" Ik heb lange benen en ben hier onzeker over. "quote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je 1,73?
GC / Ik wil van stijl veranderen
haal daar maar 15 vanafquote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je 1,73?
GC / Ik wil van stijl veranderen
Echt waar? ik ben juist een groot fan van deze voorjaarscollectiequote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De user![]()
Ja natuurlijk heb ik wel rokjes.
Momenteel ben ik op zoek naar leuke jurkjes, maar van wat er nu in de winkel hangt moet ik janken.
En hard.
Ik wil graag een effen jurkje hebben of twee kleuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt waar? ik ben juist een groot fan van deze voorjaarscollectieVeel 60s geinspireerd
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.quote:
15 koeien.quote:
Hmm ik draag meestal ook effen of een print, maar heb toch ook al zat effen jurkjes gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag een effen jurkje hebben of twee kleuren.
Met meerdere kleuren vind ik vaak de kleurencombinaties niet zo mooi.
Maar dat is persoonlijk
ehquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.
En bij mij zijn ze allemaal net te lang, hetzelfde als met broekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik draag meestal ook effen of een print, maar heb toch ook al zat effen jurkjes gezien.
Hoiquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" Ik heb lange benen en ben hier onzeker over. "
Oh dat is wel kut jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bij mij zijn ze allemaal net te lang, hetzelfde als met broeken![]()
Dus eigenlijk moet ik ze in laten korten.
Fml.
Hetzelfde als: " Ik heb een gezond gewicht, en ik ben hier onzeker over. "quote:
Zelfs bij colberts... Sta ik daar met 3 colberts.. " ja hallo, ik wil de mouwen inkorten."quote:Op zondag 23 februari 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut jaheeft m'n zusje ook regelmatig.
Dan wordt ie negatiefquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.
Serieus ja? Dat is wel echt heel irritant. Maakt op internet bestellen ook lastig lijkt me.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs bij colberts... Sta ik daar met 3 colberts.. " ja hallo, ik wil de mouwen inkorten."
Net als bij ABquote:
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat is wel echt heel irritant. Maakt op internet bestellen ook lastig lijkt me.
Moet je dus niet op het laatste moment iets nodig hebben voor een gelegenheidquote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kan![]()
Gstar had een paar jaar geleden mijn lengtemaat wel, maar sinds een tijdje ook niet meer
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kan![]()
Gstar had een paar jaar geleden mijn lengtemaat wel, maar sinds een tijdje ook niet meer
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk nooit kleding online, vanwege het bovenstaande en omdat ik dan nog langer moet wachten. Alhoewel als je voor een bepaald tijdstip besteld je het soms al de volgende dag in huis hebt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je dus niet op het laatste moment iets nodig hebben voor een gelegenheid
En bvb de petite lijn van Asos (en andere kledingemerken)?
* Boks.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde#shortgirlproblems
Je had de reacties eronder ook moeten zienquote:Op zondag 23 februari 2014 12:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Blijf jezelf vooral dat soort dingen wijsmakenMijn god.
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Boks.
Hoe klein ben jij dan?
100% Dimamatch.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.
1.60m, merk sowieso dat de markt zich meer richt op 1.65 en hoger.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.quote:
Bij levi's gaan ze je opmeten en geven ze advies over een bepaald soort broekquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.
4ebebeb mag ook reagerenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?
Klopt, ik draag ook vaak jurkjes tot de knie. Ben van mening dat lange jurken vanwege m'n lengte mij niet zo staanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.60m, merk sowieso dat de markt zich meer richt op 1.65 en hoger.
Bij jurkjes is het voor mij net mooier om het in te laten korten, maar dat hangt heel erg van het model af.
?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?
Heb bold curve's gehad maar kom daar nooit meer eigenlijk, vind die medewerkers verdomd irritantquote:Op zondag 23 februari 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij levi's gaan ze je opmeten en geven ze advies over een bepaald soort broek
Haha ja dat is irritantquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.
Ja Primark, daar noem je ook watquote:Op zondag 23 februari 2014 13:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja dat is irritantWaar koop je je broeken vaak dan? Ik merk vooral dat broeken van de Primark altijd zo raar zitten.
Dat wordt zo'n rare vormloze tentquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, ik draag ook vaak jurkjes tot de knie. Ben van mening dat lange jurken vanwege m'n lengte mij niet zo staan
In Den Haag was het ook altijd heeel stil in de Levi's winkel en dat had waarschijnlijk als reden dat het er:quote:Op zondag 23 februari 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb bold curve's gehad maar kom daar nooit meer eigenlijk, vind die medewerkers verdomd irritantWillen iets te graag dat je een broek koopt ookal is het een broek waarvan je zegt dat je hem niet mooi vind.
"ah maar probeer deze dan even".
NEE
Ze hebben meer verkopers dan klanten maar vindt het wel chille broekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag was het ook altijd heeel stil in de Levi's winkel en dat had waarschijnlijk als reden dat het er:
1. Duur is
2. De irritante medewerkers
Ik kon meestal wel een keuze maken tussen de 10 broeken die zo'n medewerker liet zien, maar als je het allemaal niets vindt en ze blijven aandringen dan snap ik het wel
Ik vind het ook heel fijne broeken (pasvorm) en als ze een verkoopactie hebben dan is het lang niet zo duur. Laatste koop bij zo'n levi's store was 2 broeken voor 120 euro oid.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben meer verkopers dan klanten maar vindt het wel chille broeken
watquote:Op zondag 23 februari 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Iemand nog een plantenschaar of een complete plantinrichting voor een aqua 60 over?
Mijn aquarium doet een voortreffelijke imitatie van de westelijke Sahara ...quote:
Aquarium, caffia's. Nog meer rare hobby's?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn aquarium doet een voortreffelijke imitatie van de westelijke Sahara ...
Wat is er nou raar aan cavia's en het hebben van een aquarium?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Aquarium, caffia's. Nog meer rare hobby's?.
Iets voor het type Anja.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou raar aan cavia's en het hebben van een aquarium?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets voor het type Anja.Ik vind bodybalance ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het plaatje wel compleet neem ik aan.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Valt nog wel mee, Anja en Ingrid zijn obese vrouwtjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind bodybalance ook leuk.
Nu is het plaatje wel compleet neem ik aan.
Dan zitten er wel heel wat Anja's en Ingrids op de bodybalance en pilates les hier.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, Anja en Ingrid zijn obese vrouwtjes.
Petra Anja.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, Anja en Ingrid zijn obese vrouwtjes.
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou raar aan cavia's en het hebben van een aquarium?![]()
Ik doe ook aan pwnyrijden.
Inb4 heel aparwwwt
quote:Op zondag 23 februari 2014 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zitten er wel heel wat Anja's en Ingrids op de bodybalance en pilates les hier.
Wie? :$quote:
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 15:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uiteraard, tezamen met mijn goede vriend Bert Avaria.
Sorry hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een sprinkhaan met spierdystrofie.
[ afbeelding ]
Watquote:Op zondag 23 februari 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een sprinkhaan met spierdystrofie.
quote:Op zondag 23 februari 2014 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat een nijlpaard met epileptische aanvallen.
[ afbeelding ]
quote:
Waar haal jij al die plaatjes vandaan?quote:
Dat bikinibroekjequote:
vast geen buttimplants hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heeft ze in der broek gepoept?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Chai gespot.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke ass wel voor een white chickquote:Op zondag 23 februari 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk dat je zo ver komt met implants. Ik denk eerder aan foto's hopquote:
Vast ook wel, maar gevalletje Nicki Minaj.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:03 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je zo ver komt met implants. Ik denk eerder aan foto's hop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |