SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Prima. Maak maar een room.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
Deze wedstrijd zou een stuk makkelijker wegkijken onder het genot van een potje curve fever.
Gefeliciteerd GGMMquote:
Ik heb die pas ook gekocht. In een Humble Bundle deal.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga mij tussendoor tegoed doen aan een potje Civilization.
Heb ik al 3 van gedaan vandaagquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke? Er zijn er 5quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb die pas ook gekocht. In een Humble Bundle deal.
3,4 en 5 volgens mij. Wat ga je doen met die info? Daar ben ik wel even benieuwd naar. Ben jij soms van de inlichtingendienst of wat?quote:
Civilization V?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ontken allesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
3,4 en 5 volgens mij. Wat ga je doen met die info? Daar ben ik wel even benieuwd naar. Ben jij soms van de inlichtingendienst of wat?
4 met de uitbreiding Beyond the Sword is mijn favo... Al heeft 5 zeer interessante vernieuwingen. Maar helaas kan ik die nog niet spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 3 het leukst, maar 4 en 5 zien er mooier uit en zijn uitdagender.
Nooit gespeeld. Civ Rev wel gespeeld op de console en helemaal hooked aan geweest. Dus ben benieuwd wat dit me brengt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ontken alles
Gewoon nieuwsgierig... Ik speel die spellen al vanaf de eerste. Geniale serie
Revolutionsquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit gespeeld. Civ Rev wel gespeeld op de console en helemaal hooked aan geweest. Dus ben benieuwd wat dit me brengt.
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Revolutions... En Civ op een console
... Trieste port die ooit gemaakt is imo...
Kan wel, maar dan zou het de lading niet dekkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat kan ook anders hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |