quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere relatie heb je als je haar niet op haar woord vertrouwt. En ook een lekkere relatie als het wel waar is wat je denkt. Beide kanten op dus niet echt best![]()
Ik ben het hier mee eens! Mijn schoonzus heeft ook een Abortus gedaan omdat haar situatie niet goed was zowel thuis als haar relatie nu ze een paar maanden verder zijn is het goed met haar relatie en hebben ze een huis en ontzettend spijt van de Abortus! Dis denk er samen goed over na!.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef Bastoenie het volgende:
Ik vind doordat het haar schuld is..Wat een onbeschofte reactie.
Verdomme man doe eens rustig en denk eens na, als je gaat afstuderen en daarna het kind krijgt zou het kunnen. En ja je red het ook wel alleen ben je nu in paniek. Ja het is niet gepland, maar een 'ongewenst' kind kan uiteindelijk toch wel gewenst zijn. Jullie hebben op zich een mooie leeftijd om zwanger te zijn, daarbij mag je blij zijn dat ze zwanger kan en mag zijn..
Realiseer je goed wat je zegt en welke keuze je maakt..
Maar dat is helemaal niet aan TS en dus op zich niet aan de orde. Hij kan haar verwijten wat hij wil en dan kan hij gelijk hebben, of niet, maar dat doet er helemaal niet toe. Als zij dat kind wil, dan komt dat kind. Zo werkt dat nu eenmaal. En het enige wat hij kan doen is opstappen of niet. Maar financieel blijft hij verantwoordelijk voor dat kind. Dus als je nooit in zo'n situatie wil komen als man dan gebruik je dus altijd een condoom ook al is je vriendin aan de pil. Dus ja, had hij maar een condoom moeten gebruiken (en de mogelijkheid van een ongelukje van te voren moeten bespreken, dan had hij geweten dat ze tegen abortus was).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef matthijst het volgende:
Leuk al die pro life prietpraat, maar je besluit toch samen dat je geen kinderen wilt? Ik neem aan dat mevrouw niet aan de pil was om zwanger te worden. Beetje flauwtjes om TS dan nu te gaan verwijten dat hij dan maar niet had moeten neuken, of met condoom.
Volgens mij is het hele idee achter voorbehoedsmiddelen dat je geen kinderen wilt. Als je dan toch zanger raakt lijkt abortus me de simpelste oplossing. Waarom nu koste wat kost een ongewenst blaag op de wereld zetten?
Dit is precies de realiteit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet aan TS en dus op zich niet aan de orde. Hij kan haar verwijten wat hij wil en dan kan hij gelijk hebben, of niet, maar dat doet er helemaal niet toe. Als zij dat kind wil, dan komt dat kind. Zo werkt dat nu eenmaal. En het enige wat hij kan doen is opstappen of niet. Maar financieel blijft hij verantwoordelijk voor dat kind. Dus als je nooit in zo'n situatie wil komen als man dan gebruik je dus altijd een condoom ook al is je vriendin aan de pil. Dus ja, had hij maar een condoom moeten gebruiken (en de mogelijkheid van een ongelukje van te voren moeten bespreken, dan had hij geweten dat ze tegen abortus was).
'Lijkt'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef matthijst het volgende:
Zo is het, maar het lijkt wel alsof TS het nu maar gewoon moet ondergaan allemaal. Hij is gewoon genaaid door z'n vriendin. Vertrouwen is weg. Dan kan hij de blije papa uit gaan proberen te hangen, of hij kan maken die hij weg komt van die onbetrouwbare psycho bitch en hopen op een miskraam...
Een vriendin van mij ook, die heeft een abortus gehad omdat het niet uitkwam, nu zijn ze al 6 jaar aan het proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef Miss_1989 het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens! Mijn schoonzus heeft ook een Abortus gedaan omdat haar situatie niet goed was zowel thuis als haar relatie nu ze een paar maanden verder zijn is het goed met haar relatie en hebben ze een huis en ontzettend spijt van de Abortus! Dis denk er samen goed over na!.
Qua geld is er ook nog zoiets als kinder bijag en kind gebonden buget.
Succes Beide.
En hoe wil je dat gaan afdwingen, haar aan haar haren meeslepen naar de abortuskliniek schoppend en schreeuwend en echt verwachten dat ze haar dan nog gaan helpen ook?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Als je 6 weken zwanger bent door een ongelukje (lees: je eigen onzorgvuldigheid), en degene van wie je zwanger bent wil geen kind, dan heb je het maar weg te laten halen. Je kan iemand geen kind gaan opdringen.
Wanneer ze dat weigert, zou ik er zelf werk van maken en daarna weg wezen uit haar buurt, want ze respecteert je dan totaal niet.
hoe bedoelt u het vetgedrukte?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Als je 6 weken zwanger bent door een ongelukje (lees: je eigen onzorgvuldigheid), en degene van wie je zwanger bent wil geen kind, dan heb je het maar weg te laten halen. Je kan iemand geen kind gaan opdringen.
Wanneer ze dat weigert, zou ik er zelf werk van maken en daarna weg wezen uit haar buurt, want ze respecteert je dan totaal niet.
Een Amen lijkt me wel op z'n plaats in al dit gristenhosannageweld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:58 schreef heiden6 het volgende:
Wat is er precies niet duidelijk aan?quote:
Stiekem denk ik dat dat laatste, tussen haakjes, niet eens altijd nut heeft. In principe ben ik niet tegen abortus, maar ik wil ook (ooit) heel graag kinderen krijgen. Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat, mocht ik eenmaal zwanger en van de schrik bekomen zijn, ik allang van het kind zou zijn gaan houden en not meer voor abortus zou kunnen kiezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet aan TS en dus op zich niet aan de orde. Hij kan haar verwijten wat hij wil en dan kan hij gelijk hebben, of niet, maar dat doet er helemaal niet toe. Als zij dat kind wil, dan komt dat kind. Zo werkt dat nu eenmaal. En het enige wat hij kan doen is opstappen of niet. Maar financieel blijft hij verantwoordelijk voor dat kind. Dus als je nooit in zo'n situatie wil komen als man dan gebruik je dus altijd een condoom ook al is je vriendin aan de pil. Dus ja, had hij maar een condoom moeten gebruiken (en de mogelijkheid van een ongelukje van te voren moeten bespreken, dan had hij geweten dat ze tegen abortus was).
hoe je dat precies wil gaan doen misschien, ik weet niet hoor, zeg ook maar wat...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is er precies niet duidelijk aan?
Uhuh, jij speelt ook altijd vol bewondering met zijn kwakkie en koopt er vast Lego voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:32 schreef Sarasi het volgende:
Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat, mocht ik eenmaal zwanger en van de schrik bekomen zijn, ik allang van het kind zou zijn gaan houden en not meer voor abortus zou kunnen kiezen.
het gaat dan ook niet om die twee weken, maar om het idee van een kind.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhuh, jij speelt ook altijd vol bewondering met zijn kwakkie en koopt er vast Lego voor?
2 weken zwanger, waar heb je het over.
Nou, noem me stompzinnig, maar op het moment dat ik zwanger zou zijn, zou ik het een kind noemen ja. Zwanger is zwanger en je kunt wel besluiten te aborteren en over drie jaar met voorbedachte rade aan kinderen 'te beginnen', maar DIT kind, DIT 'kwakkie', is er maar één keer. Die krijg je nooit meer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Uhuh, jij speelt ook altijd vol bewondering met zijn kwakkie en koopt er vast Lego voor?
2 weken zwanger, waar heb je het over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |