SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook naar server met passwordquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van.
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
klik bij find player vblquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
Find player.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
Server met password zie ik ook nergens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet ook naar server met password
FIND PLAYERquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Server met password zie ik ook nergens.
Curve Feverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind je het gek.. nek heeft geen fans en PSV speelt eindelijk op niveau (jupiler league)
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een vol server gehost met Johannes, LR, Cava, J0rdiii en toto
PEC thuis?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV maakt al 2 seizoenen geen goal uit een corner
Als Depay schiet, hoef je dat niet te melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
NEC ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Bal recht op keeper schieten != ontsnappenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
NEC ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Volgens mensen hier welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bal recht op keeper schieten != ontsnappen
Wanneer gaan ze scoren?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is de PSV-show alweer bezig
Steeds valt ie uit. Echt een brakke verbinding.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
Leg het aan mij, of pleurt bij meerdere mensen de internetverbinding van FOX er steeds uit.
Tijd dus voor de 0-1quote:
lol kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
Fox is altijd kut. Zelfs de samenvattingen gaan niet soepel. Oh, goal. Kut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
Leg het aan mij, of pleurt bij meerdere mensen de internetverbinding van FOX er steeds uit.
Ok.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je nieuwe maken en dan 5 mensen DMen zodat de lurkers wegblijven?
Hebben ze wel, alleen dat is bijgeloofquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:04 schreef RubenSosa het volgende:
Bij dat nec geen geld voor een elektronisch bord voor de wissels
Was nooit met opzetquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vieze overtreding weer van Rekik.
Ook een FOK!ker.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
johannes heeft zijn broertje toegevoegd
Gewoon een ongelukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek me toch een overtreding.
Gewoon gevaarlijk spel van Willems.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leek me toch een overtreding.
Hij staat op het veld, da's idd gevaarlijk voor het voetbalspelquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon gevaarlijk spel van Willems.
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe je rooms moet vinden in Curve Fever.
Een keer of 3quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zou leuk zijn als NEC even scoort.
agreedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier leek mij dan weer niets aan de hand.
Sinds hij er is winnen ze wel steeds met het meest kleine verschil. Beetje op z'n Twents.quote:
of Amsterdamsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds hij er is winnen ze wel steeds met het meest kleine verschil. Beetje op z'n Twents.
quote:
Als je de voorkeur geeft aan verliezen, moet je 'm weer op de bank zetten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinds hij er is winnen ze wel steeds met het meest kleine verschil. Beetje op z'n Twents.
Ik moest er toevallig aan denken toen ik op invoeren kliktequote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Graag wat meer inhoud in je posts.
4 op rij ja. Maargoed, ze winnen. Da's het enige wat je er over kan zeggen. Tis niet om aan te glurenquote:
Kom kom, niet zo zuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat geweldig sinds miljoenenaankoop Maher op de bank zit.
Ik ben Ajax, moeizaam spelen en toch winnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
9-5 stond hetIk ben als de Chinese Curlers. De druk werd mij te veel.
Al vond ik het het eerste kwartier na rust heel matig. Maar ik heb na de 0-1 geen moment meer het gevoel gehad dat de drie punten niet naar Eindhoven zouden gaan. Nu nog zes minuten volhouden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat geweldig sinds miljoenenaankoop Maher op de bank zit.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ben Ajax, moeizaam spelen en toch winnen.
Tis geen goed voetbal, maar ik vind het verdedigend over het algemeen niet zo slecht uit zien. Met deze verdediging was je vorig jaar kampioen geworden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
4 op rij ja. Maargoed, ze winnen. Da's het enige wat je er over kan zeggen. Tis niet om aan te gluren
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV volgende week wint doen ze mee om de 2e plaats.
Derde plaats. Twente en Ajax 1 en 2. Nummer drie feyenoord, psv of Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is daar voor raars aan? Feyenoord draait al weken slecht. En Twente gaat ook heus nog wel pts laten liggen. Hoeveel pts is het momenteel? Slechts 6 of zo?quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die geeft recht op een plaats in de Europa liekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja, Feyenoord, Psv óf Feyenoord.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Derde plaats. Twente en Ajax 1 en 2. Nummer drie feyenoord, psv of Feyenoord.
Doen mee is niet hetzelfde als gaan m ook pakken. Ik zie dat niet gebeuren. Maar zo ver staan ze niet achter op Twente, en Feyenoord en Vitesse zijn zeker matig. Als Twente 1x wat laat liggen is PSV zo bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Ajax en Twente gaan 1e en 2e worden. Waarschijnlijk in die volgorde. PSV mag blij zijn als ze 4e worden.
Vitesse. Ik ben mij er eentje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh ja, Feyenoord, Psv óf Feyenoord.
Je wilde mij op het verkeerde been zetten hé, smiechtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vitesse. Ik ben mij er eentje.
Ik ook. Ik bezit het password enkel niet. Schoften.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja mensen ik heb de room gevonden, wat een nerd ben ik toch.
Ik was in de room maar een of andere josti kwam er in terwijl ik een Join knop zocht die er niet was. En nu kan ik er niet meer bij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bezit het password enkel niet. Schoften.
ik wel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Doublepain heeft het verpest
Nieuwe server: fok2
Doublepain krjigt het passwoord niet.
Wat is het wachtwoord?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Klein testje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wilde mij op het verkeerde been zetten hé, smiecht
en ik?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Voor het eerst in je leven naar de ArenA. Spanning?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om Twente of Feyenoord
Ajax
Ik neem nog een redbulletje.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax
Deze heel reeks heeft weinig met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan dit trouwens naar de SC of zo? Dit heeft weinig met voetbal te maken.
Ok.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deze heel reeks heeft weinig met voetbal te maken.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij zet een tackle inquote:Op zondag 23 februari 2014 12:40 schreef Heeinz het volgende:
Kut, Evertgod dus niet bij Ajax of om half 5
Ik vraag me af of Evert en Youri ooit nog samen commentaar gaan geven bij een wedstrijd. Een vriendschappelijke ofzo. Dat zou toch fantastisch zijn.quote:
Hoiquote:
Het spel dat wij massaal spelen bij een saaie wedstrijd. Curve Fever. Cavaliers is hier erg goed in.quote:
quote:
Wat is dat.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben wel in voor een potje curve fever.
Ik ook, hoe join ik?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben wel in voor een potje curve fever.
Ach, Groningen wint wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert is boos. En ik ook. Het is ongekend.
quote:
De slechtste van Nederland jaquote:
Janssen is iets slechter, Higler komt kort daaropquote:
Kamphuis is ook kutquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Janssen is iets slechter, Higler komt kort daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |