Dit zijn ook de standaardliedjes van de standaardliedjes. Kom eens met iets origineels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef soyChantal het volgende:
Wie draait er nu? Echt slecht iig.. alle liedjes echt 30 sec ofzo
quote:
Community, je valt met je neus in de boter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef community het volgende:
[..]
Er zou toch afrojack en tienduizend man en buiten oeral?
16+ disco liedjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit zijn ook de standaardliedjes van de standaardliedjes. Kom eens met iets origineels.
Het lijkt mij ook een jumpsuit. En ik vind haar ook leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch een broekpakje?
Ik vind haar leuk.
Dan slapen ze alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Denk dat het nog wel drukker wordt is nog vroeg he
leuk dat ze zo mengen met de gastenquote:
Niet voor de bewoners, die willen nu al te bedde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Denk dat het nog wel drukker wordt is nog vroeg he
Dat is een behoorlijk endje lopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef community het volgende:
[..]
Er zou toch afrojack en tienduizend man en buiten oeral?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef soyChantal het volgende:
In dit topic is het drukker dan daar in die loods.
En dan nog een eindje zwemmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk endje lopen.
Precies, dit is echt schandalig. Ik zou mezelf niet serieus nemen als DJ als ik dit zou draaien. Vereist nul skills.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef misssnapshot het volgende:
Volgens mij voelt Rienk zijn dierlijke instincten. Dat wordt bidden neuken vanavond.
zelfs Rienk heeft meer smaakquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De smaak qua schoenen van de meeste meiden daar is echt stuitend...
Pak de fiets erbij, triathlonquote:
Ik dans het liefst op blote voeten maar dat lijkt me niet echt lekker op die vloer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef soyChantal het volgende:
Echt lekker spontaan. Niet zo gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef mootie het volgende:
Het lijkt mij ook een jumpsuit. En ik vind haar ook leuk.
Oh wacht.
Eensch!
dat hebben ze vanmiddag losgelaten nu mocht iedereen komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef houdjemond het volgende:
Maar.. nogmaals.. het single-gedeelte zijn ze vergeten?
Ze kan het goed hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Nicoline loopt gewoon bijna in haar blote kont.
Of is dat normale mode nu?
Ik snap 't ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
thuis op d ebankquote:
gewoon een broekpakjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Me nichtje van 4 kan dat ook. Maar ik zou ook sloppy draaien in die kutloods.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef NBWtje het volgende:
Hij verneukt de overgangen echt - ik kan dit nog beter, no kidding
Het is een broekrok geloof ik, iedereen loopt haar af te zeiken. Ik vind haar als enigste er een beetje leuk uit zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Het is niet eerlijk! ;-)quote:
Ja dat roep ik hier ook altijd. Heerlijk beetje galgenhumor en zelfspot kan ik ook waarderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Vuurdoorn het volgende:
En wij maar denken dat we populair zijn, 15 mensen kijken en die zijn binnen zegt Hakim. Dat kan ik wel waarderen, zelfspot
Ik ook!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch een broekpakje?
Ik vind haar leuk.
en ook onwijs leuk dansen sprak opoe hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een broekrok geloof ik, iedereen loopt haar af te zeiken. Ik vind haar als enigste er een beetje leuk uit zien
pisquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Gezellie en kanellie
[ link | afbeelding ]
afbraak feestjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Me nichtje van 4 kan dat ook. Maar ik zou ook sloppy draaien in die kutloods.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
't ventje krijgt ¤50,-.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef NBWtje het volgende:
Hij verneukt de overgangen echt - ik kan dit nog beter, no kidding
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
Gezellie en kanellie
[ link | afbeelding ]
In de cos liegen ze harder dan in Utopiaquote:
Ja, Nicoline op hoge hakken zou heel wat leuker zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Hola Chantal .. Chufiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef soyChantal het volgende:
Draaien ligt niet aan de omgeving.. Dj zet altijd een goede set neer., tenzij het geen goeie DJ is, dussssquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Me nichtje van 4 kan dat ook. Maar ik zou ook sloppy draaien in die kutloods.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef beequeen het volgende:
Andrea is de bezoekers aan het uithoren. Hoe mooi ze het gisteren vonden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
afbraak feestje
van wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
zo houden we 4 streams tegelijk in de gatenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Punkman het volgende:
Hoe kan het hier op de COS nu zo snel gaan met de berichten terwijl er op de streams geen reet gebeurd
We hebben drie cossen gedanstquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef Punkman het volgende:
Hoe kan het hier op de COS nu zo snel gaan met de berichten terwijl er op de streams geen reet gebeurd
True. Maar ik zou expres kut draaien voor die kutinwoners.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef NBWtje het volgende:
[..]
Draaien ligt niet aan de omgeving.. Dj zet altijd een goede set neer., tenzij het geen goeie DJ is, dussss
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Razor21 het volgende:
Om 22:00 uur zet de stem het nummer : het is tijd de hoogste tijd in. En gaan alle lichten aan.![]()
Waarom? Ze heeft toch al ondersteuning van die kruk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:53 schreef Dotteke het volgende:
Niemand die er aan denkt die vrouw met de kruk een stoel te geven?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Ransjih het volgende:
gio wil tegen 11 uur iedereen naar binnen en de muziek zachter
billy : ik ben een beetje verliefd op je
gio : jammer dan
billy : ik kan er ook niks aan doen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Ransjih het volgende:
Die zijn toch niet uitgegaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Razor21 het volgende:
Om 22:00 uur zet de stem het nummer : het is tijd de hoogste tijd in. En gaan alle lichten aan.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft toch al ondersteuning van die kruk.![]()
jij postte net toch ies van FT?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Razor21 het volgende:
Bovendien leven we in een participatiesamenleving. Participeren bits!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom? Ze heeft toch al ondersteuning van die kruk.![]()
Dat mens heeft al zat gehoord van zieke Anton.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef kaatje50 het volgende:
Andrea staat zo'n muppet uit te horen over gisteren, maar hij mag niets zeggen
Muziek zachter? Wat voor een idee van feestje heeft Gio dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Ransjih het volgende:
Heeft Billy al veel drank op?quote:
Ah nice, kende ik nog niet. Dank!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij postte net toch ies van FT?
ik dacht ik deel wat anders mooi van baas stick
Onder zo'n jurkje moet je sandaaltjes dragen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Ja, Nicoline op hoge hakken zou heel wat leuker zijn.
Ze ziet er best lekker uit verder, maar die bezopen sportschoenen slaan nergens op.
Te lief gewoon ;-)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Blackprinces het volgende:
En nico huppelt als een blij hertje over de dansvloer.
Kan er niks aan doen, ik geniet ervan om te zien hoe die griet effe lekker los gaat
Hahahahhahahah daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
True. Maar ik zou expres kut draaien voor die kutinwoners.
De Andrea show is goed gelukt ja. Anton neemt er nog een borreltje op en danst de pierlala nu met de verpleegsterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:01 schreef frensje het volgende:
Andrea tegen 1 van de gasten: Hoe vond je het gister? Mooi heen geluid weg
Lichten aan of uit ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef Razor21 het volgende:
Het eerste en laatste feestje in Utopiaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud: dat gaat niks worden![]()
Oeh, een bereshirt, gevaarlijkquote:
hele ep is echt dope, wmbt het beste nl hip hop, stick blinkt echt uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ah nice, kende ik nog niet. Dank!
Wil ze weer aandacht pppfffquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef beequeen het volgende:
Andrea heeft een beetje raar gevoel.
Volgens mij ging dat over Jim en Ruud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef martend het volgende:
Pilly zegt tegen Bolly dat ze een beedje verliefd op djodjo is, dat djodjo met haar wou tongen vanavond, maar niet wist of ze dat wou doen
echt wel , die kletst weer uit dr nekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft Billy al veel drank op?
Ik weet soms niet meer wat waar is of een dom geintje hierquote:
die is nog in staat der eigen begrafenis te verpestenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef frensje het volgende:
Andrea aandachtshoer verpest het feest
Ruud wilde tongenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef martend het volgende:
Pilly zegt tegen Bolly dat ze een beedje verliefd op djodjo is, dat djodjo met haar wou tongen vanavond, maar niet wist of ze dat wou doen
Sowieso alles wat hij doet voelt authentiek, is bij velen wel anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hele ep is echt dope, wmbt het beste nl hip hop, stick blinkt echt uit
ik vind het ziek dat ze wil weten wat hij van gisteren vondquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dat mens heeft al zat gehoord van zieke Anton.
hoorde het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen naar huis, zou morgen om 9 uur thuis zijn zegt Andrea??????
Ik loop al lang niet meer op krukken hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Oooops nu al boos? Ik heb je mijn aanzoek nog niet eens gedaan...
Volgens mij herhaalde ze wat ze tegen Anton had gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef beequeen het volgende:
Andrea heeft beloofd dat ze morgen om 09.00 uur thuis zou zijn.
Wtf?
Ze zal bedoelen dat ze gisteren tegen Anton heeft gezegd vandaag thuis te komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef beequeen het volgende:
Wtf?
ik zei het toch.. die gaat... die moet maar wil nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef beequeen het volgende:
Wtf?
klopt, klinkt vaak te gemaakt, sticks klinkt het heel natuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sowieso alles wat hij doet voelt authentiek, is bij velen wel anders.
Hoorde ik het toch goed?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef beequeen het volgende:
Wtf?
Ik ook. heerlijk na a; die stress. O getver weer gaat mijn stream naar die Lot. Die wil ik niet horen of zien maar vooral niet HORENquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Blackprinces het volgende:
En nico huppelt als een blij hertje over de dansvloer.
Kan er niks aan doen, ik geniet ervan om te zien hoe die griet effe lekker los gaat
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef Ransjih het volgende:
BREAKING NEWS andrea : ik heb beloofd dat ik morgen om 9 uur thuis zou zijn
heb ik dat goed gehoord?
Kan, maakte ze het maar waar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef Disana het volgende:
Volgens mij herhaalde ze wat ze tegen Anton had gezegd.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
Ik had vooraf niet gedacht dat dit zo'n groot succes zou worden. Gio Chapeau!!
daar past wel wat inquote:
Die was ook best wel toe aan een verzetjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat zei ik ? Dit is Isa haar avond.
Anton ging dood, wilde afscheid nemen, haar nog één keer zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Flow3r het volgende:
Anton had toch gezegd dat ie haar thuis wilde hebben en haar nodig had? Dat zei ze gisteren
Dat had ik gisteren al gehoord, maar dat had ze alleen maar tegen gezegd zodat hij rustig zou slapenquote:
Check Vinnie Paz, ook een goeie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, klinkt vaak te gemaakt, sticks klinkt het heel natuurlijk
Als ik dan Nico magquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Elzelina het volgende:
Rienk, ik ben verliefdman die zo kan dansen, onweerstaanbaar
Hoop de mijnequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Andrea is weer goed op de hoogte.. al die negatieve reacties op de "site" welke site??
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef ammartje het volgende:
Andrea twijfelt, zijn te weinig mensen binnen en Anton had gister natuurlijk iets anders gezegd![]()
[ afbeelding ]
hij is snel tevredenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Anton ging dood, wilde afscheid nemen, haar nog één keer zien.
Ik zie al weken aan haar dat een piemel haar enorm goed zou doen. Ik blijf hopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die was ook best wel toe aan een verzetje
Bil en Anrdea houden van elkaar. Dikke kusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Elzelina het volgende:
Nicoline boven Isabel verkiezenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Als ik dan Nico mag![]()
Sorry Isa
Hoe weet zij alles zo snel? niet te geloven hoeveel informatie zij doorgespeeld krijgt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Andrea heeft gehoord dat mensen het gek vinden dat ze gaat feesten. Daar speelt ze handig op in.
Flodder meets Tokkiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef ammartje het volgende:
Andrea twijfelt, zijn te weinig mensen binnen en Anton had gister natuurlijk iets anders gezegd![]()
[ afbeelding ]
Vind t altijd wel cool als iemand de rest niet na doet, maar z'n eigen oncontroleerbare moves uitvoertquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Elzelina het volgende:
cheasesteaks!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Check Vinnie Paz, ook een goeie.
[ afbeelding ]
Precies. Ook voor een andere man gekozen ipv dochter en dat was ook voor haar zelf. vies egotripperig wijf. Maar weet je, wat deze vrouw ook over zich hoort of leest, het zal nooit binnen komen. Zij is goed want zij gelooft en de rest is slecht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Injetta het volgende:
Hoezo dit is de eerste keer dat Andrea voor zichzelf heeft gekozen?
En toen ze met haar dokter er vandoor ging en dochterlief alleen liet. En toen ze voor Bonaire koos?
Volgens mij heeft ze in haar leven nog nooit eens niet voor zichzelf gekozen.
Ah joh, morgenochtend blijft ze weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus.. omdat dit feestje een fiasco is wil Andrea nu naar huis?
oeps aandacht bedoel ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Die nico gaat de meeste avond vd mannen krijgen vanaaf. ze danst heerlijk
quote:
Ik zat ook even van owwwwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:08 schreef Elzelina het volgende:
Jim bedoel je toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:07 schreef Joezi het volgende:
Ik had vooraf niet gedacht dat dit zo'n groot succes zou worden. Gio Chapeau!!
Moet dat danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef mijntjexx het volgende:
Ik leg uit voorzorg een pil onder mijn tong.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Ah joh, morgenochtend blijft ze weer
Het is natuurlijk een afknapper dat alle aandacht nu niet naar haar gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Nu aike weer tegen Andrea. Antonavond. Zoek ff een emmer.
Alle vrouwen zijn jaloers hier, wij mannen weten wat goed isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |