Goede reviews op internet gelezen, maar ze kunnen niet twee personen tegelijk masseren.. Hebben maar een masseur de komende week.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef speknek het volgende:
Zelf nooit geweest, maar een vriend van me gaat altijd naar Laurent. Zit ook mooi centraal bij het Janskerkhof.
http://www.laurent.nl/body/
Denk ik wel ruim van tevoren reserveren.
Hmmmz, ben altijd wel een voorstander van persoonlijke ervaringen bij dit soort dingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee Google...
heb geen ervaringen met massages moet ik zeggen...
komt mijn kroegwandeling toch gelegen hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, ben te laat begonnen met het regelen van een massage.
Kan nergens meer een massage voor mijn vrouw en mij tegelijk krijgen.
Helaas, dan maar iets anders verzinnen voor dinsdag.
Ipv die verschrikkelijke pauperkroeg gras vd buren zou ik De bastaard pakken en ik zou Lijn 4 er uit halen (prima kroeg, maar bestaat pas net en moet zich nog bewijzen) en ik zou Belgie er in zetten die toch wel vrij essentieel is. Ik zou ook eerst de herten/pothuys/derat pakken en dan doorlopen naar ledigerf en dan eindigen in Cafe Ledigerf ipv de Poort.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Stadswandeling via de leukste, beste en mooiste kroegen van Utrecht:
1) Café Olivier (Achter Clarenburg 6a)
2) Café 't Neutje (Neude 3)
3) 't Gras van de Buren (Lange Jansstraat 16)
4) Mick O'Connell's Irish Pub (Jansdam 3)
5) Nieuwe Dikke Dries (Oudkerkhof 36)
6) De Drie Dorstige Herten (Lange Nieuwstraat 47)
7) Café Lijn 4 (Twijnstraat 3)
8) Café De Poort (Tolsteegbarrière 2)
9) 't Oude Pothuys (Oudegracht 279)
10) Café Derat (Lange Smeestraat 37)
Dat is denk ik wel mijn top 10 kroegen in de stad.
Extra opties voor als de wandeling tussen 5 en 6 te groot is:
- Café Orloff (Donkere Gaard 6)
- Kafé België (Oudegracht 196)
Wandeling van 3 kilometer.
De Dom beklimmen is een optie maar niet heel spannend. Maar misschien wordt dat het.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
komt mijn kroegwandeling toch gelegen he![]()
of anders de Dom beklimmen, rondleiding in het Museum Speelklok, rondvaartboot of naar het Rietveld-Schröderhuis gaan...
Maaruh kan het hotel ook niets meer voor je regelen? Het is niet voor niets een 5* hotel... zulke dingen moeten ze toch kunnen.
Haha, die hipsters heb je er nog steeds maar achter in de zaak heb je een superchill terras waar je lekker op je gemakje buiten kan chillen met een biertje ^_^quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef Nielsch het volgende:
De Bastaard... daar heb ik niet echt wat mee... in mijn studietijd had je er allemaal van die pretentieuze hipsters (voordat dat woord bestond) die hoopten de nieuwe Ronald Giphart te worden...
Dan heb je alle sights in Utrecht wel gehad eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De Dom beklimmen is een optie maar niet heel spannend. Maar misschien wordt dat het.
Rondvaart of museum vind ik echt slaapverwekkend.
Het hotel heeft alle massagesalons afgebeld. Dat boden ze zelf aan toen bleek dat we niet tegelijk bij het hotel gemasseerd konden worden.
Als je dinsdag bij de dikke dries komt tap ik met alle liefde een biertje voor je!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef Nielsch het volgende:
Stadswandeling via de leukste, beste en mooiste kroegen van Utrecht:
1) Café Olivier (Achter Clarenburg 6a)
2) Café 't Neutje (Neude 3)
3) 't Gras van de Buren (Lange Jansstraat 16)
4) Mick O'Connell's Irish Pub (Jansdam 3)
5) Nieuwe Dikke Dries (Oudkerkhof 36)
6) De Drie Dorstige Herten (Lange Nieuwstraat 47)
7) Café Lijn 4 (Twijnstraat 3)
8) Café De Poort (Tolsteegbarrière 2)
9) 't Oude Pothuys (Oudegracht 279)
10) Café Derat (Lange Smeestraat 37)
Dat is denk ik wel mijn top 10 kroegen in de stad.
Extra opties voor als de wandeling tussen 5 en 6 te groot is:
- Café Orloff (Donkere Gaard 6)
- Kafé België (Oudegracht 196)
Wandeling van 3 kilometer.
Pedicure?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
De Dom beklimmen is een optie maar niet heel spannend. Maar misschien wordt dat het.
Rondvaart of museum vind ik echt slaapverwekkend.
Het hotel heeft alle massagesalons afgebeld. Dat boden ze zelf aan toen bleek dat we niet tegelijk bij het hotel gemasseerd konden worden.
Is ook nog een optie. THnx!quote:
Wat heb je uiteindelijk gedaan allemaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:58 schreef -J-D- het volgende:
Het was leuk in Utrecht. Bedankt voor de tips, heren/dames!
Eerst Segway rijden bij Icebear Events. Lekker 5 kwartier met z'n tweeën + gids door de stad rijden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb je uiteindelijk gedaan allemaal?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:18 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Eerst Segway rijden bij Icebear Events. Lekker 5 kwartier met z'n tweeën + gids door de stad rijden.
Daarna lunchen bij Broodnodig op Mariaplaats. Lekker, maar te weinig en te lang wachten. Bovendien een takkeherrie als die Truus de afwas ging doen. Liet elke 2 seconden een bord of glas vallen.
Toen inchecken bij Karel V en snel weer naar de stad. Wat shoppen en eten bij India Port (of zoiets). Best lekker en gezellig.
In de avond naar het theater en daarna nog een paar uur in een kroeg die vrouwlief nog kende van haar werkende tijd in Utrecht (Springhaver).
Vanochtend ontbijt in het hotel (grandioos), daarna Dom beklommen, wat winkeltjes nog bezocht, lunchen bij Stan & Co (heerlijk). Daarna na wat omzwervingen weer naar huis.
Vond de Vockingworst overigens niet geniaal, maar goed. Smaken verschillen.
Kortom, deels toeristisch, deels shoppen, deels actief en zelfs cultureel. Het was leuk!
Door omstandigheden verdiende vrouwlief wel een paar leuke dagen en ontspanning. En dat is wel gelukt, dacht ik zo.quote:
Hmm, de aanleiding is dus wat minder begrijp ik, maar goed dat ze het leuk heeft gehadquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:26 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Door omstandigheden verdiende vrouwlief wel een paar leuke dagen en ontspanning. En dat is wel gelukt, dacht ik zo.
Nee man lekker op een vers bruin bolletje met wat curry...quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:16 schreef Ireth het volgende:
Vocking worst moet je gewoon zo eten, in plakjes op een wit broodje met roomboter en dan een klodder mosterd er op
Ja, vleesgeur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:36 schreef MaJo het volgende:
Laatst voor het eerst vocking worst op, vond het geen succes. Vooral die geur
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, vleesgeur.
Volgende keer weer kunstmatige geurstoffen voor jou.
Zelfde brief ontvangenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ook geen vockingworst op?
Wel net een briefje van de gemeente in de bus: ze hebben een warmtescan gedaan en presenteren bewoners de resultaten. (inclusief foto!) Erop volgt een wijkavond voor informatie wat eraan te doen is.
Er valt nog wel eea te bezuinigen in de gemeente Utrecht...
hé wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vocking worst moet je ook bakken, dan is ie heerlijk!!
Het is tenslotte bakleverworst.quote:
Ik ken t gewoon als plakjes op brood. Maar vind t verder niet heel speciaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is tenslotte bakleverworst.
[ afbeelding ]
Lekker om te bakken
Hij is sowieso stukken beter dan zo'n 'normale' leverworst. Lekker grof van structuur, veel smaakvoller en als je hem krokant bakt dan is ie echt nog veel beter! Ik heb 'm het liefst op een bruin bolletje met mosterdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ken t gewoon als plakjes op brood. Maar vind t verder niet heel speciaal
Oe, niks mis mee, vooral leuk met mooi weer, paar tafeltjes buiten, misschien zondag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niet echt in de buurt, maar er is maar één plek waar ik pizza haal in Utrecht en dat is bij Basta Cosi
http://bastacosi.nl/
Vooral de pizza met parmaham en truffelmascarpone is echt de shit.
Zelf maken. En dan niet met zo'n kant en klaar pakket..quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weten jullie nog een zaak waar ze lekkere pizza's verkopen?
Omgeving straatweg, vleutenseweg...
Ik heb geen ovenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelf maken. En dan niet met zo'n kant en klaar pakket..
Zeer relaxte DIY-bediening ook.... Je kan gewoon zelf je biertjes uit een grote koelkast pakken enzo...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:08 schreef bork het volgende:
[..]
Oe, niks mis mee, vooral leuk met mooi weer, paar tafeltjes buiten, misschien zondag?
Of gebruiken in je tosti ipv hamquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij is sowieso stukken beter dan zo'n 'normale' leverworst. Lekker grof van structuur, veel smaakvoller en als je hem krokant bakt dan is ie echt nog veel beter! Ik heb 'm het liefst op een bruin bolletje met mosterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |