Haha, true. Vind Barei beste tot nu toequote:Op maandag 1 februari 2016 22:53 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind het allemaal hetzelfde klinken. Victorious vind ik wel heul slecht, een beetje de mannelijke variant van Cacada's Glorious
Mee eens, had wel meer verwacht, dit was prima. Jammer dat de backings gewoon op tape stonden.quote:Op maandag 1 februari 2016 23:06 schreef aarontje112 het volgende:
Maria Isabel is wel aardig, al vraag ik me af of dit vocaal overeind blijft op Eurovisie
Snap alleen de uitzending niet zo goed, zie de hele tijd recaps van liedjes voorbijkomen terwijl ze pas later optreden?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:10 schreef grazz het volgende:
[..]
Mee eens, had wel meer verwacht, dit was prima. Jammer dat de backings gewoon op tape stonden.
God god dat is dat Victorious gedrocht toch?quote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef grazz het volgende:
Xuso Jones staat nu met 22% eerste in de televote, gevolgd door.... Barei met 21%
Kloptquote:Op maandag 1 februari 2016 23:24 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
God god dat is dat Victorious gedrocht toch?
Ach ja, Spanje maakt wel vaker verkeerde keuzes. Kijk naar 2014 toen ze Ruth Lorenzo stuurden ipv Brequette, anders was het makkelijk top 5 geweestquote:
Geen paniek mensen!!! Dit was geen televote, maar hoevaak iemands naam werd genoemd op twitter lolquote:Op maandag 1 februari 2016 23:23 schreef grazz het volgende:
Xuso Jones staat nu met 22% eerste in de televote, gevolgd door.... Barei met 21%
Een van de betere songs van Spanje ooit... samen met die van Daniel Digesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |