abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138683411
quote:
quote:

9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Mijn vriendin is nu bijna 2 weken overtijd volgens mij, gisteren een test gedaan en het waren 2 streepjes.

Mijn hele leven ligt overhoop nu omdat het compleet niet verwacht was. We hebben al 6 jaar een relatie en zij slikt altijd de pil. Nu heeft ze toegegeven de laatste tijd laks ermee te zijn geweest en het enkele keren vergeten is. Logischerwijs ben ik nu woest hierom en voel me behoorlijk genaaid.

Het liefst wil ik dat ze het laat weghalen, niet omdat ik niet welwillend tegen het krijgen van kinderen sta maar omdat het in onze huidige situatie absoluut niet uitkomt, we zijn 25, wonen sinds een half jaar samen, ik studeer nu eindelijk af tegen de zomer en zoek dan werk, zij werkt wel fulltime al en we komen maandelijks net rond.
Al ons spaargeld is opgegaan bij het kopen van de spullen en de hele verhuizing en we hebben zelfs nog 3000 schuld bij familie van haar door geleend geld.
Financieel dus absoluut geen vetpot en ik vind ons sowieso te jong/ niet stabiel genoeg om op dit moment een kind te hebben en te onderhouden.

Mijn oplossing is dan ook, nu een overtijdsbehandeling of eventueel abortuspil en dan over een paar jaar als we in een goede situatie zitten er bewust voor kiezen en dan het kind een mooi leven bieden.
Probleem is echter dat mijn vriendin zo'n abortus is moord op een leven type is en er dus niet een voorstander van is al geeft ze wel toe dat het haar schuld is en het voor ons absoluut niet uitkomt op dit moment.

Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel", ga doe maar wat je wilt als je niet bevalt etc.
Dit terwijl ze mij goed genoeg kent om te weten dat ik absoluut niet zo ben en dat ook niet is wat ik wil.
Ik vind dat doordat het haar schuld is ik de beslissing mag nemen nu omdat zij mij en zichzelf door haar fout opzadelt met een ongewenst kind, dit terwijl ik een kind uit liefde wil krijgen wanneer het de juiste tijd ervoor is.
Echter ziet zij het dus anders en doet of ik 0,0 inspraak heb omdat het haar lichaam is.

We gaan er later weer overpraten maar ik voel me momenteel dus compleet radeloos over wat te doen.
Vandaag dus hele dag weer gesproken erover, nog steeds een beetje hetzelfde liedje.
Ik blijf erbij dat ik het nu niet wil, en over een paar jaar waarschijnlijk wel als onze situatie stabieler en beter is.
Probleem is dat ze om de 5 minuten in huilen uitbarst en zegt dat ze het met me eens is maar weghalen heel zwaar is want het is immers moord, ze dan heel haar leven achtervolgt wordt erdoor en doet of het nu al een heel leven is ipv een paar cellen.

Ik erger me heel erg aan dat ze doet of ze 50/50 aan het overwegen is maar dat het puur lijkt of het door mijn houding komt en of ze zelf blij is ermee.
Alle symptonen ervaren non stop, elke keer zijwaarts in de spiegel kijken maar dan geen sushi willen want "dat mag niet"...
Ook praat ze met 2 vriendinnen erover die kinderen hebben en die zijn dus absoluut tegen abortus en praten heel de tijd over de roze wolken en hoe geweldig alles wel niet is en dat ik het maar gewoon moet accepteren ook al is zij diegene die volgens haar slordig met de pil geweest is.

In mij ogen moet je er samen compleet achterstaan en als 1 dat niet doet dan gaat het niet door, dat zijn de consequenties van zelf de pil vergeten en laks ermee omgaan.
Ook zie ik het probleem er niet van in als je het nu weg haalt en dan over een poos als nog kinderen hebt, dan is je wens toch alsnog vervult?
Ik vind dat ook een goede compromis.

Maarja ik weet het ook niet meer nu, ik zou het liefst morgen naar zo'n kliniek gaan en dan is alles als hoe het een week geleden was, klaar.
De gedachte alleen al en ze begint weer te huilen.
Ik vind het echt klote dat we er zo anders over denken.
PWBF
pi_138683427
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dit is afgelopen...

Is de oorspronkelijke TS nog steeds een laffe natte drol?

OP is dus niet van mij...
PWBF
pi_138683620
Als die TS behoefte heeft een een vervolgtopic dan opent hij die zelf wel.

Kleine kans, dat wel:

quote:
Laatst online: 43 dagen, 9 uur geleden.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')