Jep, iets te zakelijk. Heb liever wat meer informele, dikkere stof met landelijke kleuren.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:33 schreef G-NiLES het volgende:
Ik was dit weekend in Turijn. Mooie pakken gezien bij normale herenmode zaken.
Ook veel geruit. Mocht je in Italië komen: genoeg te vinden daar, en genoeg 25-30 jarigen die erin lopen.
Goede prijzen ook, het was nog flink uitverkoop
edit:
Dit soort
[ afbeelding ]
Of is dat te 'zakelijk' voor je?
Colberts draag ik soms icm een nette chino naar school. Echter draag ik meestal gewoon een mooi hemd met pullover.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef CafeRoker het volgende:
TS, ik ben toch wel oprecht benieuwd. Wanneer draag je dit soort dingen nu eigenlijk?
Maar jij bent ook een baas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Ik draag nu tweed en ik ben nog lang geen 30.
Jij bent een wendelquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Ik draag nu tweed en ik ben nog lang geen 30.
En wanneer is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Susteren het volgende:
Volledige outfit alleen wanneer het schikkend is voor de gelegenheid.
Bij informele feestjes thuis bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En wanneer is dat?
Na de vossenjacht, in de country club met een pijp en een bel cognaq?
Ik ook niet helaas!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Die eerste in de op is wel baaskan alleen online niks soortgelijks vinden
Dat wil TS volgens mij nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:09 schreef Markster het volgende:
Nee, jij gaat scoren bij de vrouwtjes!
Nee zoek echt een driedelig pak.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Kan wel veel losse colberts ect vinden als je zoekt naar jacht geralateerde kleding, in het engels.
Ik had voordat de hipsters het ontdekt hadden onderstaande outfit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.
*thee door neus*quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha een 17-jarige met de smaak van Jort KelderVind het niet lelijk overigens.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik vind het ook niet lelijk... voor als je met een vrijgezelle feestje fazanten gaat schieten en daarna whiskey gaat proeven of zo iets....
![]()
daarna gauw weer terugbrengen naar de feestkostumwinkel
Ja, ja, nu is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
Kijk in de krant bij overlijdensberichten en bel de nabestaanden op; wellicht dat er bij zo'n bejaardentehuisopa nog een in de kast hangt.
Verder: get a fucking life #4.
[..]
lol
ik vind het ook niet lelijk... voor als je met een vrijgezelle feestje fazanten gaat schieten en daarna whiskey gaat proeven of zo iets....
![]()
[..]
lol
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |