Volgens mij ging dat over Jim en Ruud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef martend het volgende:
Pilly zegt tegen Bolly dat ze een beedje verliefd op djodjo is, dat djodjo met haar wou tongen vanavond, maar niet wist of ze dat wou doen
echt wel , die kletst weer uit dr nekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heeft Billy al veel drank op?
Ik weet soms niet meer wat waar is of een dom geintje hierquote:
die is nog in staat der eigen begrafenis te verpestenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef frensje het volgende:
Andrea aandachtshoer verpest het feest
Ruud wilde tongenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef martend het volgende:
Pilly zegt tegen Bolly dat ze een beedje verliefd op djodjo is, dat djodjo met haar wou tongen vanavond, maar niet wist of ze dat wou doen
Sowieso alles wat hij doet voelt authentiek, is bij velen wel anders.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
hele ep is echt dope, wmbt het beste nl hip hop, stick blinkt echt uit
ik vind het ziek dat ze wil weten wat hij van gisteren vondquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:03 schreef Marenda het volgende:
[..]
Dat mens heeft al zat gehoord van zieke Anton.
hoorde het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen naar huis, zou morgen om 9 uur thuis zijn zegt Andrea??????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |