Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
Bron?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
De samenvattingen van de eredivisie gaan naar de NOS of FOX.
ROFLOLquote:
Die gast linksonder is als Jeroen Grueter na een kool van Messiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahaha klassieke grap van Arno
[ afbeelding ]
JPB is dan ook veel beterquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
En dan zijn er nog mensen die Boëtius beter vinden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Vind ik ook niet veel minder hoor. Depay is in potentie beter, Boetius wat slimmer.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:00 schreef Cavaliers het volgende:
Ik verwacht drie doelpunten van Finnbo, minstens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heerenveen en NAC zijn defensief matig.. dit wordt een doelpuntenfestijn.
Spoilerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eredivisie is knotsgek. Het licht kan er zomaar uitvallen.
Gast....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
De Eredivisie is knotsgek. Het licht kan er zomaar uitvallen.
WK 2010quote:
jij durftquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat er in deze wedstrijd geen lichtmasten uitvallen
bij jeroen grueter heb ik het idee dat hij de schoolslag 50meter analyseert.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Grifte het volgende:
Bij deze commentator verwacht ik elke keer dat hij om een strafcorner gaat roepen.
Laat dit soort c-figuren lekker bij die andere sporten.
Vind jij Snoeks en Grueter top dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:03 schreef Grifte het volgende:
Bij deze commentator verwacht ik elke keer dat hij om een strafcorner gaat roepen.
Laat dit soort c-figuren lekker bij die andere sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |