" Ik heb lange benen en ben hier onzeker over. "quote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je 1,73?
GC / Ik wil van stijl veranderen
haal daar maar 15 vanafquote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je 1,73?
GC / Ik wil van stijl veranderen
Echt waar? ik ben juist een groot fan van deze voorjaarscollectiequote:Op zondag 23 februari 2014 13:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De user![]()
Ja natuurlijk heb ik wel rokjes.
Momenteel ben ik op zoek naar leuke jurkjes, maar van wat er nu in de winkel hangt moet ik janken.
En hard.
Ik wil graag een effen jurkje hebben of twee kleuren.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt waar? ik ben juist een groot fan van deze voorjaarscollectieVeel 60s geinspireerd
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.quote:
15 koeien.quote:
Hmm ik draag meestal ook effen of een print, maar heb toch ook al zat effen jurkjes gezien.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil graag een effen jurkje hebben of twee kleuren.
Met meerdere kleuren vind ik vaak de kleurencombinaties niet zo mooi.
Maar dat is persoonlijk
ehquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.
En bij mij zijn ze allemaal net te lang, hetzelfde als met broekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik draag meestal ook effen of een print, maar heb toch ook al zat effen jurkjes gezien.
Hoiquote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
" Ik heb lange benen en ben hier onzeker over. "
Oh dat is wel kut jaquote:Op zondag 23 februari 2014 13:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bij mij zijn ze allemaal net te lang, hetzelfde als met broeken![]()
Dus eigenlijk moet ik ze in laten korten.
Fml.
Hetzelfde als: " Ik heb een gezond gewicht, en ik ben hier onzeker over. "quote:
Zelfs bij colberts... Sta ik daar met 3 colberts.. " ja hallo, ik wil de mouwen inkorten."quote:Op zondag 23 februari 2014 13:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut jaheeft m'n zusje ook regelmatig.
Dan wordt ie negatiefquote:Op zondag 23 februari 2014 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal eens 15 cm van jou afhalen.
Serieus ja? Dat is wel echt heel irritant. Maakt op internet bestellen ook lastig lijkt me.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfs bij colberts... Sta ik daar met 3 colberts.. " ja hallo, ik wil de mouwen inkorten."
Net als bij ABquote:
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Serieus ja? Dat is wel echt heel irritant. Maakt op internet bestellen ook lastig lijkt me.
Moet je dus niet op het laatste moment iets nodig hebben voor een gelegenheidquote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kan![]()
Gstar had een paar jaar geleden mijn lengtemaat wel, maar sinds een tijdje ook niet meer
quote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel stom, want dan koop je iets leuks en dan moet ik sowieso een paar dagen wachten totdat ik het aan kan![]()
Gstar had een paar jaar geleden mijn lengtemaat wel, maar sinds een tijdje ook niet meer
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 23 februari 2014 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bestel eigenlijk nooit kleding online, vanwege het bovenstaande en omdat ik dan nog langer moet wachten. Alhoewel als je voor een bepaald tijdstip besteld je het soms al de volgende dag in huis hebt.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Moet je dus niet op het laatste moment iets nodig hebben voor een gelegenheid
En bvb de petite lijn van Asos (en andere kledingemerken)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |