17. Hou erg van het lezen over stijl, etiquette etc.quote:
Oke, ja zelf vind ik het ook interessant dus ik ben benieuwd wat voor resultaten hieruit komenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef Susteren het volgende:
[..]
17. Hou erg van het lezen over stijl, etiquette etc.
Zie het als een soort hobby. Naar school ga ik overigens niet vaak in colbert, meestal gewoon hemd met chino en pullover.
Valt je nog vies tegen hoeveel 15-20 jarige deze smaak hebben, heb er ook al een paar zien rondlopen in oa Amsterdamquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha een 17-jarige met de smaak van Jort KelderVind het niet lelijk overigens.
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef aequus het volgende:
[..]
Valt je nog vies tegen hoeveel 15-20 jarige deze smaak hebben, heb er ook al een paar zien rondlopen in oa Amsterdam
Ik heb ze natuurlijk niet aangesprokenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.
Hehe. Een "gewoon" pak kan iedereen dragen natuurlijk, maar met "de smaak van Jort Kelder" doelde ik op die groene pakken uit de OP; daar zie ik zelden een jonge man in rondlopenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:25 schreef aequus het volgende:
[..]
Ik heb ze natuurlijk niet aangesproken![]()
Maar ik bedoelde ook formele/nette 2/3 delige pakken in hun algemeen.
Al moet ik zeggen dat geruit pak ook mooi is mits het goed gedragen word, anders lijk je net alsof je iemand bent zoals highlander die al 300 jaar leeft ofzo
Het enige wat in dat geval nog mist is een bretelsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hehe. Een "gewoon" pak kan iedereen dragen natuurlijk, maar met "de smaak van Jort Kelder" doelde ik op die groene pakken uit de OP; daar zie ik zelden een jonge man in rondlopenNooit, beter gezegd.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Mylene het volgende:
Wil je ook nog een bolhoed, wandelstok en leren handschoenen?
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.quote:
Ja, op je 17de met ts zijn babyface. De foto's uit de OP zo denkt ts er uit te zien met zo'n pak, in werkelijkheid zal het eruit zien als een puber die van zijn moeder een pak aan moet naar school. Niet gaan huilen als je gepest gaat worden ts.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.
Lekker hipster met instragram!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:22 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ja, op je 17de met ts zijn babyface. De foto's uit de OP zo denkt ts er uit te zien met zo'n pak, in werkelijkheid zal het eruit zien als een puber die van zijn moeder een pak aan moet naar school. Niet gaan huilen als je gepest gaat worden ts.
Inb4 ts selfie shitstormquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lekker hipster met instragram!
Leuke prijs maar de kleuren (vooral dat rood) vind ik niet erg mooi.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Lienekien het volgende:
http://www.topman.com/en/(...)t-2650123?bi=1&ps=20
270 pond.
Ik heb genoeg unikleurige colberts (blauw, antraciet, donkergrijs, donkerrood, donkerrood rib, beige en die van de foto). Het leek me juist leuk om eens voor een driedelig pak te gaan met motief.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef eriksd het volgende:
Niets mis met een subtiel ruitje en driedelig. Alleen wel als 17-jarige: kleed je naar je leeftijd.
Overigens werk ik in een zeer formele omgeving en nog nooit iemand driedelig zien dragen.
Dat jasje met vest is wel prima imo. Maar laatdie groene en bruine kleuren lekker zitten joh.
Je moet op Engelse sites zoeken. Volgens mij vind je er dan heel erg veel.quote:Op zondag 23 februari 2014 09:39 schreef Susteren het volgende:
[..]
Leuke prijs maar de kleuren (vooral dat rood) vind ik niet erg mooi.
Bij welke gelegenheden draag je dat soort dingen?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb genoeg unikleurige colberts (blauw, antraciet, donkergrijs, donkerrood, donkerrood rib, beige en die van de foto). Het leek me juist leuk om eens voor een driedelig pak te gaan met motief.
Kleed je naar je leeftijd? Vroeger liep iedereen, minderjarigen, in 2 delig of drie delig. Misschien moet iedereen, ook minderjarigen, zich weer een beetje kleden zoals vroeger.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:07 schreef eriksd het volgende:
Niets mis met een subtiel ruitje en driedelig. Alleen wel als 17-jarige: kleed je naar je leeftijd.
Overigens werk ik in een zeer formele omgeving en nog nooit iemand driedelig zien dragen.
Dat jasje met vest is wel prima imo. Maar laatdie groene en bruine kleuren lekker zitten joh.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:52 schreef Mylene het volgende:
Wil je ook nog een bolhoed, wandelstok en leren handschoenen?
En dan?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik heb genoeg unikleurige colberts (blauw, antraciet, donkergrijs, donkerrood, donkerrood rib, beige en die van de foto). Het leek me juist leuk om eens voor een driedelig pak te gaan met motief.
Dit ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Letstalk het volgende:
Iedereen haten op TS omdat ie kleding draagt die hij zelf mooi vind
Zou je wat voorbeelden kunnen geven?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet op Engelse sites zoeken. Volgens mij vind je er dan heel erg veel.
Google: three piece tweed suit ukquote:Op zondag 23 februari 2014 22:52 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zou je wat voorbeelden kunnen geven?
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:55 schreef Letstalk het volgende:
Iedereen haten op TS omdat ie kleding draagt die hij zelf mooi vind
Jep, zoiets was ik van plan.quote:Op maandag 24 februari 2014 16:01 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Hoe ga je het met de maat doen dan? In Engeland bestellen en hier laten vermaken?
Ik denk om het model mooi te houden zodat het leer minder snel gaat hangen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom zijn handschoenen eigenlijk aan de bovenkant zo gestickt?
[ afbeelding ]
Jep, iets te zakelijk. Heb liever wat meer informele, dikkere stof met landelijke kleuren.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:33 schreef G-NiLES het volgende:
Ik was dit weekend in Turijn. Mooie pakken gezien bij normale herenmode zaken.
Ook veel geruit. Mocht je in Italië komen: genoeg te vinden daar, en genoeg 25-30 jarigen die erin lopen.
Goede prijzen ook, het was nog flink uitverkoop
edit:
Dit soort
[ afbeelding ]
Of is dat te 'zakelijk' voor je?
Colberts draag ik soms icm een nette chino naar school. Echter draag ik meestal gewoon een mooi hemd met pullover.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef CafeRoker het volgende:
TS, ik ben toch wel oprecht benieuwd. Wanneer draag je dit soort dingen nu eigenlijk?
Maar jij bent ook een baas.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Ik draag nu tweed en ik ben nog lang geen 30.
Jij bent een wendelquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:05 schreef wenfer2 het volgende:
Ik draag nu tweed en ik ben nog lang geen 30.
En wanneer is dat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:44 schreef Susteren het volgende:
Volledige outfit alleen wanneer het schikkend is voor de gelegenheid.
Bij informele feestjes thuis bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 14:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En wanneer is dat?
Na de vossenjacht, in de country club met een pijp en een bel cognaq?
Ik ook niet helaas!quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Die eerste in de op is wel baaskan alleen online niks soortgelijks vinden
Dat wil TS volgens mij nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:09 schreef Markster het volgende:
Nee, jij gaat scoren bij de vrouwtjes!
Nee zoek echt een driedelig pak.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Kan wel veel losse colberts ect vinden als je zoekt naar jacht geralateerde kleding, in het engels.
Ik had voordat de hipsters het ontdekt hadden onderstaande outfit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar om studentikoos te doen of echt omdat ze het mooi vinden? Heb nog nooit iemand onder de 40 in een bruin/groen geruit pak zien lopen volgens mij.
*thee door neus*quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doen alsof je het gemaakt hebt en alsof je op weg bent naar het jaarlijkse boswachtersgala.
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:17 schreef OllieWilliams het volgende:
Haha een 17-jarige met de smaak van Jort KelderVind het niet lelijk overigens.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:16 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik vind het ook niet lelijk... voor als je met een vrijgezelle feestje fazanten gaat schieten en daarna whiskey gaat proeven of zo iets....
![]()
daarna gauw weer terugbrengen naar de feestkostumwinkel
Ja, ja, nu is het wel weer klaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Eleiko het volgende:
Kijk in de krant bij overlijdensberichten en bel de nabestaanden op; wellicht dat er bij zo'n bejaardentehuisopa nog een in de kast hangt.
Verder: get a fucking life #4.
[..]
lol
ik vind het ook niet lelijk... voor als je met een vrijgezelle feestje fazanten gaat schieten en daarna whiskey gaat proeven of zo iets....
![]()
[..]
lol
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |