Ik vind het wel grappig dat ze steevast Friezen worden genoemd in alle media, ondanks dat ze zichzelf zo geforceerd anti-Fries profilerenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef Grifte het volgende:
Cambuur geeft de competitie wel kleur als aanwinst uit Friesland.
goed verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Er werden nog 3 Heracles supporters het thuisvak uit geslingerd. Zaten uit te dagen. Iedereen bier op hun gooien kwam er zo'n groepje van 50 Zwollenaren op 3 lui af.![]()
Moesten ze weg voor provoceren
Wat zei Jan Smit hiervan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef hafcfan het volgende:
Er werden nog 3 Heracles supporters het thuisvak uit geslingerd. Zaten uit te dagen. Iedereen bier op hun gooien kwam er zo'n groepje van 50 Zwollenaren op 3 lui af.![]()
Moesten ze weg voor provoceren
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat ze steevast Friezen worden genoemd in alle media, ondanks dat ze zichzelf zo geforceerd anti-Fries profileren
In Engeland hebben ze nergens zo'n debiel in zo'n bakjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.
Nee joh ik zie dat Cambuur helemaal niet zo als Fries. Als je dat veelvuldig profileert, en daarnaast een sympathieke uitstraling hebt nemen mensen dat denkkader wel over. Net zoals veel mensen Eagles als een soort Engelse club zien.
*hoogwerkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In Engeland hebben ze nergens zo'n debiel in zo'n bakje
Ik moest hierom lachen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Uh wat? Ik zie ze gewoon als een clubje met een, hoe zal ik dat eens zeggen, nogal volkse aanhang.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hahaha ik wist dat je zou reageren. Oppervlakkige Friezinnen ook altijd.
Nee joh ik zie dat Cambuur helemaal niet zo als Fries. Als je dat veelvuldig profileert, en daarnaast een sympathieke uitstraling hebt nemen mensen dat denkkader wel over. Net zoals veel mensen Eagles als een soort Engelse club zien.
Ik kan me het ook enigszins wel voorstellen met die belachelijke regels daar dat mensen toch graag fanatiek tijdens een wedstrijd willen zijn, alleen slaan dat soort dingen inderdaad snel door naar een 410 carnavalsverenigingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.
Sfeer is in Engeland meestal ook kut. Zitten alleen maar rijke luiquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal je nog tegenvallen ben ik bang, dat ultra-geneuzel neemt daar ook langzaam de stadions over. Clubs als Middlesbrough, Bradford City en Crystal Palace hebben al hun droeftoetergroep in het stadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |