Hoor jij bij de "Spanje hoort in het Spaans te zingen" squad?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:55 schreef ato het volgende:
Maria Isabel, Maverick en Salvador. De rest is niet.
Hmm eigenlijk wel, tenzij het een zeer goed liedje is in het Engels maar dat zijn die andere drie niet voor mij.quote:Op woensdag 20 januari 2016 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoor jij bij de "Spanje hoort in het Spaans te zingen" squad?
ik welquote:Op woensdag 20 januari 2016 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hoor jij bij de "Spanje hoort in het Spaans te zingen" squad?
Ierland zingt elk jaar in het Engels en heeft ook geen succes.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 18:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Why? Het brengt ze nou niet echt heel veel succes..
True, alleen bij sommige landen vind ik dat het publiek te veel blijft hangen bij het zingen in de eigen taal.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ierland zingt elk jaar in het Engels en heeft ook geen succes.
Ik vind spaans gewoon een mooie taal en ik spreek het zelf ook (wel redelijk) dus daarom hoop ik ook op Spaanstalig nummerquote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
True, alleen bij sommige landen vind ik dat het publiek te veel blijft hangen bij het zingen in de eigen taal.
Ik las het net dat aankomende maandag wordt uitgezonden. Uitgerekend als ik het niet kan zienquote:Op vrijdag 29 januari 2016 19:02 schreef Cyan9 het volgende:
Aankomende maandag is het zo ver, en weten we wie het wordt. Er lijkt nog niet echt een uitgesproken favoriet te zijn..
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op maandag 1 februari 2016 00:52 schreef grazz het volgende:
Vanavond...en zal wel erg laat afgelopen zijn
Anyway...Go Barei en M.I.
Ik vind de taal mooi en naar mijn idee kan een goed lied in eigen taal een hit worden.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 14:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
True, alleen bij sommige landen vind ik dat het publiek te veel blijft hangen bij het zingen in de eigen taal.
Dat is Spaans primetime, vanwege de merkwaardige werktijden.quote:
Hier http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=182873quote:Op maandag 1 februari 2016 15:50 schreef RedFever007 het volgende:
wordt dit nog ergens uitgezonden?
Gracias!
22:15 pas Ga vroeg naar bed vanavond dus kan niet kijkenquote:Op maandag 1 februari 2016 15:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Hier http://www.eurovision.tv/page/webtv?program=182873
en waarschijnlijke op de website van rtve.es zelf denk ik...
Gewoon vanuit bed kijken, dan rust je lichaam ook welquote:Op maandag 1 februari 2016 15:53 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
22:15 pas Ga vroeg naar bed vanavond dus kan niet kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
quote:Op maandag 1 februari 2016 16:11 schreef grazz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Haha, true. Vind Barei beste tot nu toequote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het allemaal hetzelfde klinken. Victorious vind ik wel heul slecht, een beetje de mannelijke variant van Cacada's Glorious
Mee eens, had wel meer verwacht, dit was prima. Jammer dat de backings gewoon op tape stonden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:06 schreef aarontje112 het volgende:
Maria Isabel is wel aardig, al vraag ik me af of dit vocaal overeind blijft op Eurovisie
Snap alleen de uitzending niet zo goed, zie de hele tijd recaps van liedjes voorbijkomen terwijl ze pas later optreden?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Mee eens, had wel meer verwacht, dit was prima. Jammer dat de backings gewoon op tape stonden.
God god dat is dat Victorious gedrocht toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef grazz het volgende:
Xuso Jones staat nu met 22% eerste in de televote, gevolgd door.... Barei met 21%
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
God god dat is dat Victorious gedrocht toch?
Ach ja, Spanje maakt wel vaker verkeerde keuzes. Kijk naar 2014 toen ze Ruth Lorenzo stuurden ipv Brequette, anders was het makkelijk top 5 geweestquote:
Geen paniek mensen!!! Dit was geen televote, maar hoevaak iemands naam werd genoemd op twitter lolquote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef grazz het volgende:
Xuso Jones staat nu met 22% eerste in de televote, gevolgd door.... Barei met 21%
Een van de betere songs van Spanje ooit... samen met die van Daniel Digesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |