je hebt de links dus niet gelezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 13:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
oke laten we het anders vragen, hoe krijg je het snelst een lantaren paal uit de grond?
Gevalletje van foute dingen uitgaan kan zorgen dat je tot foute conclusies komt...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
Omgeknakte lantaarnpalen en Pentagon"getuigen" versus een fysiek niet passende impact, gepulveriseerde motoren en een ongeschonden gazon.
Het is wel jammer dat theguyver ineens alle gevoel voor realiteit heeft verloren.
btw heb je de hele lijst doorgelezen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
Omgeknakte lantaarnpalen en Pentagon"getuigen" versus een fysiek niet passende impact, gepulveriseerde motoren en een ongeschonden gazon.
Het is wel jammer dat theguyver ineens alle gevoel voor realiteit heeft verloren.
whaha, die vleugels zijn van diamant gemaakt ofzo? 6 stalen lantaarnpalen raken met dunne aluminium vleugels, maar zero damage, ik geloof niet meer in sinterklaas.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:43 schreef theguyver het volgende:
mooi filmpje tower en united 92 en pentagon animatie en security cam
Vergeet je nu even voor het gemak dat lantaarnpalen ontworpen zijn om af te breken?quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whaha, die vleugels zijn van diamant gemaakt ofzo? 6 stalen lantaarnpalen raken met dunne aluminium vleugels, maar zero damage, ik geloof niet meer in sinterklaas.
maar ze waren niet afgebrokenquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vergeet je nu even voor het gemak dat lantaarnpalen ontworpen zijn om af te breken?
Uit de grond geplukt en neer gelegd?quote:
staat in mijn links die ik hierover hebt gepost.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uit de grond geplukt en neer gelegd?
Zo ziet het er wel uit op de foto's.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat in mijn links die ik hierover hebt gepost.
Valt ook heul nie op, zo langs de snelwegquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:08 schreef theguyver het volgende:
[..]owja omgeslepen met een haakse slijper, je weet dat er bramen aan komen he..
Dat, heb ik ook al uitgelegd, maar niemand kan aantonen dat alles voor die tijd was afgesloten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Valt ook heul nie op, zo langs de snelweg
Er waren ook echte sterke vleugels op de vliegtuigen bij de twin toren- lekker makkelijk door gesneden 36cm2 hardened steel balken.quote:
Het is dan ook 1 van de sterkste onderdelen van het vliegtuig.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren ook echte sterke vleugels op de vliegtuigen bij de twin toren- lekker makkelijk door gesneden 36cm2 hardened steel balken.
Anders zou hij met een beetje airpocket val gelijk afbreken als snij koek.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:46 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er waren ook echte sterke vleugels op de vliegtuigen bij de twin toren- lekker makkelijk door gesneden 36cm2 hardened steel balken.
nee, dat zijn de motorenquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is dan ook 1 van de sterkste onderdelen van het vliegtuig.
Kan je aub 'n link naar je quote erbij doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Anders zou hij met een beetje airpocket val gelijk afbreken als snij koek.
wings are made of thin metal skins, which overlays a system of machined or pultruded sections of metal, called spars. Sometimes there are many smaller ones, sometimes one or two larger ones. These effectively provide the strength in the wing. The outer skin (the thin metal) is mainly there to provide the correct aerodynamic shape around which the air will flow.
Its a little like the way a bridge is built, look at the Golden Gate Bridge. It COULD have been made just as strong if it were one enormous concrete block, but it would have been too heavy and inpractical to construct, so it is made of smaller components which are designed to transfer and spread load stresses throughout the structure rather than concentrating them in one place.
If those loads are spread, the strength of each individual component can be less, as the components work together.
The use of composite materials (eg carbon fibre, kevlar, boron) is becoming more common, and monocoque structures of such material can have great strength and low weight (like a racing car body) but at a high financial cost.
Ow en tingo waar zijn de balken afgeknapt? verbogen misschien maar afgeknapt bij de las niet als pinnetjes doormidden.
Dus alle filmpjes van de omstanders zijn bewerkt met perfecte trucage, en zoiets zien ze over het hoofd? Waar blijven alle natuurkundigen die je verklaring ongetwijfeld zullen bevestigen?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je aub 'n link naar je quote erbij doen.
Ligt eraan het material maar veel van de tijd is het las sterker dan de base material zelf.
Het kan gewoon niet dat t is zo gebeuren en daarom zijn de beelden CGI.
Licht,lege alu buizen gaat niet door hardened steel balken.
link naar quotequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Kan je aub 'n link naar je quote erbij doen.
Ligt eraan het material maar veel van de tijd is het las sterker dan de base material zelf.
Het kan gewoon niet dat t is zo gebeuren en daarom zijn de beelden CGI.
Licht,lege alu buizen gaat niet door hardened steel balken.
Begrijpend lezen blijft lastig hè?quote:
Motoren zijn niet de meest stevige onderdelen, gooi een struisvogel in de motor en vliegtuig valt wel naar beneden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |