Volkswagen Fox of Poloquote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:05 schreef Susteren het volgende:
Wat zouden jullie aanraden rekening houdend met de vaste kosten
Citroen Xantia of C6quote:rijplezier
Volvo V40quote:betrouwbaarheid
Alpha Romeo Spiderquote:looks
Toyota Aurisquote:onderhoud
1.9 JTS of 1.9 JTD?quote:Alfa 159 1.9
JC over Alfaquote:"Everyone should own an Alfa at some point in their lives"
JC over de Rover 75quote:"Never in the field of human endeavour has so much been done, so badly, by so many."![]()
Die is echt gaaf ja, en uniekquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef PH-KCD het volgende:
Ga voor een Chevrolet Epica.Wat een prachtbak! Wat een klasse heeft dat model. Waanzinnig gewoon.
Ik zou toch terug gaan naar Hans Anders als ik jou was.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:38 schreef PH-KCD het volgende:
Ga voor een Chevrolet Epica.Wat een prachtbak! Wat een klasse heeft dat model. Waanzinnig gewoon.
is eens wat anders dan de standaard meukquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou toch terug gaan naar Hans Anders als ik jou was.
Maakte ook een grap, maar TS snapt de sarcasme wel. In zijn vorige oneindig durende topic vond hij dat een serieuze kandidaat die goed voldoet aan de eis dat hij klasse heeft. Begreep ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik zou toch terug gaan naar Hans Anders als ik jou was.
Ah dat topic ken ik niet. Die Dodge behoort ook totaal niet in dat rijtje, van binnen 1 grote plastic bende.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:49 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Maakte ook een grap, maar TS snapt de sarcasme wel. In zijn vorige oneindig durende topic vond hij dat een serieuze kandidaat die goed voldoet aan de eis dat hij klasse heeft. Begreep ik ook niet helemaal.
Kratje Alfa bier kopen. Opgelost.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:35 schreef Hyperdude het volgende:
"Everyone should own an Alfa at some point in their lives"
JC over Alfa
Vooral voor mijzelf, om video en fotoapparatuur te vervoeren. Laadruimte moet liefste twee ijshockeytassen aankunnen. Verder ook om famillie in te rijden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:48 schreef Sannr_ het volgende:
Wat ga je met de auto doen? Ben je alleenstaand? Heb je een gezin? Ben je van plan er mee op vakantie te gaan? Ga je er dagelijks mee naar je werk? Wil je er mee naar Ikea?
Diesel lijkt me geen goede keus rekening houdend met het aantal km's die ik waarschijnlijk ga maken. En de <2006 BMW's hebben over het algemeen een bepaald imago waar ik geen fan van ben.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:49 schreef jitzzzze het volgende:
Daar gaan we weerMaar koop een BMW touring, een viercilinder diesel. Eenvoudige techniek en dus nauwelijks stuk te krijgen.
Thx voor de tips! Jouw keuze zou dus ook de Alfa zijn? En wat adviseer je verder qua alternatieve auto's?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:23 schreef Palomar het volgende:
Enigszins bevooroordeeld als Alfa-liefhebber zou ik natuurlijk direct voor die mooie 159 gaan. Echter vraag ik me wel af of dat met jouw budget gaat lukken. Alleen aanschaf wordt al lastig voor die prijs. En dan heb je de allergoedkoopste. Auto's die het allergoedkoopst zijn daar is vaak iets mee. Bijv. dat er duur onderhoud aan zit te komen. Denk daarbij aan koppeling, versnellingsbak, distributieriem, lekkages e.d.
Reserveer dus bovenop de aanschafprijs minimaal 1000 euro om achterstallig onderhoud van de vorige eigenaar weg te werken.
Daarnaast is een Alfa 159 vrij zwaar, dus wegenbelasting en verbruik zijn daar natuurlijk ook naar.
Maar als je het doet zul je wel een supermooie en strak rijdende wagen hebben die behoorlijk onderscheidend is van de overige meuk die op de weg rijdt
Van de andere auto's die je noemt zou ik alleen de Saab overwegen, maar dat is puur persoonlijke smaak/gevoel. Dodge/Rover is volgens mij nog meer 'rommel' dan wat men altijd over Alfa zegt.
Dude,aubquote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:15 schreef Susteren het volgende:
[..]
Thx voor de tips! Jouw keuze zou dus ook de Alfa zijn? En wat adviseer je verder qua alternatieve auto's?
En het probleem is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |