de rest geredeemed maar hij verschijnt niet in mijn collection.Iemand enig idee?
Zie:Staat als het goed is onder het tabje DLC bij de eigenschappen van Civilization V. Tenminste zo staat ie er bij mij onder. Alleen ik heb de DLC niet uit de Humble Bundle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:26 schreef emokid het volgende:
http://steamcommunity.com/id/nicoinfurs/games?tab=all Ik heb recentelijk above average de Sid Meier humble bundle gehaald.. daarbij kreeg je automatisch Civ V + Gods and Kings, die laatste DLC heb ik net als de rest geredeemed maar hij verschijnt niet in mijn collection.Iemand enig idee?
Zie:het is te vinden onder het tabje DLC, zoals Mr Noodle al zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..![]()
wat is er nou echt mis met uplay t.o.v. steam?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
Far cry 3 deluxe toch maar aangeschaft voor 7,50. Na al die uren unlimited trial mocht er toch wel eens wat geld naar de dev toe.. Alleen dat hoere Uplay weer...
Bij mij is ie nu 5 euroquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
Far cry 3 deluxe toch maar aangeschaft voor 7,50. Na al die uren unlimited trial mocht er toch wel eens wat geld naar de dev toe.. Alleen dat hoere Uplay weer...
Uplay is een keer vergeten dat ik Anno 2070 had... die ik gewoon opstartte via de .exe (hardcopy)...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er nou echt mis met uplay t.o.v. steam?
Far Cry 3 Deluxe is 7,50quote:Op zondag 23 februari 2014 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij is ie nu 5 euro
Ik zou dan ook FC 3: Blood Dragon erbij nemen.
Als je GPU op 80 graden zit is er iets mis met je kaart, niet met de softwarequote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef DeeCruise het volgende:
Het frappante is dat de gekraakte versie stabiel draaide met de gpu op 50 graden (beide cores) en de cpu stabiel op 35. Nu de legit versie met exact dezelfde instellingen: GPU op 80 (beide cores) en cpu op 40 graden.
Hoe is het toch mogelijk dat devs hun code zo vernaggelen...
Dus omdat je PC de game niet trekt, is het de game zelf die niet op orde is?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Buitendam het volgende:
World at War werkt nog steeds niet. Mooi kut dat je 25 euro lapt voor een game die niet op orde is.
Tjah thats Activisionquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Beach het volgende:
Sws 25 euro dokken voor CoD:WaW anno nu. Dat zou max 5 euro moeten zijn.
Mwoah, ik heb m'n pc een paar maanden terug in elkaar geknutseld en hij draait als een trein. Het gaat overigens, als ik de fora moet geloven, om niet voorradige cd-keys. Maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus omdat je PC de game niet trekt, is het de game zelf die niet op orde is?Ik heb het al sinds launch, ondertussen 3 PC's geswitched en nog nooit een probleem mee gehad.
cod 1 kost nog steeds 20 euro ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Beach het volgende:
Sws 25 euro dokken voor CoD:WaW anno nu. Dat zou max 5 euro moeten zijn.
Nogal logisch he, aangezien Steam deals om 19.00 veranderen en het een Ubisoft weekend is met elke dag (om 19.00....) nieuwe deals...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
Kutsteam had vanochtend en vanmiddag de Ass. Creed reeks met 33% korting, log ik in, nu 75% korting![]()
Black Flag 40% korting, maar die heb ik al.
Wist niet dat die deals om 19:00 veranderen. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nogal logisch he, aangezien Steam deals om 19.00 veranderen en het een Ubisoft weekend is met elke dag (om 19.00....) nieuwe deals....
Zie plaatje in de OP.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist niet dat die deals om 19:00 veranderen. Weer wat geleerd.
Kan je daarmee ook op steam achievements halen of ben ik nu een penis?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
Dronken penisquote:Op zondag 23 februari 2014 23:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook op steam achievements halen of ben ik nu een penis?
(Dacht dat ik dit eerder gevraagd had. Mosschien niet zoveel drinken)
Kut heb t al eerder gevraagdthanks anyway
meh, geen steam..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
Geen zin om overal accounts te hebben en op updates te zoeken/downloaden/installeren.quote:
dit dus, al neemt het niet weg dat een DRM vrije versie erbij natuurlijk altijd mooi is..quote:Op maandag 24 februari 2014 00:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen zin om overal accounts te hebben en op updates te zoeken/downloaden/installeren.
1 van de redenen waarom ik niet meer games download. Steam is volautomatisch met een zeer vriendelijke versie van drm.
Bedankt voor je bijdrage maar niet aan de orde. Niet alleen trek ik mijn pc geregeld uit elkaar om schoon te houden, maar de gekraakte versie blijft 50 graden....quote:Op zondag 23 februari 2014 17:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je GPU op 80 graden zit is er iets mis met je kaart, niet met de software
Zal wel vol zitten met stof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Zitten goeie dingen tussenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Paypal weekly sale bij G2A.com
https://www.g2a.com/weeklysale
Nog 40 minuten..
Iets wat ik niet hebquote:Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef JimmyJames het volgende:
Morgen bonussen voor de HIB 11. Waar gokken/hopen jullie op?
Die lijkt mij echt ontzettend tof! Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Misschien dat ik hem zelf ook nog aanschaf.quote:Op maandag 24 februari 2014 03:29 schreef JaimyLee het volgende:
Banished gekregen van een vriend omdat ik hem soms met de auto naar Rotterdam brengMorgen maar niet te lang in bed blijven liggen, en lekker spelen
Zeker doen. Momenteel al een vermakelijke game, maar de game heeft nog zoveel meer potentie.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die lijkt mij echt ontzettend tof! Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Misschien dat ik hem zelf ook nog aanschaf.
Hoe bedoel je meer potentie precies? Dat er nog updates komen die het nog fijner gaan tweaken of bij een eventueel sequel op de game?quote:Op maandag 24 februari 2014 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker doen. Momenteel al een vermakelijke game, maar de game heeft nog zoveel meer potentie.
Heb er net 3 uur in zitten, zeer tof! Wel raar dat er iemand dood ging aan starvation terwijl er 100 eten in de opslagplaats lag te wachten.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die lijkt mij echt ontzettend tof! Ik ben benieuwd naar wat je ervan vindt. Misschien dat ik hem zelf ook nog aanschaf.
Hier was ik dus al bang voor. Jammer.quote:
Draait hier als een tierelier op max en ziet er goed uit. Net 2 uurtjes gespeeldquote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Beach het volgende:
Thief eventjes gespeeld en echt lekker loopt het helaas niet. Veel schokken/laden.
wauw, die opties en difficutly optiesquote:
Ja, heb het gisteravond zitten bekijken met open bakkes. Een pc-port die pc-gamers serieuzer neemt dan het origineel de consolersquote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:05 schreef mschol het volgende:
[..]
wauw, die opties en difficutly opties
Brothel Simulator?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef mschol het volgende:
volgens mij hebben ze alle soorten simulators nou wel gehad..
Volgens mij is dr nog geen Brothel Simulator, dat zou een gat in de markt zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/273940
quote:
http://www.funny-games.biz/sim-brothel.htmlquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Volgens mij is dr nog geen Brothel Simulator, dat zou een gat in de markt zijn.
edit: WTF Bart.... lol
Gebruik je de 32bit of 64bit?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Draait hier als een tierelier op max en ziet er goed uit. Net 2 uurtjes gespeeld
Holocaust sim zou het vast goed doen in Iran en de Gazastrook.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:21 schreef Bart het volgende:
Hmm. Nou ja, van alle andere dingen is er inderdaad ook al een simulator.
Die had ik 20 jaar terug al op de Amiga geloof ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Holocaust sim zou het vast goed doen in Iran en de Gazastrook.
Samenstelling van je PC?quote:Op maandag 24 februari 2014 22:31 schreef Beach het volgende:
Thief eventjes gespeeld en echt lekker loopt het helaas niet. Veel schokken/laden.
http://store.steampowered.com/app/267610/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/app/273940
die heb ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/267610/
Zag deze van de week bij de FRS in de leegverkoop staan. Ik dacht echt bij mezelf: wat de neuk?
V.
Bestaat ook alquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Holocaust sim zou het vast goed doen in Iran en de Gazastrook.
http://www.bundlestars.com/all-bundles/extreme-sims-bundle/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/267610/
Zag deze van de week bij de FRS in de leegverkoop staan. Ik dacht echt bij mezelf: wat de neuk?
V.
http://www.stolidus-simulations.com/robotvacuumsimulator2013/quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:44 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://www.bundlestars.com/all-bundles/extreme-sims-bundle/
Ik moet nog steeds uitzoeken of het in dat spel mogelijk is om een biologische boerderij te hebben. Uit principe speel ik geen Monsanto- of Tyson-simulaties.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Chef_M het volgende:
Mensen die Farming Sim '13/14 niet hebben, en dat noemt zich PC gamer.
Pimp Simulatorquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:02 schreef Chef_M het volgende:
Mensen die Farming Sim '13/14 niet hebben, en dat noemt zich PC gamer.
32 bits; 64 doet het niet. Geen idee waarom niet.quote:
Geleend.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Verbal het volgende:
Hoe spelen jullie trouwens Thief? Zag dat de release pas vrijdag is?
V.
Ja, heb ik. Wat heb je in de aanbieding?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:24 schreef emokid het volgende:
Heeft iemand Fez dubbel nu die aan de humble bundle is toegevoegd? Heb er wel wat voor terug..
Ik weet het niet. Geld? Games (kun je traden op Steam?)? Ik heb van die bundel al de 1$ versie, vind het wat overbodig om hem opnieuw te kopen en drie games dubbel hebben..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, heb ik. Wat heb je in de aanbieding?
Heb nu 2 keer FEZ in m'n Humble Library staan.. Even kijken of ik hem ergens anders nog wel als key zie..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Geld? Games (kun je traden op Steam?)? Ik heb van die bundel al de 1$ versie, vind het wat overbodig om hem opnieuw te kopen en drie games dubbel hebben..
Geen key? Achievements e.d. werken dus niet?
Zie pm terug.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb nu 2 keer FEZ in m'n Humble Library staan.. Even kijken of ik hem ergens anders nog wel als key zie..
Ah, gevonden
Nevermind..quote:
Zijn dat niet die kaarten?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:57 schreef emokid het volgende:
Is het überhaupt mogelijk trouwens om games te ruilen? Ik dacht dat ik zoiets las ooit..
FTSquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Verbal het volgende:
V.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:32 schreef Verbal het volgende:
V.
zo eens even binnenhengelen..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
http://renegade-x.com/news?id=72000
GOGOGOGOGOGOGOGOGOGO
ik ben em aan het installerenquote:
Ik speel Thief vanaf de eerste versie, ik moest deze gewoon hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben em aan het installeren![]()
of ik hem bij steam haal, dunno yet.. stealth games liggen mij niet 100%
Zijn weinig echt positief over, probeer de 'demo' nou maar eerst voordat je je geld uitgeeftquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speel Thief vanaf de eerste versie, ik moest deze gewoon hebben
Heb ik al in november uitgegeven, was nog geen 20 euro trouwens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn weinig echt positief over, probeer de 'demo' nou maar eerst voordat je je geld uitgeeft
Schijnt een beetje verthieft te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zijn weinig echt positief over, probeer de 'demo' nou maar eerst voordat je je geld uitgeeft
mja, thief kon je vrijwel altijd op 2 manieren spelen, nu wordt je min of meer geforceerd het gestealth te spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik speel Thief vanaf de eerste versie, ik moest deze gewoon hebben
als stealth game doet hij tot nog toe gewoon wat hij moet doen imho, wat ik zo even gespeeld heb..quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Schijnt een beetje verthieft te zijn inderdaad.
Ah, The Saboteur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:25 schreef djkoelkast het volgende:
Ach ook zowat niemand vond The Saboteur goed, ik heb me zelden beter vermaakt.
En iedereen vond Mafia 2 een kutspel en ik heb dat volgens Steam 182 uur gespeeld en me geen moment verveeld.
Alleen die laatste hitman kom ik niet doorheen en Fear 3 vind ik ook ruk, net als iedereen
Dat is echt een briljante game hoor. Wat ook zo tof is dat wat je eenmaal kapot maakt altijd kapot blijft, ook tijdens missies, ook tijdens het gewoon rondrijden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, The Saboteur.Die game sprak mij enorm aan, maar nooit aan begonnen door de slechte reviews.
Eh... dit is een Steam-topic, toch? En op Steam is het nog niet speelbaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]sinds wanneer zijn wij gebonden aan release data
Het heet het steamtopicquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Eh... dit is een Steam-topic, toch? En op Steam is het nog niet speelbaar.
V.
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:48 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Het heet het steamtopic
Maar het lijkt vaker op het PC gaming topic / slowchat.
Ik heb geen tijd meer om alle bagger te spelen dus laat t bij de games die me echt tof lijken en die koop ik allemaalquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik betaal voor meer games dan ooit, maar ik piraat nog steeds omdat er teveel bagger uitkomt die het geld niet waard is en er zijn geen demo's
Dit. Mijn Steam-account is minstens duizend euro waard. Maar ik ga geen geld uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is of niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik betaal voor meer games dan ooit, maar ik piraat nog steeds omdat er teveel bagger uitkomt die het geld niet waard is en er zijn geen demo's
Ik ben blij geweest met het beta weekend van Titanfall want zo wist ik dat die game niet voor mij is. Anders had ik hem release dag gekocht want alle filmpjes zagen er wel tof uit.
Maar als ik dat beta weekend gemist had had ik het spel niet kunnen spelen en had ik een miskoop gedaan.
Voor mij geen Brink of SimCity perikelen meer
En als je iets gedownload hebt en het blijkt tof te zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit. Mijn Steam-account is minstens duizend euro waard. Maar ik ga geen geld uitgeven aan iets waarvan ik niet weet of het leuk is of niet.
Bedankt voor de herinnering aan die twee games waarvan de naam niet genoemd mag wordenquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:51 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ben blij geweest met het beta weekend van Titanfall want zo wist ik dat die game niet voor mij is. Anders had ik hem release dag gekocht want alle filmpjes zagen er wel tof uit.
Maar als ik dat beta weekend gemist had had ik het spel niet kunnen spelen en had ik een miskoop gedaan.
Voor mij geen Brink of SimCity perikelen meer
Dan koop je die shit?quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
En als je iets gedownload hebt en het blijkt tof te zijn?
Wildstar Beta key al weg? Anders heb ik wel interessequote:Op woensdag 26 februari 2014 16:27 schreef Beach het volgende:
key voor WildStarBetaWeekend
key voor ElderScrollsOnlineBetaWeekend
wie wilt?
Typisch..quote:
Moet zeggen dat ik de meeste games die ik bij de release wil spelen (dus games waar ik naar uit kijk) eigenlijk wel altijd gewoon koop.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Typisch..
Maar ik heb me er ook 'schuldig' aan gemaakt, niet alleen bij games maar ook met muziek. Eerst album maar eens luisteren, daarna kopen, al komt dit natuurlijk uit een pre-spotify era.
Ik heb zelfs een game gekocht nadat ik deze uitgespeeld had, To the Moon, elke euro waard.
dat doe ik ook wel hoor, maar een fatsoenlijke demo moet dan ook tot de mogelijkheden horen..quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's ook weer waar
Maar ik was serieus -en wellicht naïef- in de veronderstelling dat we hier zaten met mensen die gamesmakers een warm hart en mooi inkomen gunden...
V.
Ja, wel.quote:
Tja, demo's kosten geld, je moet vaak tijdens je laatste crunch dan mankracht gaan gebruiken voor het maken van een demo, iets wat lastig te verantwoorden is als vervolgens blijkt dat het uitbrengen van een demo geen significante salesspike veroorzaakt. (hierbij ga ik er dus wel van uit dat een demo geen salesspike tot gevolg heeft, het lijkt me bijna van wel aangezien alle publishers er zo'n beetje vanaf gestapt zijn en die zullen vast goed naar de bottom line hebben gekeken voor ze tot dit soort beslissingen overstappen. Then again doen publishers ook hele stomme, rare dingen dus wie weet zijn ze gewoon lui).quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:44 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel hoor, maar een fatsoenlijke demo moet dan ook tot de mogelijkheden horen..
en dat is toch wat het gros van de titels missen.
veel plezierquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:31 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wildstar Beta key al weg? Anders heb ik wel interesse
Thiefquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:59 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er de afgelopen tijd nog pareltjes uitgekomen? Banished is wel 'n hype nu, maar wordt weer niet zoveel gespeeld als bijv. DayZ destijds.
FOK!games is erquote:Op woensdag 26 februari 2014 18:16 schreef emokid het volgende:
Is er een fok groep op Steam? Zo ja, kan ik erbij?
Ik zou eerder vertrouwen wat de mensen op Reddit zeggen dan de Steamreviews.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:58 schreef Frutsel het volgende:
Ik zie op Reddit wel eens in de fora Steamusers die meerdere Steam-Giftkeys aanbieden voor bijv 2 tot 5 euro per stuk. Bijv van Dead Island Riptide of andere games
Als ik die steamaccounts bekijk zijn de reacties/recensies vaak wel goed. Is dat wel vertrouwd dan?
Haha damn die groep is oldschool, ooit in 2007 volgens mij opgericht door mij en een paar dudes uit het PC topic in de tijd dat het legendarisch was dat er ooit een 2e PC topic kwam, iedereen was verbaasdquote:Op donderdag 27 februari 2014 00:28 schreef Chef_M het volgende:
http://steamcommunity.com/groups/fokgames#
[..]
Ik zou eerder vertrouwen wat de mensen op Reddit zeggen dan de Steamreviews.
QFT (al koop ik ze niet allemaal)quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd meer om alle bagger te spelen dus laat t bij de games die me echt tof lijken en die koop ik allemaal
QFT! CD Projectquote:
Band of Fok!kers[BoF] was er toch ook?quote:
Dat is volgens mij een aparte BF3/4 FOK!clan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:25 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Band of Fok!kers[BoF] was er toch ook?
Ah, ok. Ik speel dat niet..quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:39 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een aparte BF3/4 FOK!clan.
Mag ik?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:35 schreef Mr.Noodle het volgende:
Heb nog een 50% kortingscoupon voor Age of Empires II HD. Wie wil mag em hebben..
En stoom is weer aan het bokken omdat m'n items niet weer te geven zijn..
Ja hoor kan em vanavond wel als trade-link PM'en. Ben niet thuis op dit moment.quote:
Ach welnee... Ik speel nu een jaar BF3. Geweldig spel, zitten met gemak de meeste uren in de laatste 12 maanden. Geen enkel probleem met Origin.quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:40 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Is ook geen Steam maar Origin, dus uit de buurt blijven.
Echt geen spel die je met keyboard & mouse wilt spelen überhaupt, het is al moeilijk genoeg. Enige fix die je nodig hebt is een controller.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 01:23 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ben echt aan het twijfelen of ik Dark Souls zal gaan kopen... Enerzijds lijkt het me een enorm vet spel, ben wel fan van die hardcore moeilijke games. Anderzijds wordt overal gezegd dat de controls slecht zijn, zeker als je met Keyboard&Mouse speelt. Als je de fixes gebruikt, is Dark Souls dan speelbaar genoeg om er wat plezier aan te beleven?
stfu lekker wakker worden met een bak koffiequote:
Obvious troll is obvious..quote:
Of mensen hebben geen werk....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mensen hebben vakantie..
[..]
Obvious troll is obvious..
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:28 schreef Altron het volgende:
Ik wil ook s'ochtends gamen , maar ik heb gewoon werk.... het leven is niet eerlijk !!
Niet fokken onder werktijdquote:
game afsluiten, steam afsluiten en opnieuw starten?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 15:57 schreef BDIL het volgende:
Ik krijg tijdens CS:GO een foutmelding dat er geen steam connectie is terwijl steam gewoon is opgestart... Iemand fix ?
misschien wil je wireless?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:06 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik ga misschien toch maar een controller kopen voor games zoals; Super Meat Boy, Spelunky, Dark Souls, Risk of Rain en Brothers: A tale of two sons. Heb een beetje rond gekeken, maar ik zie dat de Xbox 360 controller wel overal wordt aangeprezen. Is er een reden waarom ik deze niet zou moeten nemen, maar een andere?
ik ben gewoon online, sterker nog, net nog een key geactiveerdquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Steam zegt dat ik geen verbinding heb met het internet...
Hmm, ik vind dat altijd zo'n gedoe met batterijen verwisselen of dat die niet connect, zoals ik vaak bij m'n wii controller had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon online, sterker nog, net nog een key geactiveerd
herkenbaar, daarom is mijn performance MX muis zo handig: als hij leeg dreigt te raken prik je hem in je kabeltje en kan je verder gamenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:25 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Hmm, ik vind dat altijd zo'n gedoe met batterijen verwisselen of dat die niet connect, zoals ik vaak bij m'n wii controller had.
http://tweakers.net/price(...)ontroller-zwart.htmlquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Scum-azerty... Denk ik dat die controller 5 euro goedkoper is dan de standaard, zijn opeens de verzendkosten 7 euro
Ik heb hier al de hele dag last vanquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Steam zegt dat ik geen verbinding heb met het internet...
Klopt, daarvan had ik het ook, maar dit is natuurlijk exclusief verzendkosten. Andere bedrijven hebben hem voor paar euro duurder, maar met verzendkosten van 2 euro. Heb hem net besteldquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:03 schreef mschol het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)ontroller-zwart.html
ze zijn dan ook de goedkoopste volgens tweakers
qftquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:27 schreef mschol het volgende:
[..]
herkenbaar, daarom is mijn performance MX muis zo handig: als hij leeg dreigt te raken prik je hem in je kabeltje en kan je verder gamen
Amazon.co.ukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Scum-azerty... Denk ik dat die controller 5 euro goedkoper is dan de standaard, zijn opeens de verzendkosten 7 euro
Bah heb Civ 5 en BL al..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:03 schreef VelitoX het volgende:
http://www.greenmangaming.com/focus-on-2k/
Erg naise deal voor mensen die die games nog niet hebben.... Waarschijnlijk kan je de 20% voucher dr ook nog overheen mikken (op website banner staat dat de voucher tot 24 feb is, maar heb diezelfde code ook staan in de e-mail die ik net binnen kreeg...).
Wmb geen enkele. Heb hem nu anderhalf jaar, nog geen moment een te kort draadje gehad.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:06 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik ga misschien toch maar een controller kopen voor games zoals; Super Meat Boy, Spelunky, Dark Souls, Risk of Rain en Brothers: A tale of two sons. Heb een beetje rond gekeken, maar ik zie dat de Xbox 360 controller wel overal wordt aangeprezen. Is er een reden waarom ik deze niet zou moeten nemen, maar een andere?
Wat wil je doen dan? Geld op je steam zetten om er vervolgens iets van te kopen lijkt me een beetje omslachtig. Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Eigenlijk mijn enige grote probleem met Steam is dat je minstens 5 euro er op moet zetten als je iets via je Steam wallet wil kopen. Ik snap dit natuurlijk vanuit een business standpoint dat je dan meer verdient, omdat sommige mensen niks meer met dat geld doen nadat ze iets hebben gekocht. Toch zou het veel chiller zijn om een custom bedrag in te kunnen typen.
Als een game niet on sale is en ik ben veel te ongeduldig om te wachten, ga ik meestal maar eens hier kijken of die wat goedkoper te vinden is. Neem bijvoorbeeld Dark Souls, die is nu 30 euro op Steam. Op Steamtrades is die te krijgen voor 4 TF2 keys, die je in de steammarket voor ¤1,68 (4x¤1,68= ¤6,72)per stuk kan kopen, met geld op je steamwallet. Dan even met zo'n gast ruilen en je hebt Dark souls voor ¤6,72, nog goedkoper dan als die op 75% sale zou zijn (¤7,50)quote:Op zaterdag 1 maart 2014 00:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan? Geld op je steam zetten om er vervolgens iets van te kopen lijkt me een beetje omslachtig. Wat ben je van plan?
Slimquote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Als een game niet on sale is en ik ben veel te ongeduldig om te wachten, ga ik meestal maar eens hier kijken of die wat goedkoper te vinden is. Neem bijvoorbeeld Dark Souls, die is nu 30 euro op Steam. Op Steamtrades is die te krijgen voor 4 TF2 keys, die je in de steammarket voor ¤1,68 (4x¤1,68= ¤6,72)per stuk kan kopen, met geld op je steamwallet. Dan even met zo'n gast ruilen en je hebt Dark souls voor ¤6,72, nog goedkoper dan als die op 75% sale zou zijn (¤7,50)
Kost wat moeite maar dan heb ik ook wat geld uitgespaard en ik hoef niet te wachten tot die in de sale komt!
Klopt, ik had nog 1 euro in m'n wallet zitten en dan is 5 euro net niet genoeg. Daarom zou zo'n custom amount fijn zijn. Het geld blijft anders maar zo in m'n wallet zitten en niks te doen, tot er nog zo'n deal voorbijkomt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:50 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Slim
Nou zou ik als ik jou was dan gewoon 10 euro in m'n wallet zetten, en de rest van het geld wacht maar tot een sale/nog zo'n deal
Kun je die TF2 en Dota keys uitleggen? Het zijn toch free to play games (geworden)?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Als een game niet on sale is en ik ben veel te ongeduldig om te wachten, ga ik meestal maar eens hier kijken of die wat goedkoper te vinden is. Neem bijvoorbeeld Dark Souls, die is nu 30 euro op Steam. Op Steamtrades is die te krijgen voor 4 TF2 keys, die je in de steammarket voor ¤1,68 (4x¤1,68= ¤6,72)per stuk kan kopen, met geld op je steamwallet. Dan even met zo'n gast ruilen en je hebt Dark souls voor ¤6,72, nog goedkoper dan als die op 75% sale zou zijn (¤7,50)
Kost wat moeite maar dan heb ik ook wat geld uitgespaard en ik hoef niet te wachten tot die in de sale komt!
kan je kistjes mee openen waar items inzittenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je die TF2 en Dota keys uitleggen? Het zijn toch free to play games (geworden)?
Klopt, maar er zijn speciale kledingstukken, bijvoorbeeld hoeden, die je alleen maar kan krijgen door te ruilen of uit een crate. Om zo'n crate te openen heb je een key nodig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 02:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je die TF2 en Dota keys uitleggen? Het zijn toch free to play games (geworden)?
geolocatie via ip adres is dan ook echt vrij zinloos, ik snap niet dat ze dat in die mailtjes zetten, alleen maar verwarrend..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 07:45 schreef Drankster het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd, ik woon toch echt ik Amersfoort maar oké
Misschien ook maar eens kijken of ik toch niet een goede deal kan sluiten met mijn earbuds...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, man, die dingen zijn iets van 20 keys waard (rond de 35 euro). Kan je toch wel een aantal games voor kopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien ook maar eens kijken of ik toch niet een goede deal kan sluiten met mijn earbuds...
V.
Heeft Steamtrades zo af en toe last van, binnen 24 uur wordt dat gefixt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:04 schreef Verbal het volgende:
...maar natuurlijk is dan de site down wegens een database-error
Ik wil weer eens wat...
V.
gewoon een goede third-party koeler nemen..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:
Mensen hier ervaring met passief gekoelde CPU koelers?
Heb momenteel de stock AMD Phenom II X6 1090T CPU koeler maar die maakt iets te veel geluid.
Dit idd. Gewoon voor een Scythe Mugen 4 ofzo gaan. Koelt veel beter dan de stock koeler en de fan hoor je niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon een goede third-party koeler nemen..
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:30 schreef Drankster het volgende:
Thanks, vandaag aangenomen bij mijn nieuwe job dus komende maanden weer lekker upgraden
Haal een coolermaster 212. 25 euro en prima ding.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:19 schreef Drankster het volgende:
Mensen hier ervaring met passief gekoelde CPU koelers?
Heb momenteel de stock AMD Phenom II X6 1090T CPU koeler maar die maakt iets te veel geluid.
212.25 euro voor een passive koelerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Haal een coolermaster 212. 25 euro en prima ding.
en een . !quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef The_Substitute het volgende:
Er staat een duidelijke spatie tussen 212 en 25.
Schrijven anders ookquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:25 schreef BurnaBoy het volgende:
Achja, lezen is moeilijk voor bepaalde mensen
as if je die games al niet had.quote:
het is erger als ik dacht, 2 van de games heb ik niet (en ga ik ook niet kopen ten zij het meekomt in een bundel overigens)quote:
Ik zag het woordje sale en ik werd helemaal enthousiast.quote:
Hmjah hij neemt ook gewoon games mee die in de weeklong deals zitten (die dus op maandag beginnen), beetje raar om dan pas op zaterdag met een video te komen....quote:
jammere is wel dat sales nu te pas en onpas gestart en geeindigd kunnen worden, maakt de kans dat je een goeie sale mist wel groterquote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah hij neemt ook gewoon games mee die in de weeklong deals zitten (die dus op maandag beginnen), beetje raar om dan pas op zaterdag met een video te komen....
Dus traden voor keys? Of traden voor games?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:41 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja, man, die dingen zijn iets van 20 keys waard (rond de 35 euro). Kan je toch wel een aantal games voor kopen.
Ik zou die earbuds traden voor keys en die keys voor games.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:46 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dus traden voor keys? Of traden voor games?
V.
Aha, een tweetrapsraket, dus.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik zou die earbuds traden voor keys en die keys voor games.
thief is op diverse key sites voor <20 euro te krijgen...quote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Aha, een tweetrapsraket, dus.
Op dit moment hoef ik maar één Steam-game, eigenlijk, en dat is Thief, maar dat ga ik met die earbuds niet redden vrees ik.
V.
Heb even gekeken en die wordt verkocht voor rond de 7~8 keys, je earbuds zijn 2x dat waardquote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Aha, een tweetrapsraket, dus.
Op dit moment hoef ik maar één Steam-game, eigenlijk, en dat is Thief, maar dat ga ik met die earbuds niet redden vrees ik.
V.
Ben alleen huiverig over betrouwbaarheid van de tegenpartij, volgens mij zijn er types best gehaaid en hoe voorkom je dat je bijvoorbeeld een Russische kutkey krijgt?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:26 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Heb even gekeken en die wordt verkocht voor rond de 7~8 keys, je earbuds zijn 2x dat waard
Thanksiesquote:Op maandag 3 maart 2014 10:45 schreef Xaryna het volgende:
Wil iemand Pool Nation (uit de Humble Weekly Bundle) ruilen voor iets anders? Ik hoef 'm niet.
Edit: geruild
gewoon je games die je al hebt uitspelen...quote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef AntiChrist7 het volgende:
Eimand een idee voor een gratis of goedkope game om mijn steam achievements voltooingspercentage te verhogen? :p The Plan staat vanavond op het menu
Zit erg sterk tegen de limiet :p Enige achievements die nu nog over zijn vragen een fameuze tijdsinvestering (zoals win de europe campaign in mp in napoleon tw, of win 200 mp battles in Shogun 2). of 10 seizoenen in FM10quote:Op maandag 3 maart 2014 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je games die je al hebt uitspelen...
een game telt trouwens pas mee in dat percentage als er minimaal 1 achievement is gehaald
Team Fortress 2quote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef AntiChrist7 het volgende:
Eimand een idee voor een gratis of goedkope game om mijn steam achievements voltooingspercentage te verhogen? :p The Plan staat vanavond op het menu
Kun je daar nog wat mee? Of is het gewoon om het even?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ik vond de achievements van Cook, Serve, Delicious! vrij makkelijk om allemaal te halen. Maar het moet je wel liggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:16 schreef AntiChrist7 het volgende:
Niets, het zorgt ervoor dat mensen spellen kopen die eigenlijk geen interesse in het spel zelf hebben maar wel een grotere e-penis kunnen krijgen. Zie dat Avatar spel, binnen 5 minuten kan je 1.000 gamerscore halen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je daar nog wat mee? Of is het gewoon om het even?
e-penis. En soms doen developers het goed en maken ze achievements die je uitdagen het spel anders te spelen en van je geëikte pad af te wijken. Anderen (Avatar zoals 2Happy4U al zei) zijn gewoon lui en plempen ze erin omdat het nu eenmaal moet.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:20 schreef emokid het volgende:
[..]
Kun je daar nog wat mee? Of is het gewoon om het even?
Hoeveel zijn dat er van de 477?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:10 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Daar heb ik de makkelijkste-medium ook al gehaald.
350.quote:
zou het dubbele moeten zijn volgens Sebbequote:Op maandag 3 maart 2014 20:19 schreef Verbal het volgende:
8 sleutels is te weinig voor de earbuds, he?
V.
Kreeg net een trade offer, maar die heb ik afgeblazen. Net een site gecheckt, staat op 19,5 keys, dus dikke doeiquote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Tain het volgende:
[..]
zou het dubbele moeten zijn volgens Sebbe
Game folder waarschijnlijk, als ze niet in de Steam map worden toegevoegd. Anders in je Documenten. Wist niet dat je met een non-steam game een screenshot kon maken met Steam.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Waar gaan screenshots heen van niet-steam spellen?
Tja, dat ligt eraan of de game die je wil een regionlock heeft of niet, dat zou je ff moeten zoeken. Meestal staat er bijvoorbeeld bij een game uit Rusland dan bij van RU. Als je er niet op vertrouwd moet je alleen ruilen met mensen die een hoge steamtrades score hebben, dus niet met iemand die een min erbij heeft staat en minstens 100 +'s.quote:Op maandag 3 maart 2014 02:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ben alleen huiverig over betrouwbaarheid van de tegenpartij, volgens mij zijn er types best gehaaid en hoe voorkom je dat je bijvoorbeeld een Russische kutkey krijgt?
V.
Dat begrijp ik eruit.quote:Op maandag 3 maart 2014 23:25 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus die tf2 mann&co keys zijn eigenlijk een soort currency geworden?
Ok. Bedanktquote:Op maandag 3 maart 2014 23:26 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Tja, dat ligt eraan of de game die je wil een regionlock heeft of niet, dat zou je ff moeten zoeken. Meestal staat er bijvoorbeeld bij een game uit Rusland dan bij van RU. Als je er niet op vertrouwd moet je alleen ruilen met mensen die een hoge steamtrades score hebben, dus niet met iemand die een min erbij heeft staat en minstens 100 +'s.
Heb ff gekeken en blijkbaar zit Thief wel bij de regionlocked games. Meer info hier
en wat heeft dat voor voordeel tov gewoon kopen?quote:
Dat het hem geen geld kost. V. ruilt zijn earbuds tegen keys en dan later de keys voor een spel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor voordeel tov gewoon kopen?
In 3110 dus.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 07:48 schreef Verbal het volgende:
Wanneer Half-Life 3 uitkomt is uitgerekend
V.
die kreeg iedereen met osx toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:42 schreef Verbal het volgende:
Dat is de gedachte, maar als ik het te ingewikkeld vind worden of niet vertrouw laat ik het zo. Ben mij aan het oriënteren
Heb de afgelopen dagen in TF2 wel gemerkt dat ik helemaal da bomb ben met mijn buds
V.
ik heb maar 1 game extra...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF!![]()
Ik heb ineens 94 games in mijn Steam lijst staan, terwijl ik er normaal iets van 10 heb.
Ben ik de enige of is dat een actie van Steam?
Heb maar even wat screens gemaaktquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb maar 1 game extra...
wellicht zijn er weer een zooi gratis te spelen games ofzo?
gezien je een kleine lijst hebt is het makkelijker zoeken welke nieuwe titels zijn, noem er eens een paar?
Ik voel me echt een noob omdat ik geen idee heb waar het overgaat bij deze keys en earbudsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat het hem geen geld kost. V. ruilt zijn earbuds tegen keys en dan later de keys voor een spel.
Ja same.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:11 schreef VelitoX het volgende:
Weer benieuwd wat de nieuwe Humble wordt..... Zal wel een ebook bundle zijn ofzo.
Tjah die goeie bundle met toffe games is er op het moment... Dus die komt niet.... Kan ook nog wel een android bundle ding zijn, zuchtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja same.
Hoop effe op een goeie bundle met wat toffe games.
opbokkuh idd met die ebook crap.
Die zijn best goed als je van boeken houdt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:11 schreef VelitoX het volgende:
Weer benieuwd wat de nieuwe Humble wordt..... Zal wel een ebook bundle zijn ofzo.
Owja ? , dan ligt het zeker aan mij dat ik die bundle met goeie games niet ziequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:54 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Tjah die goeie bundle met toffe games is er op het moment... Dus die komt niet.... Kan ook nog wel een android bundle ding zijn, zucht.
Hou van boeken (binnen een bepaald genre), maar e-books.... pfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:58 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Die zijn best goed als je van boeken houdt.
Ik gok geen nieuwe bundle of anders wellicht iets met muziek.
Guacamelee, Dust, Swapper, Giana Sisters, Antichamber, Monaco, Fez allemaal goede games, de andere 2 hebk nog nie gespeeldquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:00 schreef Altron het volgende:
[..]
Owja ? , dan ligt het zeker aan mij dat ik die bundle met goeie games niet zie
Die Simulator bundle boeit me niet , en die monthly bundle vind ik ook niet erg boeiend.
Meh , kan best hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hou van boeken (binnen een bepaald genre), maar e-books.... pf
[..]
Guacamelee, Dust, Swapper, Giana Sisters, Antichamber, Monaco, Fez allemaal goede games, de andere 2 hebk nog nie gespeeld.
Zal idd wel een bug zijn ofzo. Waarom anders ineens al die games in mijn lijst.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:05 schreef mschol het volgende:
apart, als het free to plays zijn zal het wel een bug zijn.. (ik neem aan dat mijn lijst dan ook met een zooi titels was toegenomen, ik ken het gros niet eens en staat dus niet standaard in m'n lijst)
F2P staat, normaal gesproken, pas in als jij het 1x hebt geinstallerd dacht ik
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 08:58 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
en wat heeft dat voor voordeel tov gewoon kopen?
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 01:44 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
nee hoor, kan elk moment zijn. Alleen sales beginnen en eindigen meestal om 19.00quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Waar blijft de nieuwe Walking Dead Episode?
Games komen toch meestal om 19:00 uit op Steam?
Iedereen die het spel speelde in Apple iig. Weet niet of het X was, Snow Leopard of iets anders. Moest wel binnen een paar dagen, en ik ben uren bezig geweest om de Apple OS op mijn pc te emuleren en zo, alleen voor die budsquote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik voel me echt een noob omdat ik geen idee heb waar het overgaat bij deze keys en earbuds
Lekker kloten met een VirtualBox image inderdaad en je kreeg geen beeld als je het spel ging draaienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Iedereen die het spel speelde in Apple iig. Weet niet of het X was, Snow Leopard of iets anders. Moest wel binnen een paar dagen, en ik ben uren bezig geweest om de Apple OS op mijn pc te emuleren en zo, alleen voor die buds
V.
Best raar want meestal komen die episodes om 19:00 op Steam.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee hoor, kan elk moment zijn. Alleen sales beginnen en eindigen meestal om 19.00
Een filmpje wat ik gezien heb zegt dat pc versie niet gecensureerd is en dat de console versies wel de censuur hebben, maarja boeie, heb net het verschil gezien, en je mist nauwelijks iets (op wat anal probing en zelf abortus plegen bij een man, na). Dus ach boeit me geen drol als het wel gecensureerd is (de "ha ha europe" dingen die ze dr voor in de plaats hebben gedaan zijn ook gewoon lollig).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Drankster het volgende:
South Park The Stick of Truth![]()
Weet iemand of de gecensureerde versie op Steam komt of niet?
Ik zag dat de moeder van Cartman wat dildo's in d'r slaapkamer had rondslingeren, dus ik denk van niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Drankster het volgende:
South Park The Stick of Truth![]()
Weet iemand of de gecensureerde versie op Steam komt of niet?
dit is al jaren zo?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef AntiChrist7 het volgende:
Ja geen slecht idee. heb ook gemerkt dat de library is gewijzigd. Vroeger gaf ie al je games weer (ook de niet geinstalleerde), nu alleen nog maar de geinstalleerde, OF alle f2p games en aanbiedingen erbij....
Dildo's zijn niet gecensureerd, het zijn maar 2 scenes lol (in totaal iets van 20 seconden, woohoo).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zag dat de moeder van Cartman wat dildo's in d'r slaapkamer had rondslingeren, dus ik denk van niet..
Ah, oke. Verder ook geen tekort aan gevloek van Cartman. Geen onnodig gepiep, dus het lijkt allemaal mee te vallen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Dildo's zijn niet gecensureerd, het zijn maar 2 scenes lol (in totaal iets van 20 seconden, woohoo).
Hij geeft bij mij toch een hoop meer F2P weer dan voorheen, inclusief diegenen die ik nooit gespeeld hebquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
dit is al jaren zo?
de F2P games staan alleen in je library als je hem ooit eens hebt geinstalleerd (tenzij bug, eerder al langs geweest; heb ik geen last van a.t.m.)
en bepaalde aanbiedingen worden er inderdaad ongevraagd tussen gegooid
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Hij geeft bij mij toch een hoop meer F2P weer dan voorheen, inclusief diegenen die ik nooit gespeeld heb
is dus een bugje denk ik, anders zou mijn lijst ook aardig gestegen moeten zijn (en dat merk ik wel) en dat is niet zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef Vault-Boy het volgende:
WTF!![]()
Ik heb ineens 94 games in mijn Steam lijst staan, terwijl ik er normaal iets van 10 heb.
Ben ik de enige of is dat een actie van Steam?
Was idd een bugje denk ik ja. Want mijn lijst is nu weer normaal.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
is dus een bugje denk ik, anders zou mijn lijst ook aardig gestegen moeten zijn (en dat merk ik wel) en dat is niet zo
TB zegt in zn video dat FA idd standalone is, maar dat als je multiplayer wilt spelen je dan maar 1 factie kan spelen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef JaimyLee het volgende:
Supreme Commander is in de aanbieding, zo ook Supreme Commander: Forged Alliance en de gold edition (beide spellen.)
Nou lees ik dat Forged Alliance een uitbreiding is van de originele, maar wel los te spelen is. Dus ik denk dat alleen FA kopen al genoeg is? Of zijn er toch dingen in de originele die ik dan ga missen?
je woont niet in NL volgens steam?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:24 schreef Chef_M het volgende:
Stick of Truth NOW AVAILABLE!
Behalve voor mij, staat nu ook geen datum meer maar volgens mij is dat morgen. Dafuq is dit dan weer.
FA kopen is in principe genoeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:08 schreef JaimyLee het volgende:
Supreme Commander is in de aanbieding, zo ook Supreme Commander: Forged Alliance en de gold edition (beide spellen.)
Nou lees ik dat Forged Alliance een uitbreiding is van de originele, maar wel los te spelen is. Dus ik denk dat alleen FA kopen al genoeg is? Of zijn er toch dingen in de originele die ik dan ga missen?
Jawel. Staat er bij jou dan niet dat het al beschikbaar is? Officiele release voor de EU is morgen pas.quote:
staat als preorder beschikbaar..quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Jawel. Staat er bij jou dan niet dat het al beschikbaar is? Officiele release voor de EU is morgen pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |