Kijk me aan als ik je volspuitquote:
Oh, dacht ik je mooi aan te vullenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik had toch iets anders in gedachten
zal ik jou eens lekker aanvullen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, dacht ik je mooi aan te vullen
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mij straf je echt als je me meeneemt naar zo'n tent met foute muziek.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
nee, ik had toch iets anders in gedachten
[..]
Kijk me aan als ik je volspuit
De drank wel, de muziek niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderen.
ik sovurzo niet! en carnaval ook niet....sowieso...uitgaan....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik denk dat je apres ski wel kan waarderen.
Coneheads!quote:
Hmmmquote:
Uitgaan is tof, ik doe het te weinigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik sovurzo niet! en carnaval ook niet....sowieso...uitgaan....
ik heb er nooit naar getaald. ooit 1x een poging gedaan en het enige wat ik dacht was: ik wil naar huis, ik wil naar huis, ik wil naar huis.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:32 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uitgaan is tof, ik doe het te weinig. Vorige week weer eens gegaan en was supertof
.
Mwah als ik er eenmaal ben dan heb ik echt zoiets van, heerlijk, nooit stoppen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er nooit naar getaald. ooit 1x een poging gedaan en het enige wat ik dacht was: ik wil naar huis, ik wil naar huis, ik wil naar huis.
slaap lekker Braboquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah als ik er eenmaal ben dan heb ik echt zoiets van, heerlijk, nooit stoppen.
Maar vandaag ben ik niet opstap en ga ik nu slapen.
Truste allemaal.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste allemaal.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste allemaal.
Oh ik dacht even dat dit bandje te gast wasquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
ow, die muziek klonk best lekker eigenlijk. Black Box Red![]()
helaas pandakaas!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:44 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat dit bandje te gast was
nog steeds zonder dat het concert in lwd samenviel met de 1nalaatste EWquote:
Een beetje wel ja. Nu heb je ineens 4 uur waarin je een leven moet zoekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
overigens mis ik EW nog steeds een beetje. richtte mijn hele vrijdagavond er op in
4? 3 toch? nuja...ik speel een spelletje en ik kijk soms een filmpje op de belgische tvquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Een beetje wel ja. Nu heb je ineens 4 uur waarin je een leven moet zoeken![]()
Ik luister tijdens Barts show ook nauwelijks.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
4? 3 toch? nuja...ik speel een spelletje en ik kijk soms een filmpje op de belgische tv
oh, die luisterde ik nooit. ik luisterde alleen EW, Stenders en Timur....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister tijdens Barts show ook nauwelijks.
Ik luister eigenlijk de hele dag wel, maar tijdens Bart ga ik koken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, die luisterde ik nooit. ik luisterde alleen EW, Stenders en Timur....
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topicquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef Qunix het volgende:
Goeie remix dit. Ik mis alleen een zonnetje.
ik vond die al een kutnummer...en dat blijf ik vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef Qunix het volgende:
Goeie remix dit. Ik mis alleen een zonnetje.
koken? oh, dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk de hele dag wel, maar tijdens Bart ga ik koken.
ja, ik ben ook een zonnetje hoor!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topic
I'm a rainbow tooquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wij zijn er toch, de zonnetjes van het 3FM-topic
Ik zei koken, niet cokenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vond die al een kutnummer...en dat blijf ik vinden
[..]
koken? oh, dat doe ik eigenlijk alleen in het weekend.
coken doe ik al helemaal nooit! hooguiten cocacolaen...quote:
nee, das Fredquote:
Fred is kaal?quote:
op zn balzak!quote:
Hoe weet je dat?quote:
ik heb zo mijn bronnen...een collega van me is dj bij Sterren.nl en hij heeft auditie moeten doen...quote:
In Wilberts kantoor?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zo mijn bronnen...een collega van me is dj bij Sterren.nl en hij heeft auditie moeten doen...
de locatie weet ik niet...maar ik weet wel dat Fred zijn turnlichaam showde...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
In Wilberts kantoor?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |