abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136985747
Mijn vriendin is nu bijna 2 weken overtijd volgens mij, gisteren een test gedaan en het waren 2 streepjes.

Mijn hele leven ligt overhoop nu omdat het compleet niet verwacht was. We hebben al 6 jaar een relatie en zij slikt altijd de pil. Nu heeft ze toegegeven de laatste tijd laks ermee te zijn geweest en het enkele keren vergeten is. Logischerwijs ben ik nu woest hierom en voel me behoorlijk genaaid.

Het liefst wil ik dat ze het laat weghalen, niet omdat ik niet welwillend tegen het krijgen van kinderen sta maar omdat het in onze huidige situatie absoluut niet uitkomt, we zijn 25, wonen sinds een half jaar samen, ik studeer nu eindelijk af tegen de zomer en zoek dan werk, zij werkt wel fulltime al en we komen maandelijks net rond.
Al ons spaargeld is opgegaan bij het kopen van de spullen en de hele verhuizing en we hebben zelfs nog 3000 schuld bij familie van haar door geleend geld.
Financieel dus absoluut geen vetpot en ik vind ons sowieso te jong/ niet stabiel genoeg om op dit moment een kind te hebben en te onderhouden.

Mijn oplossing is dan ook, nu een overtijdsbehandeling of eventueel abortuspil en dan over een paar jaar als we in een goede situatie zitten er bewust voor kiezen en dan het kind een mooi leven bieden.
Probleem is echter dat mijn vriendin zo'n abortus is moord op een leven type is en er dus niet een voorstander van is al geeft ze wel toe dat het haar schuld is en het voor ons absoluut niet uitkomt op dit moment.

Uiteindelijk gooit ze het maar op "we redden ons wel", ga doe maar wat je wilt als je niet bevalt etc.
Dit terwijl ze mij goed genoeg kent om te weten dat ik absoluut niet zo ben en dat ook niet is wat ik wil.
Ik vind dat doordat het haar schuld is ik de beslissing mag nemen nu omdat zij mij en zichzelf door haar fout opzadelt met een ongewenst kind, dit terwijl ik een kind uit liefde wil krijgen wanneer het de juiste tijd ervoor is.
Echter ziet zij het dus anders en doet of ik 0,0 inspraak heb omdat het haar lichaam is.

We gaan er later weer overpraten maar ik voel me momenteel dus compleet radeloos over wat te doen.
pi_136985957
Wow ziek :'(

Sterkte. Wow echt schrikken wel ja..

Is de situatie over 9 maanden beter denk je? Ze is nog maar net zwanger, het is niet zo dat ie morgen geboren wordt. Je hebt nog 9 maanden bijna om je erop voor te bereiden.. over 9 maanden ben jij ook afgestudeerd toch?

Ik snap dat het verre van ideaal is. Maar jullie zijn wel vrij lang bij elkaar, het scheelt dat het niet een ONS is geweest.

Goed praten.. ik snap trouwens goed dat je het niet wilt hebben. Vooral omdat je nog niet bepaald aan het idee hebt kunnen wennen en het allemaal niet uit komt zo.

Als je het echt echt echt niet wil hebben zal ik als ik jou was echt ontzettend pleiten bij je vriendin en haar goed uitleggen waarom je het niet wil.

Sterkte :{ kut situatie
pi_136985984
Dan ga je toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_136986025
Flink fucked up. Ik denk dat dit je relatie gaat kosten omdat jullie er niet uit komen en in de verwijtende sfeer komen. Vervolgens het huis moeten verlaten en de boedel weer scheiden. Schulden aflossen en je afstuderen uit stellen..

Hoe een pilletje levens en plannen kan veranderen... :{
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_136986060
Het is niet haar fout alleen dat ze zwanger is, jij had ook een condoom om kunnen doen. Je hebt de verantwoordelijkheid bij haar neergelegd omdat je dat zelf blijkbaar niet wilde. Nou gefeliciteerd, je wordt papa.

Als zij t kind (jouw kind) wil houden dan ksn je dat niet tegenhouden. Een moord plegen (zoals zij dat ziet) doe je niet vanwege geld.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:37:56 #6
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136986090
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Vlier het volgende:
Het is niet haar fout alleen dat ze zwanger is, jij had ook een condoom om kunnen doen. Je hebt de verantwoordelijkheid bij haar neergelegd omdat je dat zelf blijkbaar niet wilde. Nou gefeliciteerd, je wordt papa.
Nou, dat was snel :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136986158
Ik vind doordat het haar schuld is.. :') Wat een onbeschofte reactie.

Verdomme man doe eens rustig en denk eens na, als je gaat afstuderen en daarna het kind krijgt zou het kunnen. En ja je red het ook wel alleen ben je nu in paniek. Ja het is niet gepland, maar een 'ongewenst' kind kan uiteindelijk toch wel gewenst zijn. Jullie hebben op zich een mooie leeftijd om zwanger te zijn, daarbij mag je blij zijn dat ze zwanger kan en mag zijn..

Realiseer je goed wat je zegt en welke keuze je maakt..
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:41:28 #8
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136986277
Mooi genaaid, al met familie over gehad?
Abortuspil in d'r cornflakes een optie?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_136986292
Oh en het komt wel groot. Denk er eens rustig over na.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:43:41 #10
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_136986403
Laten we zeggen dat het de schrik wel zal zijn...maar je hebt momenteel de houding van een ontzettende klootzak.

quote:
9s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef clouds88 het volgende:
Ik vind dat doordat het haar schuld is ik de beslissing mag nemen nu
Ben je helemaal gek geworden?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:44:42 #11
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136986482
Wat een trut, dit is gewoon een bewussie. Succes met de breinaald.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:48:51 #12
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136986717
Komt zeker wel goed, daarbij hebben jullie idd beide schuld. Alhoewel jullie vonden het wel lekker op dat moment. En je weet dat er altijd een kans is dat er wel een kind komt. Ook met goed gebruik van de pil.

Ben een man en gedraag je ernaar..... Waar een wil is, is een weg.
Tipje, schuif nooit meer zo de schuld alleen naar haar toe, de daad hebben jullie echt samen gedaan. Gedraag je er dan ook naar.

Kan je nog wel melden dat je later blij bent niet zo stom te zijn geweest het weg te laten halen.
Dan zie je pas wat jullie voor moois op de wereld hebben gezet.

En nu wordt je dus echt pappa, neem de tijd eraan te wennen..... Het is een verrijking van je leven.
pi_136986761
Kort samengevat: fucked for life. Ze heeft je mooi te pakken.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:49:40 #14
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136986775
heeft ze overduidelijk geplanned, succes :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:50:28 #15
157922 fathank
pi_136986824
quote:

Als zij t kind (jouw kind) wil houden dan ksn je dat niet tegenhouden. Een moord plegen (zoals zij dat ziet) doe je niet vanwege geld.
Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:50:37 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136986835
quote:

:') !
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:51:18 #17
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136986882
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef beware_reageerd het volgende:
Komt zeker wel goed, daarbij hebben jullie idd beide schuld. Alhoewel jullie vonden het wel lekker op dat moment. En je weet dat er altijd een kans is dat er wel een kind komt. Ook met goed gebruik van de pil.

Ben een man en gedraag je ernaar..... Waar een wil is, is een weg.
Tipje, schuif nooit meer zo de schuld alleen naar haar toe, de daad hebben jullie echt samen gedaan. Gedraag je er dan ook naar.

Kan je nog wel melden dat je later blij bent niet zo stom te zijn geweest het weg te laten halen.
Dan zie je pas wat jullie voor moois op de wereld hebben gezet.

En nu wordt je dus echt pappa, neem de tijd eraan te wennen..... Het is een verrijking van je leven.
quote:
Pappie sinds 15-07-2003
Dus :').

Ik vind de conclusie van sommige mensen hier nogal vreemd. Ja ze zijn beiden schuldig maar dat betekent toch niet meteen dat ze het maar moeten houden :??
pi_136986920
''Doe maar wat je wilt als het je niet bevalt''

Ben ik de enige die dat een heeeeeleeee enge zin vindt?
Rustig aan.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:53:14 #19
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136986978
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ze van te voren had verteld dat ze onzorgvuldig was geweest met de pil wel ja. Helaas voor TS komt ze achteraf pas met deze informatie. Of neuk jij ook standaard met condoom met je vaste partner terwijl je aan de pil bent. Of laat je je vriend elke dag je pil door je eten prakken zodat hij zeker weet dat je het niet vergeet.
TS kiest er toch zelf voor zonder rubber te wippen ? Pil is nooit 100% veilig geweest... Mijn vrouw heeft trouwens een prikpil, en ook die is niet feilloos.Maar die vergeet je iig niet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:54:25 #20
18952 beware_reageerd
Pappie sinds 15-07-2003
pi_136987050
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

[..]

Dus :').

Ik vind de conclusie van sommige mensen hier nogal vreemd. Ja ze zijn beiden schuldig maar dat betekent toch niet meteen dat ze het maar moeten houden :??
Zij wil het wel houden en hij niet... Hij wil zijn wil opleggen aan haar... Dat is waar het om gaat.Zo werkt dat niet.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:54:31 #21
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_136987057
Tja, uiteindelijk ligt de beslissing bij haar, haar lichaam, haar keuze. Rot, maar het is niet anders...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_136987077
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

Zij wil het wel houden en hij niet... Hij wil zijn wil opleggen aan haar... Dat is waar het om gaat.Zo werkt dat niet.
Zij toch ook aan hem?
pi_136987091
Wow.. ik hoop voor jou dat je het een stuk aardiger gaat melden in het gesprek met je vriendin.. Verder is de keus niet alleen aan jou omdat jij van mening bent dat het haar schuld is. ;(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:56:24 #24
157922 fathank
pi_136987175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

TS kiest er toch zelf voor zonder rubber te wippen ? Pil is nooit 100% veilig geweest... Mijn vrouw heeft trouwens een prikpil, en ook die is niet feilloos.Maar die vergeet je iig niet.
Kom op man. Tuurlijk is de pil niet 100% veilig, maar hoe onzorgvuldig ermee omgegaan wordt hoe onveiliger natuurlik. Alsof je in een vaste relatie warbij de vrouw aan de pil is iedere keer met condoom gaat neuken :') duur grapje dan, om over het genot maar te zwijgen
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:56:25 #25
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136987177
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef beware_reageerd het volgende:

[..]

En andersom. Dus moet je er samen over praten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')