SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Prima. Maak maar een room.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd zou een stuk makkelijker wegkijken onder het genot van een potje curve fever.
Gefeliciteerd GGMMquote:
Ik heb die pas ook gekocht. In een Humble Bundle deal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mij tussendoor tegoed doen aan een potje Civilization.
Heb ik al 3 van gedaan vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke? Er zijn er 5quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die pas ook gekocht. In een Humble Bundle deal.
3,4 en 5 volgens mij. Wat ga je doen met die info? Daar ben ik wel even benieuwd naar. Ben jij soms van de inlichtingendienst of wat?quote:
Civilization V?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3,4 en 5 volgens mij. Wat ga je doen met die info? Daar ben ik wel even benieuwd naar. Ben jij soms van de inlichtingendienst of wat?
4 met de uitbreiding Beyond the Sword is mijn favo... Al heeft 5 zeer interessante vernieuwingen. Maar helaas kan ik die nog niet spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 3 het leukst, maar 4 en 5 zien er mooier uit en zijn uitdagender.
Nooit gespeeld. Civ Rev wel gespeeld op de console en helemaal hooked aan geweest. Dus ben benieuwd wat dit me brengt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ontken alles
Gewoon nieuwsgierig... Ik speel die spellen al vanaf de eerste. Geniale serie
Revolutionsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Civ Rev wel gespeeld op de console en helemaal hooked aan geweest. Dus ben benieuwd wat dit me brengt.
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Revolutions... En Civ op een console
... Trieste port die ooit gemaakt is imo...
Kan wel, maar dan zou het de lading niet dekkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè.
Idd, ik kijk meer uit naar Cambuur - Roda. Niet vanwege het niveau, maar meer vanwege de spanning.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze wedstrijd is echt slecht.
Ja. Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan zou het de lading niet dekken
[edit]
Heb je trouwens ook alle uitbreidingen erbij gekocht?
Was toen ook tegen PAOK toch? 8 jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef Cavaliers het volgende:
Dat was dit seizoen, mafketel. Toine
Zijn vader kwam er ook weer lekker vanaf gisterenquote:
Elektriciteitsrekening is niet betaald.quote:
Net toen je dacht dat het niet nog erger konquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:37 schreef Cavaliers het volgende:
Hierdoor missen we dus de eerste paar minuten van de voetbalshow van PSV.
Ik heb mijn laptop net aangezet, misschien was dat het.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er in Friesland eindelijk elektriciteit, gaat het weer fout.
twitter:bernievanjoppen twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 19:39:01@Jmvanhalst bloedirritante kutvent.hoop dat bij jou het licht uitvalt bloedhond! reageer retweet
godverquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:bernievanjoppen twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 19:39:01@Jmvanhalst bloedirritante kutvent.hoop dat bij jou het licht uitvalt bloedhond! reageer retweet
Afgekeken van clubs als Leicester en Coventry waar dit laatst gebeurde. Daar gingen de fans massaal met de mobieltjes het veld belichten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:40 schreef Fred0w het volgende:
[ afbeelding ]
Bijschijnen dat zal helpen.
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je bent de eerste die die grap maakt.
Mja ik kijk nu Palace - United, daar word je ook niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Afgekeken van clubs als Leicester en Coventry waar dit laatst gebeurde. Daar gingen de fans massaal met de mobieltjes het veld belichten.
Laat je laptop maar lekker aan Alors, deze wedstrijd was toch niet om naar te gluren.
Die olielampen zullen er toch nog wel hangen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er in Friesland eindelijk elektriciteit, gaat het weer fout.
Wat een god die Berniequote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Speelt Matavz ipv Locadia?quote:
Nee, moest lachen dat die transfer niet door is gegaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Matavz ipv Locadia?!!!
leuk een FOK!er die denkt grappig te zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Heb je zo'n slecht huwelijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Mja ik kijk nu Palace - United, daar word je ook niet vrolijk van.
Kijken naar de (voormalige) rivaal van Arsenal terwijl Heerenveen speelt, wat zijn Friesche vrouwen toch oppervlakkig.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Mja ik kijk nu Palace - United, daar word je ook niet vrolijk van.
Was ook een beetje een hype natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die begint ook steeds meer te missen
Ik moest de tijd even doden in de 'rust'.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijken naar de (voormalige) rivaal van Arsenal terwijl Heerenveen speelt, wat zijn Friesche vrouwen toch oppervlakkig.
Mijn favo dierquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer voor een UI?
Campingvriend van Emile Schelvis die er niks van ken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hoor ik good old Geert den Ouden bij Cambuur-Roda?
Subtiele good old woordspeling De Slobquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hoor ik good old Geert den Ouden bij Cambuur-Roda?
Kans is klein dat dat gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze je electriciteitskabels doorknagen.
Friesland last van een Rode Panda plaag?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef alors het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze je electriciteitskabels doorknagen.
Ik had hem niet in de gaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele good old woordspeling De Slob
Je bent dus weggelopen bij Heerenveen - Nac?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:57 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben overgestapt op Cambuur - Roda.
Weggelopen bij twee clubs die hij niet support, wat erg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent dus weggelopen bij Heerenveen - Nac?
Ik zeg niet dat het erg is hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weggelopen bij twee clubs die hij niet support, wat erg.
Hij heeft het toch tot na de rust vol gehoudenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:01 schreef Nico25 het volgende:
Lurling gewisseld, dat wordt weer gedonder
Gelukkig maar.quote:
Ja, een beetje joodse trekjes, maar Cambuur - Roda is interessanter. Ik stoer me wel enorm aan de 2e commentator bij die wedstrijd. Iemand enig idee welke flapdrol dat is?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent dus weggelopen bij Heerenveen - Nac?
Geert den Oudenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, een beetje joodse trekjes, maar Cambuur - Roda is interessanter. Ik stoer me wel enorm aan de 2e commentator bij die wedstrijd. Iemand enig idee welke flapdrol dat is?
Zo subtiel dat ik het zelf niet eens doorhad, de 2e Schelvis dimensie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Subtiele good old woordspeling De Slob
Vergelijkingen met Schelvis kan ik waarderen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had hem niet in de gaten.
Emile Schelvis waardig dus.
Blijkbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staat de poort open of zo
xDquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Staat de poort open of zo
Dus je juicht voor Rotterdam.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zo subtiel dat ik het zelf niet eens doorhad, de 2e Schelvis dimensie.
[..]
Vergelijkingen met Schelvis kan ik waarderen.
Dat heb je?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn app doet het niet.Weg sociaal leven.
HAHA JE WORDT GEKONTNEUKT DOOR FACEBOOKquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kut Facebook.Nog geen 48 uur en ze verneuken het al.
SMSquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je dat even doorgeven via whatsapp aan je vrienden.
Klootzak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je dat even doorgeven via whatsapp aan je vrienden.
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik op sopcast de andere wedstrijden kijken?
Dat is wat te heftig voor mij.quote:
Hoe kan ik, niet kan ik.quote:
Ik faal wel erg vaak vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wat te heftig voor mij.
barbatruc.quote:
Vervelendquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:15 schreef Nico25 het volgende:
Willem II 0-1 achter tegen Helmond Sport
Lekker gezellig een avondje SM'en, niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij had eerst hele andere bezigheden in gedachten voor zijn vrienden en hij
Zeker, al zijn er dagen dat ik XerxesDZB niet zie voetballen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je juicht voor Rotterdam.
Uh, nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kom je een 'HUP' voor te kort.
Derhalve een slechte grap.
Het spijt me.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar kom je een 'HUP' voor te kort.
Derhalve een slechte grap.
WIA4 toch wel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeker, al zijn er dagen dat ik XerxesDZB niet zie voetballen.
Of falen in je typenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het spijt me.
Van het voetbal op deze avond ga je kutgrappen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |