Die zei veel meer dan de woorden van Sven en Janquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef -0- het volgende:
Verstandige reacties.
Maar die kop van Verweij sprak boekdelen.
Nu in OPquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
Ik kwam net een leuk plaatje tegen op het internet.
[ afbeelding ]
Gifje?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef -0- het volgende:
Verstandige reacties.
Maar die kop van Verweij sprak boekdelen.
thanks, en Pino ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://nos.nl/os2014/vide(...)t-iets-te-vroeg.html
Wanneer was dit?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Bert tijdens interview:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef Cee het volgende:
Bert hoopte een minder politiek correct antwoord uit Blok te halen.
Hege Bøkkoquote:
Die kop zei volgens mij alleen iets van, hou toch op met dat gezeur daarover. Verder niets.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die zei veel meer dan de woorden van Sven en Jan
Ik ook.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Thnxquote:
Sven heft echt een troll-facequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:34 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
mwoah.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
We kunnen in elk geval stellen dat het een voor Nederland vrij succesvol toernooi was.![]()
Eigenlijk was alleen de 1500 meter van Verweij heel erg jammer, vooral omdat hij wel een topprestatie neer zette. Voor de rest overal een resultaat wat niet beter gekund had.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef -0- het volgende:
We kunnen in elk geval stellen dat het een voor Nederland vrij succesvol toernooi was.![]()
Die kop zei volgens mij ook, hou op met dat gezeurquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die kop zei volgens mij alleen iets van, hou toch op met dat gezeur daarover. Verder niets.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Dat er maar drie man van een team een feestje vieren is in mijn ogen een smet op deze medaille.
Ongefundeerde leugens!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef -0- het volgende:
[..]![]()
Wie zit er nog meer in dat team dan? Er zijn er maar drie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Dat er maar drie man van een team een feestje vieren is in mijn ogen een smet op deze medaille.
dat is wel het beste nieuws van de dagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef marcodej het volgende:
BREKEND: Na Bergsma trekt ook Janoekovitsj zich terug namens Oekraïne.
Oke danquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
Bij deze genomineerd voor de Freek de Jonge awardquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef marcodej het volgende:
BREKEND: Na Bergsma trekt ook Janoekovitsj zich terug namens Oekraïne.
Precies.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wie zit er nog meer in dat team dan? Er zijn er maar drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |