Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Bron?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvattingen van de eredivisie gaan naar de NOS of FOX.
ROFLOLquote:
Die gast linksonder is als Jeroen Grueter na een kool van Messiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha klassieke grap van Arno
[ afbeelding ]
JPB is dan ook veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
En dan zijn er nog mensen die Boëtius beter vinden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Vind ik ook niet veel minder hoor. Depay is in potentie beter, Boetius wat slimmer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht drie doelpunten van Finnbo, minstens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen en NAC zijn defensief matig.. dit wordt een doelpuntenfestijn.
Spoilerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eredivisie is knotsgek. Het licht kan er zomaar uitvallen.
Gast....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eredivisie is knotsgek. Het licht kan er zomaar uitvallen.
WK 2010quote:
jij durftquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in deze wedstrijd geen lichtmasten uitvallen
bij jeroen grueter heb ik het idee dat hij de schoolslag 50meter analyseert.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Grifte het volgende:
Bij deze commentator verwacht ik elke keer dat hij om een strafcorner gaat roepen.
Laat dit soort c-figuren lekker bij die andere sporten.
Vind jij Snoeks en Grueter top dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Grifte het volgende:
Bij deze commentator verwacht ik elke keer dat hij om een strafcorner gaat roepen.
Laat dit soort c-figuren lekker bij die andere sporten.
Nee, die zijn zo mogelijk nog slechter. Al topt Arno wel de rankings der walgelijke commentatoren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij Snoeks en Grueter top dan?
Waarschijnlijk vierden ze al een pre-carnavalsfeestje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
zijn er uitfans meegekomen van NAC? Het is zo leeg.
Zo goed seizoen is het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:12 schreef hafcfan het volgende:
Ohja we hadden ook nog een pingel moeten hebben.Wat een kanjerseizoen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:12 schreef Grifte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vierden ze al een pre-carnavalsfeestje.
[ afbeelding ]
Dat zeg ik. Gelukkig is Roda er nog.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo goed seizoen is het nou ook weer niet.
+1quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Roda in de eredivisie is altijd onterecht.
die had een nare hoofdrol (in het negatieve voor cambuur) bij rod 2-0 cambuur in 2008/09quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:15 schreef Bombvis het volgende:
Zelfs Nijhuis hoopt dat Roda degradeert
Dat probeert hij nu goed te maken door spelers van Roda neer te halen waar het kanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
die had een nare hoofdrol (in het negatieve voor cambuur) bij rod 2-0 cambuur in 2008/09
We missen een speler a la Pantelicquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
Wat een triest niveau. Barto,Uth,Sigtorson, Castaigos![]()
Uth doet het toch best redelijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:18 schreef hafcfan het volgende:
Wat een triest niveau. Barto,Uth,Sigtorson, Castaigos![]()
Hij doet het inderdaad best guthquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uth doet het toch best redelijk?
Je slooft je wel uth voor deze woordgrappen he.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hij doet het inderdaad best guth
XD
Nee die verkanjert alles de laatste tijd. Miste voor een leeg goal wat een debiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uth doet het toch best redelijk?
Nog maar paar clubs wegwerken en eindelijk weer normale uitwedstrijdenquote:
De Jon en Paco showquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Paco en Jon zouden samen een betere talkshow maken dan Toine en Jan.
Ik vind het wel grappig dat ze steevast Friezen worden genoemd in alle media, ondanks dat ze zichzelf zo geforceerd anti-Fries profilerenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
Cambuur geeft de competitie wel kleur als aanwinst uit Friesland.
goed verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Er werden nog 3 Heracles supporters het thuisvak uit geslingerd. Zaten uit te dagen. Iedereen bier op hun gooien kwam er zo'n groepje van 50 Zwollenaren op 3 lui af.![]()
Moesten ze weg voor provoceren
Wat zei Jan Smit hiervan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Er werden nog 3 Heracles supporters het thuisvak uit geslingerd. Zaten uit te dagen. Iedereen bier op hun gooien kwam er zo'n groepje van 50 Zwollenaren op 3 lui af.![]()
Moesten ze weg voor provoceren
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ze steevast Friezen worden genoemd in alle media, ondanks dat ze zichzelf zo geforceerd anti-Fries profileren
In Engeland hebben ze nergens zo'n debiel in zo'n bakjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.
Nee joh ik zie dat Cambuur helemaal niet zo als Fries. Als je dat veelvuldig profileert, en daarnaast een sympathieke uitstraling hebt nemen mensen dat denkkader wel over. Net zoals veel mensen Eagles als een soort Engelse club zien.
*hoogwerkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze nergens zo'n debiel in zo'n bakje
Ik moest hierom lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uh wat? Ik zie ze gewoon als een clubje met een, hoe zal ik dat eens zeggen, nogal volkse aanhang.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.
Nee joh ik zie dat Cambuur helemaal niet zo als Fries. Als je dat veelvuldig profileert, en daarnaast een sympathieke uitstraling hebt nemen mensen dat denkkader wel over. Net zoals veel mensen Eagles als een soort Engelse club zien.
Ik kan me het ook enigszins wel voorstellen met die belachelijke regels daar dat mensen toch graag fanatiek tijdens een wedstrijd willen zijn, alleen slaan dat soort dingen inderdaad snel door naar een 410 carnavalsverenigingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.
Sfeer is in Engeland meestal ook kut. Zitten alleen maar rijke luiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.
Niet gek ook gezien de prijzenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sfeer is in Engeland meestal ook kut. Zitten alleen maar rijke lui
O je mag ze gerust als tokkies zien, zijn wel genoeg mensen die ze een Engels-getinte club vinden. Door dat hek, liederenkeuze, stadion.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Uh wat? Ik zie ze gewoon als een clubje met een, hoe zal ik dat eens zeggen, nogal volkse aanhang.
Kon gebeuren. Uth speelt niet voor niks niet bij Red Bull.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sfeer is in Engeland meestal ook kut. Zitten alleen maar rijke lui
Het is goed dat je Feyenoord zelf even noemtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
O je mag ze gerust als tokkies zien, zijn wel genoeg mensen die ze een Engels-getinte club vinden. Door dat hek, liederenkeuze, stadion.
Juist mooi die tokkieclubs in de Eredivisie als ADO, Eagles, Cambuur en Feijenoord. Geeft wat kleur aan de competitie itt zo'n RKC of NEC.
Bedankt Roland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Mooi voor Narsingh, voor het eerst sinds tijden in de selectie.
Red bull EL kampioen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kon gebeuren. Uth speelt niet voor niks niet bij Red Bull.
Heeft 'ie bij jou geslapen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Jans voor het eerst sjel in z'n haar?
Heeft ie bij jou gelogeerd?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:34 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Jans voor het eerst sjel in z'n haar?
Neger wat?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
pas om 20:20 samenvattingen morgen![]()
Boeiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou inderdaad, daar kom ik m'n bed niet voor uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Utrecht v FC Groningen
Wekkertje kan uit blijven.
Wat is dit voor gedoe godverdomme zeg.quote:
Volgende week speelt Utrecht tegen Twente om 12:30. Dat is wel grappig ieder jaar, ook al wint Twente ieder jaar met gemak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar kom ik m'n bed niet voor uit.
Johannes is het hier niet mee eens.
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht zien degraderen lijkt me wel leuk. Lekker haten op jong Ajax enz.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar kom ik m'n bed niet voor uit.
Johannes is het hier niet mee eens.
Ja, door de Olympische Spelenquote:
Ja boycot altijd ceremoniesquote:
nee chinees op de hoek met loempia's zo vet dat als je er je vork in prikt het olie eruit spuitquote:
In en buiten het veld meestal.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:16 schreef Heeinz het volgende:
Ben benieuwd. Pellè zal wel weer de show stelen.
Welnee, het is een rustige jongen. Bovendien heb je als aanvoerder een voorbeeldfunctie, en niemand kan dat beter dan Pellè. Wat een onzin kraam jij uit zeg.quote:
Je vergeet mooie jongen, dat zegt ie maar 150x in z'n boekquote:Op zondag 23 februari 2014 20:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee, het is een rustige jongen. Bovendien heb je als aanvoerder een voorbeeldfunctie, en niemand kan dat beter dan Pellè. Wat een onzin kraam jij uit zeg.
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe waren de kipnuggets zonder saté saus?
quote:
Hoe vond je Fischer?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die man moeten ze nooit meer opstellen. Wat was die schokkend slecht vandaag.
Lucky Ajax.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser geblesseerd aan de hemstring
doei
Zo'n Kishna heeft 10x zoveel rust in z'n spel.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij was echt schrikbarend slecht, alweer.
Eerst schreeuwde hij nog dat hij wel eens de RBS-tactiek kon gebruiken...quote:Op zondag 23 februari 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het knap van Advocaat om zijn ploeg zo angstig het veld op te sturen na de oorwassing van Ajax van donderdag. Hij had de blauwdruk in handen. Laffe, slechte trainer. Misschien nog even een middenvelder inbrengen voor je spits, Dick?
KNABquote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Cavaliers het volgende:
Vreemd dat ze de mogelijke rode kaart van Ortief niet hebben laten zien.
De beste linksback van Europa bedoel je? Die was in geen velden of wegen te bekennen op het veld.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poulsen, de beste back van de wereld.
Bakkali is kop naar beneden en blind naar voren rennen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Mansjester het volgende:
Kishna heeft echt veel talent
Maar ja, dat zei ik ook over Bakkali
Hekkie? #quote:Op zondag 23 februari 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou die gast op dat hekkie van VAK410 daar nooit van af vallen? Wat een kutplek om op dat hekkie te zitten daar
Alaba speelde niet inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste linksback van Europa bedoel je? Die was in geen velden of wegen te bekennen op het veld.
Laten we Arno nou niet tegen gaan spreken.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De beste linksback van Europa bedoel je? Die was in geen velden of wegen te bekennen op het veld.
Ik heb het toch duidelijk over Simon Poulsen.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alaba speelde niet inderdaad
Uhh, de eerste wedstrijden niet hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bakkali is kop naar beneden en blind naar voren rennen.
Frank heeft gelijk. Altijd.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:36 schreef Adelante het volgende:
Frank - we staan niet voor niks bovenaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |