Kijk me aan als ik je volspuitquote:
Oh, dacht ik je mooi aan te vullenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik had toch iets anders in gedachten
zal ik jou eens lekker aanvullen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, dacht ik je mooi aan te vullen
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mij straf je echt als je me meeneemt naar zo'n tent met foute muziek.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik had toch iets anders in gedachten
[..]
Kijk me aan als ik je volspuit
De drank wel, de muziek niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderen.
ik sovurzo niet! en carnaval ook niet....sowieso...uitgaan....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderen.
Coneheads!quote:
Hmmmquote:
Uitgaan is tof, ik doe het te weinigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik sovurzo niet! en carnaval ook niet....sowieso...uitgaan....
ik heb er nooit naar getaald. ooit 1x een poging gedaan en het enige wat ik dacht was: ik wil naar huis, ik wil naar huis, ik wil naar huis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgaan is tof, ik doe het te weinig. Vorige week weer eens gegaan en was supertof
.
Mwah als ik er eenmaal ben dan heb ik echt zoiets van, heerlijk, nooit stoppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er nooit naar getaald. ooit 1x een poging gedaan en het enige wat ik dacht was: ik wil naar huis, ik wil naar huis, ik wil naar huis.
slaap lekker Braboquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah als ik er eenmaal ben dan heb ik echt zoiets van, heerlijk, nooit stoppen.
Maar vandaag ben ik niet opstap en ga ik nu slapen.
Truste allemaal.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste allemaal.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste allemaal.
Oh ik dacht even dat dit bandje te gast wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die muziek klonk best lekker eigenlijk. Black Box Red![]()
helaas pandakaas!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat dit bandje te gast was
nog steeds zonder dat het concert in lwd samenviel met de 1nalaatste EWquote:
Een beetje wel ja. Nu heb je ineens 4 uur waarin je een leven moet zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
overigens mis ik EW nog steeds een beetje. richtte mijn hele vrijdagavond er op in
4? 3 toch? nuja...ik speel een spelletje en ik kijk soms een filmpje op de belgische tvquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Nu heb je ineens 4 uur waarin je een leven moet zoeken![]()
Ik luister tijdens Barts show ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4? 3 toch? nuja...ik speel een spelletje en ik kijk soms een filmpje op de belgische tv
oh, die luisterde ik nooit. ik luisterde alleen EW, Stenders en Timur....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister tijdens Barts show ook nauwelijks.
Ik luister eigenlijk de hele dag wel, maar tijdens Bart ga ik koken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die luisterde ik nooit. ik luisterde alleen EW, Stenders en Timur....
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef Qunix het volgende:
Goeie remix dit. Ik mis alleen een zonnetje.
ik vond die al een kutnummer...en dat blijf ik vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef Qunix het volgende:
Goeie remix dit. Ik mis alleen een zonnetje.
koken? oh, dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk de hele dag wel, maar tijdens Bart ga ik koken.
ja, ik ben ook een zonnetje hoor!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topic
I'm a rainbow tooquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topic
Ik zei koken, niet cokenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond die al een kutnummer...en dat blijf ik vinden
[..]
koken? oh, dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.
coken doe ik al helemaal nooit! hooguiten cocacolaen...quote:
nee, das Fredquote:
Fred is kaal?quote:
op zn balzak!quote:
Hoe weet je dat?quote:
ik heb zo mijn bronnen...een collega van me is dj bij Sterren.nl en hij heeft auditie moeten doen...quote:
In Wilberts kantoor?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zo mijn bronnen...een collega van me is dj bij Sterren.nl en hij heeft auditie moeten doen...
de locatie weet ik niet...maar ik weet wel dat Fred zijn turnlichaam showde...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In Wilberts kantoor?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
dat shotgun nummer...dat is van Yellow Claw??? kut, ik vind het een lekker nummer...
wordt die ook langer als je liegt?quote:
Mata?quote:
Hejquote:
Pienjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Is het ook. Meestal niks mis met YC.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
dat shotgun nummer...dat is van Yellow Claw??? kut, ik vind het een lekker nummer...
nja, ik ben er niet zo kapot van, maar shotgun vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is het ook. Meestal niks mis met YC.
Speelden nog op ons examenfeest, voordat ze bekend waren
ja, nu weet ik em ook...bij de 2e vertalingquote:
Trustequote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:59 schreef 3rdRock het volgende:
wat een hit mensen!
ik zou em bijna legaal gaan kopen!
bedtijd pour Rockie.
slaap lekker
Nee toch? Is dit echt? In de promo's of is het een commercial?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
"3FM presenteert de nieuwe single van Bastille."![]()
Nee, zo kondigde Sander zo aan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 09:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee toch? Is dit echt? In de promo's of is het een commercial?
Netjes op de bank geslapen hoorquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Netjes op de bank geslapen hoor
Weet zij dat je haar zo noemt?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Netjes op de bank geslapen hoor
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:35 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet zij dat je haar zo noemt?
[..]
[..]
Pino! hallo! gezellig he?quote:
ik begin em steeds leuker te vindenquote:
9 keer per dagquote:Rotatie
De Alarmschijf, al enige tijd niet meer automatisch de nummer 1 in de Tipparade, wordt op dezelfde manier gekozen als de playlisttoevoegingen. “We kiezen het nummer dat op dat moment de beste keuze is en dat is dus niet per se een gloednieuwe release. Uiteraard gaan we als hitradiostation wel voor de grootste potentiële hit. En dan bedoel ik dus weer dat hij goed moet scoren bij ons luisterpanel, niet zozeer in de hitparade.”
De Alarmschijf wordt in principe in elk programma (om de 2,5 uur) gedraaid, maar zelfs de eigen hittip moet door de ballotagecommissie. “Als we een 'imagoplaat' gekozen hebben, zoals een nieuwe van Eminem, kan het zijn dat die pas na 15.00 uur op zender komt.” Afhankelijk daarvan komt de Alarmschijf 5 tot 9 keer per dag voorbij. Daarnaast kent de 538-playlist een A-, B-, C1- en C2-rotatie, goed voor respectievelijk 7, 4, 3 en 2 plays per dag.
Die kutplaat van John met zijn Legend word al wekenlang kapotgedraaid op 538 idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:14 schreef Pino112 het volgende:
Interview met iemand van 538:
http://www.wernerbros.biz(...)94/1397/default.aspx
[..]
9 keer per dag
Playlist van komende week:
[ afbeelding ]
U2 nog niet eerder gehoord?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:18 schreef minthy het volgende:
U2. Nog niet eerder gehoord, klinkt tof
Ja, dat bandje gaan we nog wel meer van horen, denk ik!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:18 schreef minthy het volgende:
U2. Nog niet eerder gehoord, klinkt tof
Nou, ik hoop het! Ik voel een bepaalde Desire voor Wild Horses. Dit alles In the name of love. Met pride, With or without you. Omdat het een Beautiful day isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja, dat bandje gaan we nog wel meer van horen, denk ik!
Hai schatziquote:
Niet Bad, I Will Follow deze post. Of het nu New Year's Day of October moge zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, ik hoop het! Ik voel een bepaalde Desire voor Wild Horses. Dit alles In the name of love. Met pride, With or without you. Omdat het een Beautiful day is![]()
[..]
Hai schatzi
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet Bad, I Will Follow deze post. Of het nu New Year's Day of October moge zijn.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:17 schreef alors het volgende:
OUD / Via 3d/pretecho zien op wie het kind lijkt?
ik vond em ook wel lekker ja, maar niet iets wat ik zelf op zou zettenquote:
maar je bent wel op tijd voor de ontknoping van FjSquote:
Dat wordt niks natuurlijkquote:Op zondag 23 februari 2014 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar je bent wel op tijd voor de ontknoping van FjS![]()
Leve de strenge winter waardoor ze nu al ontbloeien enzoquote:Op zondag 23 februari 2014 12:51 schreef alors het volgende:
Tevens verklaar ik het voorjaar voor geopend, ik heb weer 'last' van hooikoorts
ik versta er ook geen reet vanquote:
nja, ik gebruik em alleen om te kijken hoe laat het is. telt dat ook?quote:Op zondag 23 februari 2014 14:06 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Wie doet er mee met de mobielloze zondag?
op zondag naar de winkelen jij heiden!!!quote:Op zondag 23 februari 2014 16:12 schreef wolfrolf het volgende:
Gaucho Beef borrelnootjes, het ligt in mijn winkelmand
Jeroen van Inkelquote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Pino112 het volgende:
Hmmm, is het weekend al bijna voorbij? Er komt 'n lekkerrr weekje aan met:
Maandag: Brother And Bones
Dinsdag: NielsonMusic en Hans Liberg
Woensdag: THE BENELUX en Jeroen van Inkel
Donderdag: Miss Montreal en Andy & Melissa
Vrijdag: Dustin Tebbutt & Michael Prins ... en Bobbi Eden!
FLOPSHOW
Bobbi Edenquote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Pino112 het volgende:
FLOPSHOW
Heyquote:
Ouch... Verder klinkt het goed!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey.
Ik heb me een partij pijn in m'n rugvandaag aan m'n auto (niet de chevrolet helaas
) gesleuteld, denk dat ik even een verkeerde houding heb aangenomen
Voor de rest rustigVrijdag de kroeg in, verkeerde huis wakker geworden, gister lekker rustig aangedaan en vandaag ook weinig
Jij?
Klinkt ook lekkerquote:Op zondag 23 februari 2014 20:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ouch... Verder klinkt het goed!![]()
Hier vrijdag/zaterdag lekker bijgeknuffeld met rubbereend, m'n gerepareerde auto opgehaald en betaald (pijnlijke rekening), moeders ietwat verzorgd omdat ze ziek is, gefreubeld en verder weinig. Topweekend!
Bijna 800 euro, koppeling compleet naar z'n grootjequote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klinkt ook lekkerOp de gepeperde rekening en zieke familie na dan
Niks gebeurd in het verkeerde huis overigensgelukkig
Maar op die manier wel 20 euro taxikosten uitgespaard![]()
Nee hoor, ik praat niet met lillkerdsquote:Op zondag 23 februari 2014 20:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Bijna 800 euro, koppeling compleet naar z'n grootje![]()
En ze hebben maar de helft van de arbeidsuren gerekend![]()
![]()
Moeders heeft waarschijnlijk een griepje te pakken, gelukkig eens niet iets levensbedreigends![]()
Was het een lillikerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balenkoppelingen zijn altijd duur
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik praat niet met lillkerdsdat weet je toch
?
Een mij-bekende?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balenkoppelingen zijn altijd duur
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, zoveel heb ik er niet hoorquote:
Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik kijk er wél van op!quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, zoveel heb ik er niet hoor
We hebben nog regelmatig contact hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 20:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet, maar ik kijk er wél van op!
quote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Pino112 het volgende:
FLOPSHOW
Volgens mij betekend een mobielloze zondag, dat de mobiel de hele dag uit is.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik gebruik em alleen om te kijken hoe laat het is. telt dat ook?
Een weekje Sky?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Holenmens het volgende:
[..]Man man man. Ochtendshow van Giel wordt met de week slechter. Wat doet van Inkel daar eigenlijk? Komt 'ie bij 3FM werken?
![]()
[ afbeelding ]
Nielsonquote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Pino112 het volgende:
FLOPSHOW
Brother & Bones wil ik wel even horen trouwens, goed dat ik dit zie.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:00 schreef Holenmens het volgende:
[..]Man man man. Ochtendshow van Giel wordt met de week slechter. Wat doet van Inkel daar eigenlijk? Komt 'ie bij 3FM werken?
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 februari 2014 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nielson![]()
. Hans Liberg
![]()
. Miss Montreal
![]()
![]()
. Andy & Melissa?
Michael Prins
![]()
. Bobbi Eden, wat een artieste!
Kortom: ik ga geen minuut missen deze week!!!!1334
Dustin Tebbutt is ook wel een goede, draaide Paul vooral veel.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:47 schreef alors het volgende:
[..]
Brother & Bones wil ik wel even horen trouwens, goed dat ik dit zie.
Van deze hit die nooit een hit werd. Coen en Sander draaiden het veel.
Voor de rest Giel![]()
Weekje Evers staat op dusquote:Op zondag 23 februari 2014 20:04 schreef Pino112 het volgende:
FLOPSHOW
quote:
Sowieso is Evers een baas.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Holenmens het volgende:
Je zou alleen al naar Evers moeten luisteren om het nieuwsblokje met Henk Blok![]()
Altijd weer lachen.
Ik zal het legendarische feest moeten missen, want het is op donderdagtwitter:fleurwallenburg twitterde op maandag 24-02-2014 om 07:36:57Nu al zin in de 3FM Awards, @blaudzun treedt weer op, maakte @giel3fm net bekend! #wiehoe reageer retweet
Nielson ook.quote:Op maandag 24 februari 2014 07:51 schreef Pino112 het volgende:
Ik zal het legendarische feest moeten missen, want het is op donderdagtwitter:fleurwallenburg twitterde op maandag 24-02-2014 om 07:36:57Nu al zin in de 3FM Awards, @blaudzun treedt weer op, maakte @giel3fm net bekend! #wiehoe reageer retweet
.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb ook op de gebaksafdeling gestaan in de HEMA![]()
![]()
Eind van de dag gingen die taarten etc. allemaal weer terug naar de bakker... Vreemd genoeg waren dan alle chocolatjes en slagroom er al af (en soms een hap eruit)
Ik deed ook vlees snijden en worsten verkopen somsquote:
Dit soort programma'squote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef Bronson het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)VRO-muziekquiz.dhtml
Spike.![]()
![]()
Ekdom is een beetje mediageil denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit soort programma's. En dat Ekdom daaraan meewerkt
quote:
quote:
Is het al 9 uur en 11 min later??quote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een weekend!!! Wat een weekend!!!!![]()
![]()
![]()
Tequilaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een weekend!!! Wat een weekend!!!!![]()
![]()
![]()
Ja kamer verhuurt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Is het al 9 uur en 11 min later??
Kamer al verhuurd?
En het hele weekend geen kater hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
TequilaEscalatieweekenden
Ik ben trots op je
Ah heb je gezopen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En het hele weekend geen kater hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En het hele weekend geen kater hebben![]()
![]()
Klein beetje maarquote:Op maandag 24 februari 2014 10:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah heb je gezopen.
Portugal prequel
Volgende keer niet met zout en citroen doen, maar gewoon met sinaasappel met kaneelquote:
Gaan voor een tequilabar terwijl er een speciale bierbar naast is.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
In Brussel heb je een hele tequila bar met 500 verschillende soorten tequila. Zit naast de vodkabar en het speciaal bier bar. U snapt dat wij ons wel vermaakt hebben.
Die hadden we de avond ervoor al gehad. En we hadden plannen om daarna ergens te gaan dansen, maar dat ging niet door.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:17 schreef Bronson het volgende:
[..]
Gaan voor een tequilabar terwijl er een speciale bierbar naast is.
Foute uur vind ik anders het hoogtepuntje van de dag op Q-Music.quote:
Het is idd niet te hachelen.quote:
Ik had geen mobiel internet in Belgiequote:Op maandag 24 februari 2014 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond muis haar twittertimeline even teruglezen
Zo. Inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is idd niet te hachelen.
Om over Goldstrike maar niet te beginnen,
Ooooh zit jij je hart via pm bij SC leeg te stortenquote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had geen mobiel internet in Belgie
Sambucaquote:Op maandag 24 februari 2014 10:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is idd niet te hachelen.
Om over Goldstrike maar niet te beginnen,
Lekker idd, met een koffieboon erinquote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die moet wel eerst even branden!!!!!11111!12222EINZ ZWEI
snoepreisje VAN MIJN CENTENquote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef Bronson het volgende:
South by Southwest.![]()
3FM dat erheen gaat.
Ik zou er ook heengaan als mijn werkgever dat allemaal betaalde. Maar het slaat verder idd nergens op.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:57 schreef Bronson het volgende:
South by Southwest.![]()
3FM dat erheen gaat.
Finaal verslapenquote:
Natuurlijk. Maar ik snap niet wat 3FM daar te zoeken heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou er ook heengaan als mijn werkgever dat allemaal betaalde. Maar het slaat verder idd nergens op.
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:04 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maal 2 he. Want Roos betaald natuurlijk wel dubbel voor de zitplaats in het vliegtuig.
Iets wat je een vrouw nooit wil horen zeggen: "I'm late..."quote:
Thanks, maar je woont mij te ver...quote:
Dankje, ik vind mijn stem zelf niet zo bijzonder hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks, maar je woont mij te ver...
Verder: Die stem
Omschrijf je stem eens?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje, ik vind mijn stem zelf niet zo bijzonder hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |