Dit zijn ook de standaardliedjes van de standaardliedjes. Kom eens met iets origineels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef soyChantal het volgende:
Wie draait er nu? Echt slecht iig.. alle liedjes echt 30 sec ofzo
quote:
Community, je valt met je neus in de boter.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef community het volgende:
[..]
Er zou toch afrojack en tienduizend man en buiten oeral?
16+ disco liedjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dit zijn ook de standaardliedjes van de standaardliedjes. Kom eens met iets origineels.
Het lijkt mij ook een jumpsuit. En ik vind haar ook leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch een broekpakje?
Ik vind haar leuk.
Dan slapen ze alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Denk dat het nog wel drukker wordt is nog vroeg he
leuk dat ze zo mengen met de gastenquote:
Niet voor de bewoners, die willen nu al te bedde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Denk dat het nog wel drukker wordt is nog vroeg he
Dat is een behoorlijk endje lopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef community het volgende:
[..]
Er zou toch afrojack en tienduizend man en buiten oeral?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef soyChantal het volgende:
In dit topic is het drukker dan daar in die loods.
En dan nog een eindje zwemmenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk endje lopen.
Precies, dit is echt schandalig. Ik zou mezelf niet serieus nemen als DJ als ik dit zou draaien. Vereist nul skills.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef misssnapshot het volgende:
Volgens mij voelt Rienk zijn dierlijke instincten. Dat wordt bidden neuken vanavond.
zelfs Rienk heeft meer smaakquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De smaak qua schoenen van de meeste meiden daar is echt stuitend...
Pak de fiets erbij, triathlonquote:
Ik dans het liefst op blote voeten maar dat lijkt me niet echt lekker op die vloer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
De smaak qua schoenen van de meeste meiden daar is echt stuitend...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef soyChantal het volgende:
In dit topic is het drukker dan daar in die loods.
Echt lekker spontaan. Niet zo gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:56 schreef mootie het volgende:
Het lijkt mij ook een jumpsuit. En ik vind haar ook leuk.
Oh wacht.
Eensch!
dat hebben ze vanmiddag losgelaten nu mocht iedereen komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef houdjemond het volgende:
Maar.. nogmaals.. het single-gedeelte zijn ze vergeten?
Ze kan het goed hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Nicoline loopt gewoon bijna in haar blote kont.
Of is dat normale mode nu?
Ik snap 't ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
thuis op d ebankquote:
gewoon een broekpakjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Me nichtje van 4 kan dat ook. Maar ik zou ook sloppy draaien in die kutloods.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:59 schreef NBWtje het volgende:
Hij verneukt de overgangen echt - ik kan dit nog beter, no kidding
Het is een broekrok geloof ik, iedereen loopt haar af te zeiken. Ik vind haar als enigste er een beetje leuk uit zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Sanshine het volgende:
Het is niet eerlijk! ;-)quote:
Ja dat roep ik hier ook altijd. Heerlijk beetje galgenhumor en zelfspot kan ik ook waarderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:55 schreef Vuurdoorn het volgende:
En wij maar denken dat we populair zijn, 15 mensen kijken en die zijn binnen zegt Hakim. Dat kan ik wel waarderen, zelfspot
Ik ook!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch een broekpakje?
Ik vind haar leuk.
en ook onwijs leuk dansen sprak opoe hierquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een broekrok geloof ik, iedereen loopt haar af te zeiken. Ik vind haar als enigste er een beetje leuk uit zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |