SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet ook naar server met passwordquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kut van.
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
klik bij find player vblquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
Find player.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bovenin zie ik niks
[ afbeelding ]
Server met password zie ik ook nergens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je moet ook naar server met password
FIND PLAYERquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Server met password zie ik ook nergens.
Curve Feverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vind je het gek.. nek heeft geen fans en PSV speelt eindelijk op niveau (jupiler league)
Goed zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb nu een vol server gehost met Johannes, LR, Cava, J0rdiii en toto
PEC thuis?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV maakt al 2 seizoenen geen goal uit een corner
Als Depay schiet, hoef je dat niet te melden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
NEC ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Bal recht op keeper schieten != ontsnappenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
NEC ontsnapt
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Volgens mensen hier welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bal recht op keeper schieten != ontsnappen
Wanneer gaan ze scoren?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen is de PSV-show alweer bezig
Steeds valt ie uit. Echt een brakke verbinding.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
Leg het aan mij, of pleurt bij meerdere mensen de internetverbinding van FOX er steeds uit.
Tijd dus voor de 0-1quote:
lol kloptquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tijd dus voor de 0-1
Fox is altijd kut. Zelfs de samenvattingen gaan niet soepel. Oh, goal. Kut.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:51 schreef Grifte het volgende:
Leg het aan mij, of pleurt bij meerdere mensen de internetverbinding van FOX er steeds uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |