Nou, dat was snelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Vlier het volgende:
Het is niet haar fout alleen dat ze zwanger is, jij had ook een condoom om kunnen doen. Je hebt de verantwoordelijkheid bij haar neergelegd omdat je dat zelf blijkbaar niet wilde. Nou gefeliciteerd, je wordt papa.
Ben je helemaal gek geworden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Ik vind dat doordat het haar schuld is ik de beslissing mag nemen nu
Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Vlier het volgende:
Het is niet haar fout alleen dat ze zwanger is, jij had ook een condoom om kunnen doen. Je hebt de verantwoordelijkheid bij haar neergelegd omdat je dat zelf blijkbaar niet wilde. Nou gefeliciteerd, je wordt papa.
Als zij t kind (jouw kind) wil houden dan ksn je dat niet tegenhouden. Een moord plegen (zoals zij dat ziet) doe je niet vanwege geld.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Vlier het volgende:
Als zij t kind (jouw kind) wil houden dan ksn je dat niet tegenhouden. Een moord plegen (zoals zij dat ziet) doe je niet vanwege geld.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef beware_reageerd het volgende:
Komt zeker wel goed, daarbij hebben jullie idd beide schuld. Alhoewel jullie vonden het wel lekker op dat moment. En je weet dat er altijd een kans is dat er wel een kind komt. Ook met goed gebruik van de pil.
Ben een man en gedraag je ernaar..... Waar een wil is, is een weg.
Tipje, schuif nooit meer zo de schuld alleen naar haar toe, de daad hebben jullie echt samen gedaan. Gedraag je er dan ook naar.
Kan je nog wel melden dat je later blij bent niet zo stom te zijn geweest het weg te laten halen.
Dan zie je pas wat jullie voor moois op de wereld hebben gezet.
En nu wordt je dus echt pappa, neem de tijd eraan te wennen..... Het is een verrijking van je leven.
Dusquote:Pappie sinds 15-07-2003
TS kiest er toch zelf voor zonder rubber te wippen ? Pil is nooit 100% veilig geweest... Mijn vrouw heeft trouwens een prikpil, en ook die is niet feilloos.Maar die vergeet je iig niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.
Zij wil het wel houden en hij niet... Hij wil zijn wil opleggen aan haar... Dat is waar het om gaat.Zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Ik vind de conclusie van sommige mensen hier nogal vreemd. Ja ze zijn beiden schuldig maar dat betekent toch niet meteen dat ze het maar moeten houden?
Zij toch ook aan hem?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zij wil het wel houden en hij niet... Hij wil zijn wil opleggen aan haar... Dat is waar het om gaat.Zo werkt dat niet.
Kom op man. Tuurlijk is de pil niet 100% veilig, maar hoe onzorgvuldig ermee omgegaan wordt hoe onveiliger natuurlik. Alsof je in een vaste relatie warbij de vrouw aan de pil is iedere keer met condoom gaat neukenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
TS kiest er toch zelf voor zonder rubber te wippen ? Pil is nooit 100% veilig geweest... Mijn vrouw heeft trouwens een prikpil, en ook die is niet feilloos.Maar die vergeet je iig niet.
En andersom. Dus moet je er samen over praten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zij wil het wel houden en hij niet... Hij wil zijn wil opleggen aan haar... Dat is waar het om gaat.Zo werkt dat niet.
als ze de pil niet slikt, IS het toch ook gewoon haar schuld?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
Wow.. ik hoop voor jou dat je het een stuk aardiger gaat melden in het gesprek met je vriendin.. Verder is de keus niet alleen aan jou omdat jij van mening bent dat het haar schuld is.
Dat is in ieder geval zo. Het is haar lichaam en dus de vrouw haar keuze. Zij mag beslissen om het te houden ook al ben jij er totaal niet mee eens vanwege de (financiele) situatie. Hier heb jij niks tegen in te brengen. Wat ze zou kunnen doen is overleggen en samen beslissen om het weg te laten halen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
doet of ik 0,0 inspraak heb omdat het haar lichaam is.
Dat heb ik in het verleden wel gedaan ja. Ook omdat ik vooral zelf panisch was om zwanger te worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.
Jammer dat je als vader van het komende kind dan geen volledige afstand van kan doen. Geen alimentatie en geen zorgen. Dat zal een hoop vrouwen wel twee keer laten nadenken het kind te houden als ze er dan alleen voor moeten staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tja, uiteindelijk ligt de beslissing bij haar, haar lichaam, haar keuze. Rot, maar het is niet anders...
Bij bepaalde zorgverzekeringen kun je die gratis krijgen hoor, Agis bijv. Dus lul niet over kosten. Genot is prima, maar als je echt geen kind wilt moet je zelfs dan je kop erbij houden. Niet leuk maar wel waarheid.. Ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten en gelukkig was het een false positive. Maar jemig, draag je lasten zeg en piep niet als een klein kind wat zijn zin niet krijgt..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom op man. Tuurlijk is de pil niet 100% veilig, maar hoe onzorgvuldig ermee omgegaan wordt hoe onveiliger natuurlik. Alsof je in een vaste relatie warbij de vrouw aan de pil is iedere keer met condoom gaat neukenduur grapje dan, om over het genot maar te zwijgen
Maar dan nog geeft hem dat geen recht om dan alleen alles te mogen beslissenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
als ze de pil niet slikt, IS het toch ook gewoon haar schuld?
Dat is vaak wel zo. Op de een of andere manier zullen jullie het wel redden ondanks dat het er nu zo slecht uit ziet. Een kind hoeft niet veel te kosten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel"
Neuh zou ook een beetje raar zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dan nog geeft hem dat geen recht om dan alleen alles te mogen beslissen
Praten is prima, maar het is en blijft haar keuze.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En andersom. Dus moet je er samen over praten.
Of hij erkent het kind niet. En dat is ook zijn keuze. Als zij bij haar standpunt blijft staan zal de relatie ook kapotgaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Praten is prima, maar het is en blijft haar keuze.
Als hij bij zijn standpunt blijjft zal de relatie kapot gaan en kan hij zich klaar maken om inderdaad de alimentatie te gaan betalen. Nee echt, dat is een goede start voor iedereen..... Tuurlijk niet.
Je bent niet verplicht het kind te erkennen, hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat je als vader van het komende kind dan geen volledige afstand van kan doen. Geen alimentatie en geen zorgen. Dat zal een hoop vrouwen wel twee keer laten nadenken het kind te houden als ze er dan alleen voor moeten staan.
Inderdaad.. Jij steekt hem erin, dus wil je echt geen kind, doe een rubber om. (als is combi pil en condoom nog steeds niet 100% veilig. Echt veilig is dus dan niet neuken)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Vlier het volgende:
[..]
Dat heb ik in het verleden wel gedaan ja. Ook omdat ik vooral zelf panisch was om zwanger te worden.
Feit is dat je als man niks te zeggen hebt over wel of niet abortus. Dus als je het zo belangrijk vindt, doe er dan wat aan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht het kind te erkennen, hoor.
Anyway: relatiebreuk is hier onvermijdelijk, ben ik bang. De houding van TS roept bij mij direct een allergische reactie op (haar schuld, jouw beslissing, are you for real?) en op deze manier komen ze er ook vast niet samen uit zonder dat de onderlinge relatie grof geschaad wordt.
Nee dat is een fijne houding van de vriendin ook...quote:Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel", ga doe maar wat je wilt als je niet bevalt etc.
En dat vind ik ook absurd! Als je als vrouw zo stoer bent om laks te zijn met de pil en tegen de wil van de vader in toch het kind laat komen wees dan ook zo stoer om geen alimentatie te eisen en regel het in je eentje allemaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Praten is prima, maar het is en blijft haar keuze.
Als hij bij zijn standpunt blijjft zal de relatie kapot gaan en kan hij zich klaar maken om inderdaad de alimentatie te gaan betalen. Nee echt, dat is een goede start voor iedereen..... Tuurlijk niet.
Zo echt wel dat een kind veel kost.... Maar je kunt het begin uitsmeren over 9 maanden. Dat scheelt. Verder kost het wel geld, maar als de wil er is, komt dat altijd goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dat is vaak wel zo. Op de een of andere manier zullen jullie het wel redden ondanks dat het er nu zo slecht uit ziet. Een kind hoeft niet veel te kosten.
Wat ik dus ook doe, bij niet erkennen terwijl je wel echt de vader bent krijg ik een hele vieze smaak in de mond. Wel de lusten maar niet de lasten... En komop, die lasten zijn echt niet meer zo als hij het kind ziet.en begrijpt dat dit zijn vlees en bloed zal hij echt heel snel spijt krijgen ..... Tenzij het een echte hork is die sommige vaders kunnen zijn.. Maar ik geef het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of hij erkent het kind niet. En dat is ook zijn keuze. Als zij bij haar standpunt blijft staan zal de relatie ook kapotgaan.
Met andere woorden, niemand heeft gelijk. Wij hier kunnen dat al helemaal niet bepalen. Ze zullen er zelf uit moeten komen en het enige dat wij kunnen doen is proberen TS van advies te voorzien.
Eens, maar ik kan me voorstellen dat als er zo'n eikel tegenover je staat, je ook niet echt zin meer hebt om vriendelijk te blijven. Abortus blijft een flinke ingreep als je er psychisch niet achter kunt staan en als je je dan in een hoek gedreven voelt.. Iets met een kat in het nauw en gekke sprongen (al geldt dat misschien ook wel voor TS en is hij normaal het beste leukste liefste vriendje ever). Het is gewoon een lastige situatie waarin dwang niemand gelukkiger maakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Nee dat is een fijne houding van de vriendin ook...
Het zal allemaal wel. De TS aanvallen met een simpel 'had je maar een rubbertje om moeten doen sukkel!!!' is niet alleen contraproductief maar ook erg zielig. Dat had hij zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Wat ik dus ook doe, bij niet erkennen terwijl je wel echt de vader bent krijg ik een hele vieze smaak in de mond. Wel de lusten maar niet de lasten... En komop, die lasten zijn echt niet meer zo als hij het kind ziet.en begrijpt dat dit zijn vlees en bloed zal hij echt heel snel spijt krijgen ..... Tenzij het een echte hork is die sommige vaders kunnen zijn.. Maar ik geef het voordeel van de twijfel.
Je bekijkt het wel errgggg eenzijdig vanuit het vrouwelijk perspectief.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Eens, maar ik kan me voorstellen dat als er zo'n eikel tegenover je staat, je ook niet echt zin meer hebt om vriendelijk te blijven. Abortus blijft een flinke ingreep als je er psychisch niet achter kunt staan en als je je dan in een hoek gedreven voelt.. Iets met een kat in het nauw en gekke sprongen (al geldt dat misschien ook wel voor TS en is hij normaal het beste leukste liefste vriendje ever). Het is gewoon een lastige situatie waarin dwang niemand gelukkiger maakt.
Indien, en let goed op, Indien zij wel recht krijgt op alimentatie dan is dat zo. Wil je dat veranderen staat het je vrij in de politiek te gaan en wetgeving te veranderen... Daarbij, hij hoeft het niet te erkennen zoals reeds beschreven... Maar herrie in de tent zal zijn deel zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dat vind ik ook absurd! Als je als vrouw zo stoer bent om laks te zijn met de pil en tegen de wil van de vader in toch het kind laat komen wees dan ook zo stoer om geen alimentatie te eisen en regel het in je eentje allemaal.
Ik zeg toch dat de houding van TS misschien ook wel het gevolg is van deze benarde situatie? Feit blijft dat het inderdaad haar lijf is en ik me kan voorstellen dat je erg benauwd wordt als iemand daar een of andere behandeling op af wenst te dwingen. Los van wat het beste zou zijn voor deze 2 mensen en hun bevruchte eicel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bekijkt het wel errgggg eenzijdig vanuit het vrouwelijk perspectief.
Ik kan me voorstellen dat als er zo een bitch tegenover je staat, je ook niet echt zin meer hebt om vriendelijk te blijven.
Dus je snapt eigenlijk wel dat het haar schuld isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Maar dan nog geeft hem dat geen recht om dan alleen alles te mogen beslissen
Kennelijk niet he.... Dat is wel duidelijk....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel. De TS aanvallen met een simpel 'had je maar een rubbertje om moeten doen sukkel!!!' is niet alleen contraproductief maar ook erg zielig. Dat had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
Natuurlijk kost een kind geld, maar een kind hoeft niet veel te kosten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Zo echt wel dat een kind veel kost.... Maar je kunt het begin uitsmeren over 9 maanden. Dat scheelt. Verder kost het wel geld, maar als de wil er is, komt dat altijd goed.
ze stópt met de pil?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dus je snapt eigenlijk wel dat het haar schuld is
hoe ze het verder uitzoeken is hun pakkie an, als ze stopt met dr pil is het haar schuld dat ze zwanger wordt..
Ja ik ook wel, tis gewoon een super stomme situatie..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Kimpossible het volgende:
Ik zeg toch dat de houding van TS misschien ook wel het gevolg is van deze benarde situatie? Feit blijft dat het inderdaad haar lijf is en ik me kan voorstellen dat je erg benauwd wordt als iemand daar een of andere behandeling op af wenst te dwingen. Los van wat het beste zou zijn voor deze 2 mensen en hun bevruchte eicel.
Enneuh, tegengas is altijd goed
dan stop je toch met slikken, want je slikt hem niet meer, als ze dat wel deed was dit topic er nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze stópt met de pil?
Dacht dat ze hem n paar keer vergeten was ofzo...
In dat geval is TS niet de enige met een hufterige aanpakquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, tis gewoon een super stomme situatie..
Maar ehm dat stukje ''als het je niet bevalt dan ga je maar weg'' dat roept bij mij wat enge gevoelens op... Alsof ze de pil bewust ''vergeten'' is te slikken.
Gemiddeld ongeveer 250.000 euro tot het 25 is... Nee, dat hoeft geen veel geld te zijn nee... Ligt aan je inkomen he ? Die komen er wel, ben ik niet bang van.... Kan me de schrik wel voorstellen maar rustig het in laten werken is hier niet goed gegaan....quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Natuurlijk kost een kind geld, maar een kind hoeft niet veel te kosten.
nou..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, tis gewoon een super stomme situatie..
Maar ehm dat stukje ''als het je niet bevalt dan ga je maar weg'' dat roept bij mij wat enge gevoelens op... Alsof ze de pil bewust ''vergeten'' is te slikken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan stop je toch met slikken, want je slikt hem niet meer, als ze dat wel deed was dit topic er niet
Netjes gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij lezen hier nu wat TS zegt, die, terecht, boos is, geschrokken en niet weet wat hij moet. Wie weet is: 'als het je niet bevalt, rot maar op' niet helemaal zoals het gegaan is.
Genoeg moorden worden gepleegd vanwege geld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Vlier het volgende:
Niet. Hoeft ook niet, is het al te laat voor. Kom op man, nieuw huis, nieuwe spullen, bijna klaar met studie, zes jaar lang gaat t goed en nu de toekomst er goed uitziet is ze opeens per ongeluk zwanger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijk dat mensen een vertrouwensbreuk goedpraten met 'had maar een rubbertje om gedaan'. De pil vergeten is niet erg, maar dat vervolgens moedwillig achterhouden wel. Hoe kan hij haar nu nog vertrouwen?
ja tot jouw grote liefde toch niet zo van een ongepland kind blijkt te houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
In dat geval is TS niet de enige met een hufterige aanpak![]()
Bij het lezen van dit soort topics ben ik altijd zooo blij dat ik mezelf nooit in een soortgelijke situatie heb gevonden. Wat is het een miljoen keer fijner om gewoon samen met iemand waarvan je houdt de kéuze te maken om kindje op de wereld te zetten en wat is het contrast dan groot met dit soort kaksituaties, waarin er m.i. alleen maar verliezers zijn.
stóppen met de pil is iets totaal anders dan 'een keer de pil vergeten'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh je reageert niet objectief maar vanuit je persoonlijke verleden, OH
ja, genoeg, neemt niet weg dat je daar niet van uit zou moeten gaan/gaat in n relatie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Vlier het volgende:
[..]
Niet. Hoeft ook niet, is het al te laat voor. Kom op man, nieuw huis, nieuwe spullen, bijna klaar met studie, zes jaar lang gaat t goed en nu de toekomst er goed uitziet is ze opeens per ongeluk zwanger.
Geloof me als vrouw: genoeg ongelukjes zijn eenzijdig gepland. Doe nou maar een condoom om.
Zij niet als ze zo gristelijk isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Genoeg moorden worden gepleegd vanwege geld.
Volgens mij begrijpen we elkaar niet? Ik heb het namelijk over een stabiele relatie waarin door beide partners gekozen wordt voor een welkome zwangerschap.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja tot jouw grote liefde toch niet zo van een ongepland kind blijkt te houden
Ik vind dat je in een relatie de anticonceptie eerst goed moet bespreken. Maar blijkbaar ben ik een van de weinigen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, genoeg, neemt niet weg dat je daar niet van uit zou moeten gaan/gaat in n relatie.
(Mijn ex wist btw wél dat ik m'n pil wel eens vergat)
Lekker makkelijk? Je gebruikt de pil toch omdat je er allebei over eens bent dat je niet zwanger wilt raken? Beetje raar dat je dan, als je toch zwanger bent opeens wel blij moet gaan doen met dat nieuws, terwijl er een oplossing voor is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
TS kiest er toch zelf voor zonder rubber te wippen ? Pil is nooit 100% veilig geweest... Mijn vrouw heeft trouwens een prikpil, en ook die is niet feilloos.Maar die vergeet je iig niet.
stoppen is het niet doorgaan, vriendin ging overduidelijk niet door, derhalve gestopt, keer op keer de pil vergeten om je relatie te redden, is ook een beetje flauwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
stóppen met de pil is iets totaal anders dan 'een keer de pil vergeten'
Het eerste doe je nl bewust, het tweede niet.
Vond het een beetje een flauwe reactie van je.
Dit ook btw
keer op keer vergeten om je relatie te redden? Waar héb je het over?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
stoppen is het niet doorgaan, vriendin ging overduidelijk niet door, derhalve gestopt, keer op keer de pil vergeten om je relatie te redden, is ook een beetje flauw
oh iemand is het niet met je onderbuikje eens, poeh he zegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
keer op keer vergeten om je relatie te redden? Waar héb je het over?
Nja, grappige troll is grappig ofzo.
dat is geen onderbuikje hoor, hij geeft aan dat ze hem is vergeten, jij maakt daar 'vergeten' van, per ongeluk-expres. Ik weet niet hoor, maar wíe praat er vanuit z'n onderbuik?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh iemand is het niet met je onderbuikje eens, poeh he zeg
misschien moet je gewoon even lezen, waar ts zegt dat ze hem meerdere keren is 'vergeten'
Eens. Ik vind dit een lastige situatie voor TS maar als zij verzuimt de pil te nemen en hem niet informeert daarover, tja.. Vind je het gek dat hij dan boos is? Niet naar jou bedoelt hoor Pvoesss.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En dat vind ik ook absurd! Als je als vrouw zo stoer bent om laks te zijn met de pil en tegen de wil van de vader in toch het kind laat komen wees dan ook zo stoer om geen alimentatie te eisen en regel het in je eentje allemaal.
ja ik vergeet ook wel eens naar mijn werk te gaan, een week langquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is geen onderbuikje hoor, hij geeft aan dat ze hem is vergeten, jij maakt daar 'vergeten' van, per ongeluk-expres. Ik weet niet hoor, maar wíe praat er vanuit z'n onderbuik?
Ik ga er voor nu vanuit dat TS haar gelooft en dat ze het echt vergeten is (ach, vorige maand ben ik hem ook n keer vergeten, zo'n vaart zal t niet lopen, pil is ook veilig als je hem wat later neemt, blablablabla, kan ook nog, naïef, maar niet met opzet) Als hij met n ander verhaal komt en het is idd expres gedaan, dan is het gewoon n ontzettende naaistreek.
Dus nooit meer een vrouw vertrouwen? Lekker danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:24 schreef Vlier het volgende:
[..]
Niet. Hoeft ook niet, is het al te laat voor. Kom op man, nieuw huis, nieuwe spullen, bijna klaar met studie, zes jaar lang gaat t goed en nu de toekomst er goed uitziet is ze opeens per ongeluk zwanger.
Geloof me als vrouw: genoeg ongelukjes zijn eenzijdig gepland. Doe nou maar een condoom om.
Ik begrijp dat je baalt hiervan, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat je nogal makkelijk denkt over het laten weghalen. Hier hebben meer mannen een handje van. Ik ben er niet tegen hoor, maar voordat je die beslissing zo makkelijk maakt, heb je enig idee wat een abortus doet met het lichaam van je vriendin? Je zegt dat het 'nu even niet uitkomt', maar van een abortus kan je dus wel onvruchtbaar worden. Ik snap dat je baalt dat het niet op een zelfuitgekozen moment kwam, maar als je relatie goed is en je houdt van haar, dan zou ik even goed nadenken of je wel op de juiste manier aan het reageren bent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Het liefst wil ik dat ze het laat weghalen, niet omdat ik niet welwillend tegen het krijgen van kinderen sta maar omdat het in onze huidige situatie absoluut niet uitkomt, we zijn 25, wonen sinds een half jaar samen, ik studeer nu eindelijk af tegen de zomer en zoek dan werk, zij werkt wel fulltime al en we komen maandelijks net rond.
ditquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef matthijst het volgende:
Abortuspil in d'r cornflakes een optie?
Lekkere relatie heb je als je haar niet op haar woord vertrouwt. En ook een lekkere relatie als het wel waar is wat je denkt. Beide kanten op dus niet echt bestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:44 schreef clouds88 het volgende:
en wat ik nog niet erbij zei is dat ik denk dat ze bewust zwanger geworden is, zelf ontkent ze dit volledig.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere relatie heb je als je haar niet op haar woord vertrouwt. En ook een lekkere relatie als het wel waar is wat je denkt. Beide kanten op dus niet echt best![]()
Ik ben het hier mee eens! Mijn schoonzus heeft ook een Abortus gedaan omdat haar situatie niet goed was zowel thuis als haar relatie nu ze een paar maanden verder zijn is het goed met haar relatie en hebben ze een huis en ontzettend spijt van de Abortus! Dis denk er samen goed over na!.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef Bastoenie het volgende:
Ik vind doordat het haar schuld is..Wat een onbeschofte reactie.
Verdomme man doe eens rustig en denk eens na, als je gaat afstuderen en daarna het kind krijgt zou het kunnen. En ja je red het ook wel alleen ben je nu in paniek. Ja het is niet gepland, maar een 'ongewenst' kind kan uiteindelijk toch wel gewenst zijn. Jullie hebben op zich een mooie leeftijd om zwanger te zijn, daarbij mag je blij zijn dat ze zwanger kan en mag zijn..
Realiseer je goed wat je zegt en welke keuze je maakt..
Maar dat is helemaal niet aan TS en dus op zich niet aan de orde. Hij kan haar verwijten wat hij wil en dan kan hij gelijk hebben, of niet, maar dat doet er helemaal niet toe. Als zij dat kind wil, dan komt dat kind. Zo werkt dat nu eenmaal. En het enige wat hij kan doen is opstappen of niet. Maar financieel blijft hij verantwoordelijk voor dat kind. Dus als je nooit in zo'n situatie wil komen als man dan gebruik je dus altijd een condoom ook al is je vriendin aan de pil. Dus ja, had hij maar een condoom moeten gebruiken (en de mogelijkheid van een ongelukje van te voren moeten bespreken, dan had hij geweten dat ze tegen abortus was).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef matthijst het volgende:
Leuk al die pro life prietpraat, maar je besluit toch samen dat je geen kinderen wilt? Ik neem aan dat mevrouw niet aan de pil was om zwanger te worden. Beetje flauwtjes om TS dan nu te gaan verwijten dat hij dan maar niet had moeten neuken, of met condoom.
Volgens mij is het hele idee achter voorbehoedsmiddelen dat je geen kinderen wilt. Als je dan toch zanger raakt lijkt abortus me de simpelste oplossing. Waarom nu koste wat kost een ongewenst blaag op de wereld zetten?
Dit is precies de realiteit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet aan TS en dus op zich niet aan de orde. Hij kan haar verwijten wat hij wil en dan kan hij gelijk hebben, of niet, maar dat doet er helemaal niet toe. Als zij dat kind wil, dan komt dat kind. Zo werkt dat nu eenmaal. En het enige wat hij kan doen is opstappen of niet. Maar financieel blijft hij verantwoordelijk voor dat kind. Dus als je nooit in zo'n situatie wil komen als man dan gebruik je dus altijd een condoom ook al is je vriendin aan de pil. Dus ja, had hij maar een condoom moeten gebruiken (en de mogelijkheid van een ongelukje van te voren moeten bespreken, dan had hij geweten dat ze tegen abortus was).
'Lijkt'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef matthijst het volgende:
Zo is het, maar het lijkt wel alsof TS het nu maar gewoon moet ondergaan allemaal. Hij is gewoon genaaid door z'n vriendin. Vertrouwen is weg. Dan kan hij de blije papa uit gaan proberen te hangen, of hij kan maken die hij weg komt van die onbetrouwbare psycho bitch en hopen op een miskraam...
Een vriendin van mij ook, die heeft een abortus gehad omdat het niet uitkwam, nu zijn ze al 6 jaar aan het proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Miss_1989 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens! Mijn schoonzus heeft ook een Abortus gedaan omdat haar situatie niet goed was zowel thuis als haar relatie nu ze een paar maanden verder zijn is het goed met haar relatie en hebben ze een huis en ontzettend spijt van de Abortus! Dis denk er samen goed over na!.
Qua geld is er ook nog zoiets als kinder bijag en kind gebonden buget.
Succes Beide.
En hoe wil je dat gaan afdwingen, haar aan haar haren meeslepen naar de abortuskliniek schoppend en schreeuwend en echt verwachten dat ze haar dan nog gaan helpen ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Als je 6 weken zwanger bent door een ongelukje (lees: je eigen onzorgvuldigheid), en degene van wie je zwanger bent wil geen kind, dan heb je het maar weg te laten halen. Je kan iemand geen kind gaan opdringen.
Wanneer ze dat weigert, zou ik er zelf werk van maken en daarna weg wezen uit haar buurt, want ze respecteert je dan totaal niet.
hoe bedoelt u het vetgedrukte?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Als je 6 weken zwanger bent door een ongelukje (lees: je eigen onzorgvuldigheid), en degene van wie je zwanger bent wil geen kind, dan heb je het maar weg te laten halen. Je kan iemand geen kind gaan opdringen.
Wanneer ze dat weigert, zou ik er zelf werk van maken en daarna weg wezen uit haar buurt, want ze respecteert je dan totaal niet.
Een Amen lijkt me wel op z'n plaats in al dit gristenhosannageweld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |