Nee man lekker op een vers bruin bolletje met wat curry...quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:16 schreef Ireth het volgende:
Vocking worst moet je gewoon zo eten, in plakjes op een wit broodje met roomboter en dan een klodder mosterd er op
Ja, vleesgeur.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:36 schreef MaJo het volgende:
Laatst voor het eerst vocking worst op, vond het geen succes. Vooral die geur
Waar slaat dat nou weer opquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, vleesgeur.
Volgende keer weer kunstmatige geurstoffen voor jou.
Zelfde brief ontvangenquote:Op woensdag 5 maart 2014 18:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ook geen vockingworst op?
Wel net een briefje van de gemeente in de bus: ze hebben een warmtescan gedaan en presenteren bewoners de resultaten. (inclusief foto!) Erop volgt een wijkavond voor informatie wat eraan te doen is.
Er valt nog wel eea te bezuinigen in de gemeente Utrecht...
hé wat?quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Vocking worst moet je ook bakken, dan is ie heerlijk!!
Het is tenslotte bakleverworst.quote:
Ik ken t gewoon als plakjes op brood. Maar vind t verder niet heel speciaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Het is tenslotte bakleverworst.
[ afbeelding ]
Lekker om te bakken
Hij is sowieso stukken beter dan zo'n 'normale' leverworst. Lekker grof van structuur, veel smaakvoller en als je hem krokant bakt dan is ie echt nog veel beter! Ik heb 'm het liefst op een bruin bolletje met mosterdquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ken t gewoon als plakjes op brood. Maar vind t verder niet heel speciaal
Oe, niks mis mee, vooral leuk met mooi weer, paar tafeltjes buiten, misschien zondag?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Niet echt in de buurt, maar er is maar één plek waar ik pizza haal in Utrecht en dat is bij Basta Cosi
http://bastacosi.nl/
Vooral de pizza met parmaham en truffelmascarpone is echt de shit.
Zelf maken. En dan niet met zo'n kant en klaar pakket..quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weten jullie nog een zaak waar ze lekkere pizza's verkopen?
Omgeving straatweg, vleutenseweg...
Ik heb geen ovenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zelf maken. En dan niet met zo'n kant en klaar pakket..
Zeer relaxte DIY-bediening ook.... Je kan gewoon zelf je biertjes uit een grote koelkast pakken enzo...quote:Op vrijdag 7 maart 2014 02:08 schreef bork het volgende:
[..]
Oe, niks mis mee, vooral leuk met mooi weer, paar tafeltjes buiten, misschien zondag?
Of gebruiken in je tosti ipv hamquote:Op woensdag 5 maart 2014 22:36 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hij is sowieso stukken beter dan zo'n 'normale' leverworst. Lekker grof van structuur, veel smaakvoller en als je hem krokant bakt dan is ie echt nog veel beter! Ik heb 'm het liefst op een bruin bolletje met mosterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |