och jee wat een horrorquote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
Die had ik in een update van een paar maanden geleden. Was inmiddels al weer verwijderd maar komt blijkbaar toch terug.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:16 schreef St3fan het volgende:
Nadat de belfunctie al was uitgelekt in screenshots, komt nu dus een snelle mogelijkheid om een foto te delen: http://www.droidapp.nl/ni(...)ctionaliteit-update/
Ik weet het niet,,, ik druk nu al regelmatig per ongeluk op de microfoon, dus ik ben bang, dat ik vaak de camera zal openen.
Wat jullie?
De mijne.quote:
quote:
De Fauxinisme heeft toegeslagen op de servers van Whatsapp...quote:
De mijne.quote:
daar zit niemandquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".quote:
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".
Kan ook wat anders zijn natuurlijk, maar die laatste is wel een redelijk sterkte hint.
Dat mag ik aannemen ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deelt
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef St3fan het volgende:
Nachtmodus en meer komt naar WhatsApp...
Hier onthult een insider nieuwe functies
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |