* Boks.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde#shortgirlproblems
Je had de reacties eronder ook moeten zienquote:Op zondag 23 februari 2014 12:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Blijf jezelf vooral dat soort dingen wijsmakenMijn god.
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Boks.
Hoe klein ben jij dan?
100% Dimamatch.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.
1.60m, merk sowieso dat de markt zich meer richt op 1.65 en hoger.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
1m52, en jij? Ik heb vaak problemen met broeken. Maar bij jurkjes/vesten/shirts past maatje xs bijna altijd wel.
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.quote:
Bij levi's gaan ze je opmeten en geven ze advies over een bepaald soort broekquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.
4ebebeb mag ook reagerenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?
Klopt, ik draag ook vaak jurkjes tot de knie. Ben van mening dat lange jurken vanwege m'n lengte mij niet zo staanquote:Op zondag 23 februari 2014 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1.60m, merk sowieso dat de markt zich meer richt op 1.65 en hoger.
Bij jurkjes is het voor mij net mooier om het in te laten korten, maar dat hangt heel erg van het model af.
?quote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je zin om naar een exclusieve voorvertoning van Non-stop te gaan?
Heb bold curve's gehad maar kom daar nooit meer eigenlijk, vind die medewerkers verdomd irritantquote:Op zondag 23 februari 2014 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij levi's gaan ze je opmeten en geven ze advies over een bepaald soort broek
Haha ja dat is irritantquote:Op zondag 23 februari 2014 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vrouwenbroeken zijn dan ook aids, past ie niet bij m'n benen en veul te groot bij m'n taille of juist wel bij m'n benen maar niet om m'n kont ofzoiets, of te korte pijpen.
Ja Primark, daar noem je ook watquote:Op zondag 23 februari 2014 13:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja dat is irritantWaar koop je je broeken vaak dan? Ik merk vooral dat broeken van de Primark altijd zo raar zitten.
Dat wordt zo'n rare vormloze tentquote:Op zondag 23 februari 2014 13:48 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, ik draag ook vaak jurkjes tot de knie. Ben van mening dat lange jurken vanwege m'n lengte mij niet zo staan
In Den Haag was het ook altijd heeel stil in de Levi's winkel en dat had waarschijnlijk als reden dat het er:quote:Op zondag 23 februari 2014 13:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb bold curve's gehad maar kom daar nooit meer eigenlijk, vind die medewerkers verdomd irritantWillen iets te graag dat je een broek koopt ookal is het een broek waarvan je zegt dat je hem niet mooi vind.
"ah maar probeer deze dan even".
NEE
Ze hebben meer verkopers dan klanten maar vindt het wel chille broekenquote:Op zondag 23 februari 2014 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Den Haag was het ook altijd heeel stil in de Levi's winkel en dat had waarschijnlijk als reden dat het er:
1. Duur is
2. De irritante medewerkers
Ik kon meestal wel een keuze maken tussen de 10 broeken die zo'n medewerker liet zien, maar als je het allemaal niets vindt en ze blijven aandringen dan snap ik het wel
Ik vind het ook heel fijne broeken (pasvorm) en als ze een verkoopactie hebben dan is het lang niet zo duur. Laatste koop bij zo'n levi's store was 2 broeken voor 120 euro oid.quote:Op zondag 23 februari 2014 13:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze hebben meer verkopers dan klanten maar vindt het wel chille broeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |