abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:57:11 #26
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_136987216
Ach...twee weken...nog alle kans dat de zwangerschap op natuurlijke wijze wordt afgebroken en anders gewoon over 9 maanden een pappa-dag in plannen bij je eventuele nieuwe werknemer.

Succes, want gezien het standpunt van je vriendin over abortus zal een discussie daarover enkel leiden tot einde-relatie. achterlijke standpunt imho, moord...het is een paar 100(0) cellen pas. :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Semisane op 21-02-2014 20:03:02 ]
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:57:16 #27
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136987219
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Pvoesss het volgende:
Wow.. ik hoop voor jou dat je het een stuk aardiger gaat melden in het gesprek met je vriendin.. Verder is de keus niet alleen aan jou omdat jij van mening bent dat het haar schuld is. ;(
als ze de pil niet slikt, IS het toch ook gewoon haar schuld? :')
pi_136987226
Ga maar vast sparen voor de alimentatie.
pi_136987257
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
doet of ik 0,0 inspraak heb omdat het haar lichaam is.
Dat is in ieder geval zo. Het is haar lichaam en dus de vrouw haar keuze. Zij mag beslissen om het te houden ook al ben jij er totaal niet mee eens vanwege de (financiele) situatie. Hier heb jij niks tegen in te brengen. Wat ze zou kunnen doen is overleggen en samen beslissen om het weg te laten halen.
pi_136987267
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.
Dat heb ik in het verleden wel gedaan ja. Ook omdat ik vooral zelf panisch was om zwanger te worden.

Feit is dat je als man niks te zeggen hebt over wel of niet abortus. Dus als je het zo belangrijk vindt, doe er dan wat aan.
pi_136987304
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tja, uiteindelijk ligt de beslissing bij haar, haar lichaam, haar keuze. Rot, maar het is niet anders...
Jammer dat je als vader van het komende kind dan geen volledige afstand van kan doen. Geen alimentatie en geen zorgen. Dat zal een hoop vrouwen wel twee keer laten nadenken het kind te houden als ze er dan alleen voor moeten staan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:59:08 #32
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987311
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef fathank het volgende:

[..]

Kom op man. Tuurlijk is de pil niet 100% veilig, maar hoe onzorgvuldig ermee omgegaan wordt hoe onveiliger natuurlik. Alsof je in een vaste relatie warbij de vrouw aan de pil is iedere keer met condoom gaat neuken :') duur grapje dan, om over het genot maar te zwijgen
Bij bepaalde zorgverzekeringen kun je die gratis krijgen hoor, Agis bijv. Dus lul niet over kosten. Genot is prima, maar als je echt geen kind wilt moet je zelfs dan je kop erbij houden. Niet leuk maar wel waarheid.. Ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten en gelukkig was het een false positive. Maar jemig, draag je lasten zeg en piep niet als een klein kind wat zijn zin niet krijgt..
pi_136987318
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

als ze de pil niet slikt, IS het toch ook gewoon haar schuld? :')
Maar dan nog geeft hem dat geen recht om dan alleen alles te mogen beslissen
pi_136987351
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel"
Dat is vaak wel zo. Op de een of andere manier zullen jullie het wel redden ondanks dat het er nu zo slecht uit ziet. Een kind hoeft niet veel te kosten.
pi_136987365
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:59 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Maar dan nog geeft hem dat geen recht om dan alleen alles te mogen beslissen
Neuh zou ook een beetje raar zijn.

Ga je verder praten over alimentatie krijg je een andere discussie.. Lijkt mij ook niet heel relaxed verder achja...
Rustig aan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:00:39 #36
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987375
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En andersom. Dus moet je er samen over praten.
Praten is prima, maar het is en blijft haar keuze.
Als hij bij zijn standpunt blijjft zal de relatie kapot gaan en kan hij zich klaar maken om inderdaad de alimentatie te gaan betalen. Nee echt, dat is een goede start voor iedereen..... Tuurlijk niet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:02:10 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136987436
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Als hij bij zijn standpunt blijjft zal de relatie kapot gaan en kan hij zich klaar maken om inderdaad de alimentatie te gaan betalen. Nee echt, dat is een goede start voor iedereen..... Tuurlijk niet.
Of hij erkent het kind niet. En dat is ook zijn keuze. Als zij bij haar standpunt blijft staan zal de relatie ook kapotgaan.

Met andere woorden, niemand heeft gelijk. Wij hier kunnen dat al helemaal niet bepalen. Ze zullen er zelf uit moeten komen en het enige dat wij kunnen doen is proberen TS van advies te voorzien.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:02:34 #38
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136987453
quote:
13s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Jammer dat je als vader van het komende kind dan geen volledige afstand van kan doen. Geen alimentatie en geen zorgen. Dat zal een hoop vrouwen wel twee keer laten nadenken het kind te houden als ze er dan alleen voor moeten staan.
Je bent niet verplicht het kind te erkennen, hoor.

Anyway: relatiebreuk is hier onvermijdelijk, ben ik bang. De houding van TS roept bij mij direct een allergische reactie op (haar schuld, jouw beslissing, are you for real?) en op deze manier komen ze er ook vast niet samen uit zonder dat de onderlinge relatie grof geschaad wordt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:03:12 #39
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987484
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Vlier het volgende:

[..]

Dat heb ik in het verleden wel gedaan ja. Ook omdat ik vooral zelf panisch was om zwanger te worden.

Feit is dat je als man niks te zeggen hebt over wel of niet abortus. Dus als je het zo belangrijk vindt, doe er dan wat aan.
Inderdaad.. Jij steekt hem erin, dus wil je echt geen kind, doe een rubber om. (als is combi pil en condoom nog steeds niet 100% veilig. Echt veilig is dus dan niet neuken)
pi_136987494
Dumpen en inruilen voor een jonger popje.
pi_136987526
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef Kimpossible het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht het kind te erkennen, hoor.

Anyway: relatiebreuk is hier onvermijdelijk, ben ik bang. De houding van TS roept bij mij direct een allergische reactie op (haar schuld, jouw beslissing, are you for real?) en op deze manier komen ze er ook vast niet samen uit zonder dat de onderlinge relatie grof geschaad wordt.
quote:
Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel", ga doe maar wat je wilt als je niet bevalt etc.
Nee dat is een fijne houding van de vriendin ook...
Rustig aan.
pi_136987551
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

En dat vind ik ook absurd! Als je als vrouw zo stoer bent om laks te zijn met de pil en tegen de wil van de vader in toch het kind laat komen wees dan ook zo stoer om geen alimentatie te eisen en regel het in je eentje allemaal.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:04:44 #43
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987554
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dat is vaak wel zo. Op de een of andere manier zullen jullie het wel redden ondanks dat het er nu zo slecht uit ziet. Een kind hoeft niet veel te kosten.
Zo echt wel dat een kind veel kost.... Maar je kunt het begin uitsmeren over 9 maanden. Dat scheelt. Verder kost het wel geld, maar als de wil er is, komt dat altijd goed.
pi_136987556
Als ze het wilt houden zou ik je willen aanraden diep adem te halen en redenen te verzinnen waarom het leuk is om een kind te krijgen.

Het beste maken van de situatie zeg maar.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:05:55 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136987607
Goede tip voor iedereen trouwens, bespreek dit soort dingen van tevoren. Krijg je niet dit soort gijzelingssituaties :').
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:08:45 #46
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987741
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Of hij erkent het kind niet. En dat is ook zijn keuze. Als zij bij haar standpunt blijft staan zal de relatie ook kapotgaan.

Met andere woorden, niemand heeft gelijk. Wij hier kunnen dat al helemaal niet bepalen. Ze zullen er zelf uit moeten komen en het enige dat wij kunnen doen is proberen TS van advies te voorzien.
Wat ik dus ook doe, bij niet erkennen terwijl je wel echt de vader bent krijg ik een hele vieze smaak in de mond. Wel de lusten maar niet de lasten... En komop, die lasten zijn echt niet meer zo als hij het kind ziet.en begrijpt dat dit zijn vlees en bloed zal hij echt heel snel spijt krijgen ..... Tenzij het een echte hork is die sommige vaders kunnen zijn.. Maar ik geef het voordeel van de twijfel.
pi_136987760
Ga in ieder geval niet zo tegen haar te keer zoals je hier doet want dan is het meteen het einde van je relatie. Praat er met elkaar over en leg haar de nadelen voor die jij nu ziet zonder haar verwijten te maken hoe het allemaal zover is gekomen, maar als ze uiteindelijk beslist dat ze geen abortus wil dan is toch echt de keuze aan haar en is het aan jou om te kiezen of je met haar verder wil.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:09:39 #48
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_136987788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Nee dat is een fijne houding van de vriendin ook...
Eens, maar ik kan me voorstellen dat als er zo'n eikel tegenover je staat, je ook niet echt zin meer hebt om vriendelijk te blijven. Abortus blijft een flinke ingreep als je er psychisch niet achter kunt staan en als je je dan in een hoek gedreven voelt.. Iets met een kat in het nauw en gekke sprongen (al geldt dat misschien ook wel voor TS en is hij normaal het beste leukste liefste vriendje ever). Het is gewoon een lastige situatie waarin dwang niemand gelukkiger maakt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:10:14 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136987815
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Wat ik dus ook doe, bij niet erkennen terwijl je wel echt de vader bent krijg ik een hele vieze smaak in de mond. Wel de lusten maar niet de lasten... En komop, die lasten zijn echt niet meer zo als hij het kind ziet.en begrijpt dat dit zijn vlees en bloed zal hij echt heel snel spijt krijgen ..... Tenzij het een echte hork is die sommige vaders kunnen zijn.. Maar ik geef het voordeel van de twijfel.
Het zal allemaal wel. De TS aanvallen met een simpel 'had je maar een rubbertje om moeten doen sukkel!!!' is niet alleen contraproductief maar ook erg zielig. Dat had hij zelf ook wel kunnen bedenken.
  † In Memoriam † vrijdag 21 februari 2014 @ 20:10:39 #50
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_136987834
Misschien nu niet het ideale moment, ik begrijp je radeloosheid... maar als je ergens voor staat kan je vaak veel meer aan dan je op voorhand dacht.

Sterkte.
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')