Dit topic heb je al eens geopend, maar na 1 post begon je al over een Saab en toen over een Volvo, toen een Cadillac, toen een Dodge Caliber en toen waren we het zat.
PTA / Alfa Romeo 159Daarna open je het topic nog maar een keer, maar na 7 posts begon je ook daar weer over andere alternatieven:
PTA / Alfa 159Uiteraard opende je weer een topic, dit keer over een Jaguar. Uiteindelijk heb ik dat topic (want het ging wederom uiteindelijk niet over de Jaguar) maar omgedoopt tot je algemene zoektocht topic:
PTA / Help Susteren een knoop door te hakkenMaar blijkbaar nam men je niet meer serieus en werd er niet meer in gereageerd, dus opende je nog maar een keer een topic en kreeg je van Sounddragon nog een kans. Maar na 6 pagina's was ik ook dat topic zat:
PTA / Auto kopenDan open je nog maar een keer een topic over de Alfa 159, maar zoals ik hierboven al zei: ik was het dus zat:
PTA / Benzine of dieselEn dan heb ik het verder nog niet gehad over de rest van je gezocht topics:
PTA / Keuze autoPTA / Dodge CaliberPTA / 1e auto kopenPTA / Dodge CaliberIk heb op 8 januari met je afgesproken dat je eerst je theorie en rijbewijs gaat halen, voordat je überhaupt weer een nieuw topic opent. Daar heb je mee ingestemd aan de reactie in je DM te lezen. En dan open je alsnog dit topic?
Wat mij betreft heb je de kans om een gezocht topic in PTA te openen voorlopig gewoon helemaal verspeeld.
Zelfs als je eventueel morgen je rijbewijs hebt behaald.