Huh, hoezo is de Bimmer duidelijk geen optie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:15 schreef practics het volgende:
Optie 1:
http://www.autotrack.nl/t(...)n%5Bsubmit%5D=Zoeken
Lijkt me duidelijk geen optie..
Optie 2:
Begin er gewoon niet aan, fiat is fiat..
Optie 3:
Interieur is idd niet mooiste, maar bij sport variant wel leuke weg ligging.
Maar ook hier is je budget gewoon weg laag:
http://www.autotrack.nl/t(...)n%5Bsubmit%5D=Zoeken
Omdat het diesels zijn dat wil jij niet ophoesten, daarnaast 3k op de teller..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh, hoezo is de Bimmer duidelijk geen optie?
Een 116i is benzine, de 118d is dieselquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef practics het volgende:
[..]
Omdat het diesels zijn dat wil jij niet ophoesten, daarnaast 3k op de teller..
Check mijn link, jij kunt wel zoveel posten in je topic maar het is gewoon niet tekoop voor onder de 6000 dus niet realistisch. Ja 4500 euro kan, met paar kromme assen. Maar typisch Susteren topic weer, ik ga het hier verlaten..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:18 schreef Susteren het volgende:
[..]
Een 116i is benzine, de 118d is diesel
Okey, duidelijk. Wat zou jij dan aanraden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:20 schreef practics het volgende:
[..]
Check mijn link, jij kunt wel zoveel posten in je topic maar het is gewoon niet tekoop voor onder de 6000 dus niet realistisch. Ja 4500 euro kan, met paar kromme assen. Maar typisch Susteren topic weer, ik ga het hier verlaten..
Op deze manier heb je geen budget nodig voor reparatie's maar binnen halfjaar een budget nodig voor compleet andere auto. Wil je dit soort auto's rijden, schroef je budget maar op richting 8-10k
Je kunt 3 dingen doen, of je pakt oudere types auto's Leon 1 bijvoorbeeld. (wel oppassen dat deuren ge-fixst zijn, anders krijg je last van waterschade)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:22 schreef Susteren het volgende:
[..]
Okey, duidelijk. Wat zou jij dan aanraden?
Aan zo'n golf 1 betaal je meer om hem rijdende te houden dan zo'n barrel in aanschaf kost (vriend heeft zo'n golf 1 gti).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:27 schreef practics het volgende:
[..]
Je kunt 3 dingen doen, of je pakt oudere types auto's Leon 1 bijvoorbeeld. (wel oppassen dat deuren ge-fixst zijn, anders krijg je last van waterschade)
Of schroeft je budget op, naar 8-10k En koop bij een garage 1 van bovenstaande auto's. (Probleem is dat je hier wss wel op korte termijn onderhoud aan moet plegen)
Of neem iets kleinere auto, met budget van 8-10k en koop het bij een dealer zoals bijvoorbeeld seat ibiza 2008 model. Lage KM's vaak komt zo'n auto uit eigen onderhoud, noem maar op. (Er zijn tig van dit soort auto's http://www.autotrack.nl/t(...)torinhoud_cc_tot%5D=)
Maar eind oordeel, koop oude sloop golf en ga leren rijden. Volgens mij was je nog niet zo oud..
Huh, wat heeft dat met dit topic te maken?quote:
Ik kijk altijd het meeste op de weg tijdens het rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:07 schreef Susteren het volgende:
Ik zoek een moderne auto, met een mooi interieur (hier kijk je tenslotte het meeste naar tijdens het rijden),
Die Bravo is anders betrouwbaarder dan menig Duitser, het is verre van een Stilo (godzijdank). Eigenlijk on-Fiat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:15 schreef practics het volgende:
Optie 2:
Begin er gewoon niet aan, fiat is fiat..
Maar dat is het welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:27 schreef CesarMilan het volgende:
Waarom vindt jij voorwielaandrijving een nadeel ten opzichte van achterwielaandrijving? Als het spekglad is 's winters lijkt achterwiel aandrijving me nou geen voordeel eigenlijk...
Jij kent Susteren duidelijk nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Hendroit het volgende:
Ik zou je aanraden om als eerste auto een kutding van 500 euro te kopen met nog een half jaar APK. Als je net je rijbewijs zul je altijd fouten maken, denk aan: Verkeerd schakelen en parkeerschades. Als je je versnellingsbak/koppeling sloopt of een paar dikke deuken rijdt in die auto dan maakt het niet zoveel uit maar als je dat in een bmw doet van 6000 euro dan baal je toch wel hard.
Uit de keuzes die je hierboven hebt geplaats zou ik gaan voor de bmwLekker betrouwbaar en het weggedrag van een achterwiel aangedreven auto is heel leuk.
Post ik vaker, dit hoeft helemaal niet, heb ik niet gedaan en genoeg anderen ook nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:04 schreef Hendroit het volgende:
Ik zou je aanraden om als eerste auto een kutding van 500 euro te kopen met nog een half jaar APK. Als je net je rijbewijs zul je altijd fouten maken, denk aan: Verkeerd schakelen en parkeerschades. Als je je versnellingsbak/koppeling sloopt of een paar dikke deuken rijdt in die auto dan maakt het niet zoveel uit maar als je dat in een bmw doet van 6000 euro dan baal je toch wel hard.
Uit de keuzes die je hierboven hebt geplaats zou ik gaan voor de bmwLekker betrouwbaar en het weggedrag van een achterwiel aangedreven auto is heel leuk.
Zo'n Mazda is niet echt verkeerd, maar is zo'n sedan niet een stuk duurder per maand dan een soortgelijke hatch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:34 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Die Bravo is anders betrouwbaarder dan menig Duitser, het is verre van een Stilo (godzijdank). Eigenlijk on-Fiat.
Ik zou daar persoonlijk dan ook voor gaan van deze drie: een elegant uiterlijk gekoppeld aan redelijke rijeigenschappen en de zeer soepele T-jet motoren, en ook het merkje dat ervoor heeft gezorgd dat je nu voor ¤7500-8500 al redelijk wat keuze hebt. Al is dat natuurlijk wel tegelijk een nadeel, want hij zal blijven afschrijven.
Trouwens, bij zo'n bedrag zit je ook wel aan de Mazda3 2.0 en die zou ik dan zeker overwegen, al wordt het een iets ouder exemplaar van pakweg 2005/2006. Tevens verkrijgbaar als sedan(netje).
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
http://www.autotrack.nl/tweedehands/mazda/3/9984615
http://www.autotrader.nl/auto/57V5C/detail/
Rijdt fijn en is onder het (naar mijn mening) zeker voor Japanse begrippen appetijtelijke plaatwerk gewoon van het type dat een atoombom overleeft, niet kapot te krijgen.
Het interieur is natuurlijk geen schim van wat je in een BMW krijgt, al is de eerste 1-serie ook niet eens zo bijzonder in lage uitvoeringen als de 116i. Het kan er trouwens nog best mee door hoor, op de bouwkwaliteit an sich is niet veel aan te merken, gewoon wat hardere kunststoffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |