SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..
[ Bericht 3% gewijzigd door emokid op 23-02-2014 02:32:39 ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:26 schreef emokid het volgende:
http://steamcommunity.com/id/nicoinfurs/games?tab=all Ik heb recentelijk above average de Sid Meier humble bundle gehaald.. daarbij kreeg je automatisch Civ V + Gods and Kings, die laatste DLC heb ik net als de rest geredeemed maar hij verschijnt niet in mijn collection.Iemand enig idee?
Zie:Staat als het goed is onder het tabje DLC bij de eigenschappen van Civilization V. Tenminste zo staat ie er bij mij onder. Alleen ik heb de DLC niet uit de Humble Bundle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op zondag 23 februari 2014 02:26 schreef emokid het volgende:
http://steamcommunity.com/id/nicoinfurs/games?tab=all Ik heb recentelijk above average de Sid Meier humble bundle gehaald.. daarbij kreeg je automatisch Civ V + Gods and Kings, die laatste DLC heb ik net als de rest geredeemed maar hij verschijnt niet in mijn collection.Iemand enig idee?
Zie:het is te vinden onder het tabje DLC, zoals Mr Noodle al zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie nu dat ik Scrambled Nations ook niet heb..![]()
wat is er nou echt mis met uplay t.o.v. steam?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
Far cry 3 deluxe toch maar aangeschaft voor 7,50. Na al die uren unlimited trial mocht er toch wel eens wat geld naar de dev toe.. Alleen dat hoere Uplay weer...
Bij mij is ie nu 5 euroquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef DeeCruise het volgende:
Far cry 3 deluxe toch maar aangeschaft voor 7,50. Na al die uren unlimited trial mocht er toch wel eens wat geld naar de dev toe.. Alleen dat hoere Uplay weer...
Uplay is een keer vergeten dat ik Anno 2070 had... die ik gewoon opstartte via de .exe (hardcopy)...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is er nou echt mis met uplay t.o.v. steam?
Far Cry 3 Deluxe is 7,50quote:Op zondag 23 februari 2014 17:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bij mij is ie nu 5 euro
Ik zou dan ook FC 3: Blood Dragon erbij nemen.
Als je GPU op 80 graden zit is er iets mis met je kaart, niet met de softwarequote:Op zondag 23 februari 2014 17:23 schreef DeeCruise het volgende:
Het frappante is dat de gekraakte versie stabiel draaide met de gpu op 50 graden (beide cores) en de cpu stabiel op 35. Nu de legit versie met exact dezelfde instellingen: GPU op 80 (beide cores) en cpu op 40 graden.
Hoe is het toch mogelijk dat devs hun code zo vernaggelen...
Dus omdat je PC de game niet trekt, is het de game zelf die niet op orde is?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:42 schreef Buitendam het volgende:
World at War werkt nog steeds niet. Mooi kut dat je 25 euro lapt voor een game die niet op orde is.
Tjah thats Activisionquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Beach het volgende:
Sws 25 euro dokken voor CoD:WaW anno nu. Dat zou max 5 euro moeten zijn.
Mwoah, ik heb m'n pc een paar maanden terug in elkaar geknutseld en hij draait als een trein. Het gaat overigens, als ik de fora moet geloven, om niet voorradige cd-keys. Maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:22 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dus omdat je PC de game niet trekt, is het de game zelf die niet op orde is?Ik heb het al sinds launch, ondertussen 3 PC's geswitched en nog nooit een probleem mee gehad.
cod 1 kost nog steeds 20 euro ofzoquote:Op zondag 23 februari 2014 18:23 schreef Beach het volgende:
Sws 25 euro dokken voor CoD:WaW anno nu. Dat zou max 5 euro moeten zijn.
Nogal logisch he, aangezien Steam deals om 19.00 veranderen en het een Ubisoft weekend is met elke dag (om 19.00....) nieuwe deals...quote:Op zondag 23 februari 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
Kutsteam had vanochtend en vanmiddag de Ass. Creed reeks met 33% korting, log ik in, nu 75% korting![]()
Black Flag 40% korting, maar die heb ik al.
Wist niet dat die deals om 19:00 veranderen. Weer wat geleerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nogal logisch he, aangezien Steam deals om 19.00 veranderen en het een Ubisoft weekend is met elke dag (om 19.00....) nieuwe deals....
Zie plaatje in de OP.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wist niet dat die deals om 19:00 veranderen. Weer wat geleerd.
Kan je daarmee ook op steam achievements halen of ben ik nu een penis?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
Dronken penisquote:Op zondag 23 februari 2014 23:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je daarmee ook op steam achievements halen of ben ik nu een penis?
(Dacht dat ik dit eerder gevraagd had. Mosschien niet zoveel drinken)
Kut heb t al eerder gevraagdthanks anyway
meh, geen steam..quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.onlinekeystore.com/banished-drm-free.html
9 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |