Aanduwen bovenin en remmen na de finishquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Kowloon het volgende:
Wat doen die remmers eigenlijk, behalve aanduwen bovenin en remmen na de finish?
Datquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef Kowloon het volgende:
Wat doen die remmers eigenlijk, behalve aanduwen bovenin en remmen na de finish?
Aha, dus ze hoeven niet te remmen voor de bochten?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aanduwen bovenin en remmen na de finish
Overigens zit er in de viermansbob eigenlijk maar 1 remmer, de achterste man. De andere 2 heten in het Engels dan ook "push athletes".
Lastig, maar normaal gesproken is iedereen die voor hem komt beter (in meer of mindere mate). Dus als hij na zijn run bij de eerste 10 zit zou het uitstekend zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef Uccie het volgende:
Wat kan van Calker hier realistisch voor tijd neerzetten?
Ok, dank jequote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lastig, maar normaal gesproken is iedereen die voor hem komt beter (in meer of mindere mate). Dus als hij na zijn run bij de eerste 10 zit zou het uitstekend zijn.
Nee, dat kunnen ze ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Aha, dus ze hoeven niet te remmen voor de bochten?
Dan is de bestuurder dus eigenlijk wel heel belangrijk. Dan snap ik ook wat beter waarom ze niet naar beneden gingen toe van Calker de baan te eng vond. Logisch dat de bestuurder het laatste woord heeft.quote:
Eigenlijk wel raar dat ze het remmers noemen. De belangrijkste rol is toch het duwen, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Aanduwen bovenin en remmen na de finish
Remmen na afloop ook wel, anders krijg je taferelen zoals Noelle Pikus-Pace die door een niet goed afgeremde bob geraakt werdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk wel raar dat ze het remmers noemen. De belangrijkste rol is toch het duwen, lijkt me zo.
Of dezequote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Remmen na afloop ook wel, anders krijg je taferelen zoals Noelle Pikus-Pace die door een niet goed afgeremde bob geraakt werd
Dat ga ik straks na het skiën en bobsleeën eens bekijkenquote:
Wowquote:
GB is ook al geweest.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef heywoodu het volgende:
Na GB nog de USA 2 en dan Van Calker
Ja want daarvoor lagen ze minder achter..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:00 schreef heywoodu het volgende:
In plaats van een tik tegen de muur leek het wel of hij een halve seconde er tegenaan bleef schuren, dat kost veel meer tijd
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:06 schreef Uccie het volgende:
Ik heb geen probleem met de NOS, voor de verandering
Stream online op nos.nl/os2014quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:08 schreef SSJKliko het volgende:
Waar zien jullie dat? Op NOS was geen bobsleeën
NOS.nl live streamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:08 schreef SSJKliko het volgende:
Waar zien jullie dat? Op NOS was geen bobsleeën
Naja niet zo best. 13e, valt me nog redelijk mee na de trainingen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:09 schreef SSJKliko het volgende:
Thanks!Maar NL heeft het niet zo best gedaan dus?
Wat moeten ze halen om door te gaan dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja niet zo best. 13e, valt me nog redelijk mee na de trainingen.
Iedereen mag naar run 2 en run 3, alleen de top-20 mag ook de 4e run doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:11 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Wat moeten ze halen om door te gaan dan?
dat gaan ze toch wel halen? ze hebben nu zelfs 1 plaatsje gewonnenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen mag naar run 2 en run 3, alleen de top-20 mag ook de 4e run doen.
Top-20 moet normaal gesproken echt wel lukken ja, maar dat was ook wel de verwachtingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:17 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
dat gaan ze toch wel halen? ze hebben nu zelfs 1 plaatsje gewonnen
de start volgende wisselt nog volgens mij ( dus langzaamste als eerste)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap dit bobsleeën niet zo goed. Waarom laten ze de snelsten als eerste starten en blijkbaar de langzaamsten allemaal als laatste?
Zit hier een logica achter? Ik kijk dit nu eigenlijk voor het eerst en het valt me op dat de tijden steeds trager worden.
Dat is een kutregel jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap dit bobsleeën niet zo goed. Waarom laten ze de snelsten als eerste starten en blijkbaar de langzaamsten allemaal als laatste?
Zit hier een logica achter? Ik kijk dit nu eigenlijk voor het eerst en het valt me op dat de tijden steeds trager worden.
Nee hoor, het is pas kut als je met verschillende groepen werkt. In runs 1 en 3 de besten als eerst en in runs 2 en 4 de besten als laatst zou de mooiste oplossing zijn.quote:
Het zit zo dicht op elkaar dat je zomaar 7de kan worden of 13de op 0.8 na 4 runs, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:35 schreef NaturalScience het volgende:
Zo, na de eerste heat heeft Nederland de 13de tijd van de 30 neergezet!
Net als bij het skiën. Je kunt niet zoals bij het schaatsen de baan even dweilen, dus krijgen de besten ook de beste omstandigheden. Bij de meeste buitensporten is dat trouwens het geval.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:21 schreef NaturalScience het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze dat vanaf het begin al uitzenden, alle Duitsers komen later pasquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:40 schreef Uccie het volgende:
De ZDF gaat denk ik de 2e run live uitzenden, de BBC om 19u de eerste run livedie hebben teveel naar de NOS gekeken.
vanaf 19.30u zag ik iddquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of ze dat vanaf het begin al uitzenden, alle Duitsers komen later pas
Die zijn volgens mij niet gewend te rennenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:11 schreef Nober het volgende:
Word wel tijd dat er eens een paar F1 coureurs mee gaan doen bij het bobsleeën of zullen die in slaap vallen bij deze snelheden?
Dat heeft niemand gezegdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef superniger het volgende:
Al die 'kenners' hier die zeiden dat van Calker wereldtop is.
Al die josti's hier die denken dat Van Calker 1 van de slechtste piloten ter wereld is enzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef superniger het volgende:
Ik heb gekeken naar uitslagen in de World Cup en daar stond hij regelmatig in de top 10 op maar 0.6 dus ik snap niet hoe hij na run 1 al op + 0.8 staat.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:18 schreef superniger het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-doelstelling.dhtmlquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al die josti's hier die denken dat Van Calker 1 van de slechtste piloten ter wereld is enzo
En niemand zal gezegd hebben dat hij absolute wereldtop is, maar wel dat hij bij de top-10/15 van de wereld hoort. Wat hij hier dus laat zien.
Podium als doelstelling nemen is totaal niet realistisch, dat klopt. Maar zeggen dat het een faler is slaat net zo goed nergens opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)t-doelstelling.dhtml
Als je top 10/15 bent is dat prima, maar dan moet je niet zeggen dat podium je doelstelling is
Als de universiteiten nou eens tijd gaan steken in het creëren van de ultieme bobslee ipv die solar race.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Podium als doelstelling nemen is totaal niet realistisch, dat klopt. Maar zeggen dat het een faler is slaat net zo goed nergens op
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Als de universiteiten nou eens tijd gaan steken in het creëren van de ultieme bobslee ipv die solar race.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:27 schreef Mani89 het volgende:
Jezus, die zijn dood dat kan niet anders.
Niets, ga maar verder met kokenquote:
Ze waren ook gefinished. Alleen niet gewoon.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:31 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik vroeg me al af hoe Canada 5 seconde achterstand opliep(zat op de sochi site te kijken en daar stonden ze gewoon in de finishlijst
)
12de al en nog 2 runs, goede tactiek door niet te vroeg je ware snelheid te tonen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:33 schreef Montov het volgende:
De hele baan is nu kapot. En Van Calker nog niet op het podium.
Nou dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Die denkt: "zal mij worst wezen, lust ik toch niet."
Nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ligt De Calk nu nog op koers voor het eremetaal?
In principe kan het bijna niet meer mis.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ligt De Calk nu nog op koers voor het eremetaal?
quote:
Oké bedankt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In principe kan het bijna niet meer mis.
Kan die gelijk vertellen dat hij morgen niet start.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:18 schreef Montov het volgende:
Van Calker interview tijdens de crash in run 2.
Zeker, vooral Zubkov en Melbardis staan er uitstekend voor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zijn er nog medaille kansen?
En Van Calken?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, vooral Zubkov en Melbardis staan er uitstekend voor.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dan dat NOC er geld instopt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dan dat NOC er geld instopt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
Met een Woppie Woppie naar beneden met een Boppie
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Lemans24 het volgende:
Lijkt een metalband, die Canadezen.
De bazige baarden metalband is gisteren ook pas samengesteld volgens de CBC commentatorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:29 schreef Cee het volgende:
Godverdomme het zijn nog bazen met baarden ook.
De 3 remmers gingen het hele seizoen naar beneden met Chris Spring als piloot, maar omdat Kripps het de laatste tijd beter deed hebben ze na de laatste trainingen besloten om dat trio bij Kripps in de slee te zettenquote:Op zondag 23 februari 2014 02:05 schreef marimbondo het volgende:
[..]
[..]
De bazige baarden metalband is gisteren ook pas samengesteld volgens de CBC commentator![]()
zo goed als 0%quote:Op zondag 23 februari 2014 09:52 schreef Nielsch het volgende:
Maaruh, heeft Nederland nog een beetje kans op een medaille vandaag bij dit onderdeel?
Gaan ze vandaag opnieuw 4 heats bobben of juist alleen de 4de heat? Ik weet er weinig van. Is er ergens een stand?quote:
Nog twee heats komen er vandaagquote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaan ze vandaag opnieuw 4 heats bobben of juist alleen de 4de heat? Ik weet er weinig van. Is er ergens een stand?
Heat 1 en 2 zijn gisteren geweest, vandaag nog heat 3 en 4.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Gaan ze vandaag opnieuw 4 heats bobben of juist alleen de 4de heat? Ik weet er weinig van. Is er ergens een stand?
Top, bedank!quote:Op zondag 23 februari 2014 10:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heat 1 en 2 zijn gisteren geweest, vandaag nog heat 3 en 4.
De volledige tussenstand kun je hier vinden.
Door wie dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb uberhaupt nooit begrepen waarom deze bob als kanshebbers werden gezien voor een medaille
de NOSquote:
Ze doen mee, dus hebben een kans....dat dat alleen is als er 10 uit de bocht vliegen, roepen ze er niet bij.quote:
Gemistquote:Op zondag 23 februari 2014 10:18 schreef Kingstown het volgende:
Historisch overzicht nu bij de ARD.
Staan de bobbers in zwart-wit beelden gewoon een peuk te paffen.
Jammer....mooi man! Oude helden zoals Hoppe, Lange, Czuday en zelfs bewegende beelden van voor 1960.quote:
Op YouTube staan beelden van 1924quote:Op zondag 23 februari 2014 10:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer....mooi man! Oude helden zoals Hoppe, Lange, Czuday en zelfs bewegende beelden van voor 1960.
Die is ook pas 343 keer naar beneden gereden op die baanquote:
quote:
All aboard?quote:
Zou de eerste spelen sinds 1964 zonder medaille in het bobsleeën kunnen worden.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:38 schreef Columbiafan het volgende:
Duitsland gewoon ronduit teleurstellend op deze spelen
Duitsers in de winter in Rusland zijn historisch gezien nooit zo'n succes.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:39 schreef TheVulture het volgende:
Wat maken die Duitsers een fouten in het sturen, zou dat ook door materiaal kunnen komen?
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Duitsers in de winter in Rusland zijn historisch gezien nooit zo'n succes.
[..]
Ik zap even over naar onze oosterburen. Het klinkt inderdaad enigszins suïcidaal.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat er straks een professioneel team klaarstaat om de duitse commentator op te vangen
[..]
Noorse waxers ingehuurdquote:Op zondag 23 februari 2014 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het lijkt net of die bobs totaal geen grip hebben
Ook dat is een probleem waar ze destijds al last van haddenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar het lijkt net of die bobs totaal geen grip hebben
Dat gaat het worden ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou de eerste spelen sinds 1964 zonder medaille in het bobsleeën kunnen worden.
En dan haalt die Rus ook nog beide Duitsers inquote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat er straks een professioneel team klaarstaat om de duitse commentator op te vangen
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ook dat is een probleem waar ze destijds al last van hadden
Canada 3 ookquote:Op zondag 23 februari 2014 10:43 schreef marcodej het volgende:
Calkgod gaat zo ook voorbij de Duitsers.
[..]
Ja, zeker omdat ze de baan voor het grootste deel van de tijd dicht hebben gegooid voor de rest.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Tja maar met zo'n enorm thuisvoordeel zou het schandalig zijn als je hier geen goud pakt natuurlijk
je moet natuurlijk ook gewoon goed genoeg zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Tja maar met zo'n enorm thuisvoordeel zou het schandalig zijn als je hier geen goud pakt natuurlijk
Maar ook in het algemeen de zwakste winterspelen sinds de herenigingquote:Op zondag 23 februari 2014 10:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou de eerste spelen sinds 1964 zonder medaille in het bobsleeën kunnen worden.
Bij het BMX hielden de Nederlanders ook de kopie van de olympische baan het grootste deel van de tijd dicht voor anderen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ze de baan voor het grootste deel van de tijd dicht hebben gegooid voor de rest.
Dat zou eigenlijk niet moeten mogen.
Dat is elke 4 jaar wel een punt inderdaadlquote:Op zondag 23 februari 2014 10:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, zeker omdat ze de baan voor het grootste deel van de tijd dicht hebben gegooid voor de rest.
Daar snap ik inderdaad geen klap van. Daar zou het IOC of de Bobbond toch regels voor moeten opstellenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Medaillespiegelen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef marcodej het volgende:
Het laadproces.
Alsof ik weer aan het vakkenvullen ben.
Dan maken ze toch zelf een kopie?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij het BMX hielden de Nederlanders ook de kopie van de olympische baan het grootste deel van de tijd dicht voor anderen.
Dat vind ik nog wat anders, Nederland nam de moeite om de baan na te bouwen... dan investeer je zelf om je zo goed mogelijk voor te bereiden en dan is het raar om daar anderen van te laten profiteren... zolang het origineel maar toegankelijk isquote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bij het BMX hielden de Nederlanders ook de kopie van de olympische baan het grootste deel van de tijd dicht voor anderen.
Ik denk dat de Duitsers voor de volgende Spelen ook de bobbaan na gaan bouwenquote:
Die gaan heel Zuid-Korea nabouwen, met deze uitslagen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers voor de volgende Spelen ook de bobbaan na gaan bouwen
Dat was de baan in Londen ook nietquote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat vind ik nog wat anders, Nederland nam de moeite om de baan na te bouwen... dan investeer je zelf om je zo goed mogelijk voor te bereiden en dan is het raar om daar anderen van te laten profiteren... zolang het origineel maar toegankelijk is
Dat zou voor Nederland ook wel een leuke stunt zijn eigenlijk,ergens in een lege hal die baan nabouwenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik denk dat de Duitsers voor de volgende Spelen ook de bobbaan na gaan bouwen
Thialf of zoquote:Op zondag 23 februari 2014 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou voor Nederland ook wel een leuke stunt zijn eigenlijk,ergens in een lege hal die baan nabouwen
dan heb je een flinke hal nodigquote:Op zondag 23 februari 2014 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou voor Nederland ook wel een leuke stunt zijn eigenlijk,ergens in een lege hal die baan nabouwen
Dat is een kopie van een parcours dat iedereen zelf ook kan maken. Dit is een beetje moeilijker na te maken hequote:Op zondag 23 februari 2014 10:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maar dan zit het oorspronkelijke probleem dus in Londen, en heeft Nederland er in geinvesteerd om iets aan die oneerlijke situatie te doenquote:Op zondag 23 februari 2014 10:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was de baan in Londen ook nietvandaar de kopie
quote:
Een vrachtwagen van ruim 600kg.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:47 schreef RedFever007 het volgende:
Dat van die Ferrari/vrachtwagen vertelde hij gisteren ook al
Misschien kan Thijs Zonneveld eens onderzoeken of dat kanquote:Op zondag 23 februari 2014 10:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan heb je een flinke hal nodig
quote:Op zondag 23 februari 2014 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien kan Thijs Zonneveld eens onderzoeken of dat kan
Alle Duitsers hebben hetzelfde faalmateriaal... hot topic hier bij de oosterburen.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:49 schreef marcodej het volgende:
Hebben alle teams van een land hetzelfde materiaal, of heeft Duitsland 1 beter materiaal dan Duitsland 3?
Er zullen wel wat persoonlijke verschillen zijn. Ik weet wel vrij zeker dat Holcomb een andere slee heeft dan zijn landgenoten.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:49 schreef marcodej het volgende:
Hebben alle teams van een land hetzelfde materiaal, of heeft Duitsland 1 beter materiaal dan Duitsland 3?
#diehalkomterquote:Op zondag 23 februari 2014 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Past wel ergens in die berg, geen probleem.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Erica Terpstra in een speciaal pakquote:Op zondag 23 februari 2014 10:51 schreef marcodej het volgende:
Je kunt een bobbaan dweilen? Laten ze dan een zamboni naar beneden storten?
Bovenin wat water erin gieten, loopt vanzelf omlaagquote:Op zondag 23 februari 2014 10:51 schreef marcodej het volgende:
Gewoon handwerkquote:Op zondag 23 februari 2014 10:51 schreef marcodej het volgende:
Of Jorien Voorhuis op een skeleton, dan hoeft ze alleen haar tong uit te steken.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Erica Terpstra in een speciaal pak
Dat heb ik juist niet. In de tweemans maakte hij amper stuurfouten en alsnog kwamen ze flink tekort. Ze verliezen ook al gewoon best wat op de start.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:55 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd het idee dat veel zaken goed zijn geregeld behalve de kwaliteit van de stuurman
Die kunnen er gewoon niet tegen dat Nederland boven Duitsland gaat eindigen in de medaillespiegel.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:56 schreef RedFever007 het volgende:
ARD verkoos interview boven de NL run
Duh.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:56 schreef RedFever007 het volgende:
Mhua nee hoor. Ze verliezen elke run gewoon ongeveer hetzelfde. Alleen de 2e run was beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:56 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Niet slecht, jammer dat ze het in het begin verprutst hebben.
Ze zijn boos omdat we ze uit de top 5 hebben geknikkerd.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:56 schreef RedFever007 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |