quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:17 schreef Leandra het volgende:
Deze post van Anne
PTA / Alfa 159 aanschaffen
Zozo, eerst een Alfa en nu een Jag...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:17 schreef Leandra het volgende:
Deze post van Anne
PTA / Alfa 159 aanschaffen
Waarschijnlijk wel, een Veyron uiteraard...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:03 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zozo, eerst een Alfa en nu een Jag...
TS legt de lat steeds hoger...
Volgende week een Bugatti?
Met jou als regelmatige bestuurder? Dat gaat dan toch leuk in de cijfers lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:45 schreef Susteren het volgende:
Een S-type is prima te betalen met m'n budget (ik hoef dan niet de goedkoopste beschikbare auto te kiezen, wat wel met de Alfa het geval is). Tevens kan ik het geld wat ik bespaar dan besteden aan benzine.
Verzekering is dit jaar nog niet op mijn naam (wordt wel toegevoegd aan de verzekering van m'n ouders, is al besproken).
Viel wel mee, we hebben al contact met de verzekering gehad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met jou als regelmatige bestuurder? Dat gaat dan toch leuk in de cijfers lopen.
Dit, rot een eind op, als je je rijbewijs hebt ga je maar voor advies naar Jetcars te Rotterdam. Zij zullen je verder kunnen helpen!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef Kriegel het volgende:
Rot nou toch eens op tot je je rijbewijs hebt, idioot.Je hebt je theorie inmiddels, dus er zit in ieder geval een soort van vaart in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |