Dit dus. Dames met lange benenquote:Op zondag 23 februari 2014 12:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Lange benen lelijkIk ken niemand die dat vind hoor (of ze moeten eng dun zijn...)
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Lange benen![]()
![]()
Oh en carnavalsvakantie![]()
ehm dit past niet meer echt bij dit topic.. :/ en nee heb ik niet, dat zou nog erger zijn ...quote:Op zondag 23 februari 2014 12:49 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
let op heren: Lange benen en scherpe knieen gaan vaak samen
Thanks voor je reactie! Ik ga het maar gewoon doen..quote:Op zondag 23 februari 2014 12:41 schreef Unites het volgende:
Ik denk dat je die opmerkingen zelf wel kunt bedenken, zodra je kleding draagt waarin je jezelf zeker voelt. Want zoals je zelf al aangeeft; door de kleding die je op dit moment draagt, ga je jezelf juist onzeker voelen. Het is belangrijk om jezelf te zijn en te tonen. In het begin zal dat even moeilijk zijn, maar ik denk dat je snel door die fase heen bent. You were born this way!
Dat inderdaad. Jurkjes zijn zo mogelijk nog beterquote:Op zondag 23 februari 2014 13:01 schreef Fopje het volgende:
RokjesDaar ga je echt geen negatief commentaar over krijgen hoor.
Verdomme je bent me voorquote:Op zondag 23 februari 2014 13:50 schreef VaalNL het volgende:
Heeft hier nou nog niemand om foto's gevraagd? Zijn jullie ziek ofzo?
2004 wil zijn outfit terugquote:Op zondag 23 februari 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, je moet een spijkerrokje kopen met daaronder desnoods een zwarte legging. Sendra's zijn daar wel leuk onder. Verder een blouseje van de H&M of The Sting voldoet ook.
Sendra's?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:59 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar goed, je moet een spijkerrokje kopen met daaronder desnoods een zwarte legging. Sendra's zijn daar wel leuk onder. Verder een blouseje van de H&M of The Sting voldoet ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |