De mijne.quote:
quote:
De Fauxinisme heeft toegeslagen op de servers van Whatsapp...quote:
De mijne.quote:
daar zit niemandquote:
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Waar staat dat?quote:Op zondag 25 mei 2014 21:02 schreef Flitskikker het volgende:
Het lijkt erop dat je binnenkort op een kaart kunt zien waar je vrienden zich bevinden. Op zich interessant, maar er zullen wel weer veel mensen over vallen.
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".quote:
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deeltquote:Op zondag 25 mei 2014 21:44 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Nieuwe strings op vertaalplatform, zoals "Kaart openen", "Type kaart" en "Mijn vrienden weergeven".
Kan ook wat anders zijn natuurlijk, maar die laatste is wel een redelijk sterkte hint.
Dat mag ik aannemen ja.quote:Op zondag 25 mei 2014 22:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien ook alleen maar als iemand daarvoor bewust een locatie deelt
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doequote:Op woensdag 4 juni 2014 11:35 schreef St3fan het volgende:
Nachtmodus en meer komt naar WhatsApp...
Hier onthult een insider nieuwe functies
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:03 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sinds de laatste update loopt de batterij van m'n telefoon razendsnel leeg zonder dat ik er wat mee doeHebben meer mensen dit?
K heb nog nooit voor whatsapp betaaldquote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Meestal wordt het verlengd, maar soms ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Even een vraagje, die mij eigenlijk nog niet duidelijk is. Tsja, ben geen Whatsapp expert en internet spreekt elkaar behoorlijk tegen.
Mijn Whatsapp verloopt op 9 juli 2014. De een zegt dat hij gewoon automatisch (gratis) wordt verlengd, de andere zegt dat ik via een creditcard moet verlengen? Wat is nu eigenlijk waar???
Klopt, maar de mensen met wie ik het meeste spreek zitten er wel allemaal. En Telegram is eigenlijk een veel betere app. Vooral vanwege de uitstekende desktop client. Ik gebruik daardoor nu meestal Telegram.quote:
Er wordt nog regelmatig gratis verlengd.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Dat is helaas afwachten en kan daarom eigenlijk niet beantwoord worden; bij mij wordt-ie op dit moment ook nog verlengd (werktelefoon tot 9mrt 2015, prive tot 26apr2015), maar voor hoe lang nog is de vraag...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:18 schreef Oliver23 het volgende:
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zitquote:
Met je chick?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:40 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nogal klote als je in een belangrijk gesprek zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |