pics?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef iBenny het volgende:
Zijn dansje in Soof sloeg iig nergens op!
toch maar dit danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef MissJ het volgende:
Ooooh de opening met een dansende Dankan ik toch wel zien geloof ik. Moet om 20.45 de deur uit.
Dat welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Desalniettemin: lekker
Had hij gewonnen ja? Kon ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Ow, dat kleine ventje danste vorig seizoen al mee met de winnaar...
Jochie zat in de top 3, hij danste erbij... Hij was de smaakmaker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had hij gewonnen ja? Kon ik me niet meer herinneren
8 jaar max. Edit: 6 jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe oud is hij? Heb ik gemist.
Veel gun factorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook out of the blue, ineens? zonder bekenden?:pquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Op welk nummer zullen ze dansen?37 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Op welk nummer zullen ze dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor de tv, zit je er toch voor?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Je moet er echt voor gaan zitten, want anders is het echt ronduit kut
Jawel. Maar bij een groot publiek (oid) werkt het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
voor de tv, zit je er toch voor?
Ja, van voren voor de jury... van achter zie je een paar chinese dames met heupen wiegenquote:
Och, als het publiek eens iets anders dan 3 mensen....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Maar bij een groot publiek (oid) werkt het niet
Terecht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Gast wordt gewoon uitgelachen. Damn.
die schamen zich doodquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Dames, zijn dit jullie vaders??
Meiden: ja![]()
Vóórdat hij danste al omdat hij een rare kop heeft maar beetje onprofessioneel om hem uit te lachen.quote:
Het slaat nergens op... maarquote:
och joh, stel maffe vaders die hun kids willen aftroevenquote:
Zeker leukquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
och joh, stel maffe vaders die hun kids willen aftroevenen ze hebben er moeite voor gedaan
ik vind het wel leuk
Alle ouders denken: ow fuck... laten we maar ouders stemmen, anders krijgen die van mij nog gekke ideeenquote:
Grappiger ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook eigenlijk leuker/beter dan de kinderen
Er zat humor/bewegingen in, die wil je niet dat kinderen dat hebbenquote:
veel leuker zelfsquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:03 schreef iBenny het volgende:
Ik vond het ook eigenlijk leuker/beter dan de kinderen
Naja, als kinderen dat soort dingen, is iedereen weer boos dat ze dat doenquote:
Ok, thnx, bye.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ben Brits/Amerikaans talent gewend. Ik vind het allemaal crap
nee een lelijke ouwe ventquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:14 schreef Burner82 het volgende:
Wait, whut? een lekkere jongen die gepest??? OP TV?? grrrrr geef me maar 5 minuten (pesten kan ik me echt boos om maken.)
nee, was een leuke jongen.quote:
Het was toch z'n vader?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:19 schreef Burner82 het volgende:
Een niet aangepaste oude griek, die zijn kleinzoon van erg jong het woord maar laat doen, want zelf is hij maar gestopt met NL... Ga dan lekker terug naar GR.
Leuk jochie, maar die opa.. echt slecht... Ow, tis zijn vader?quote:
Ja, hij had het over grootvader, maar dus vader... ben het een beetje kwijt ....quote:
Och, het is kut,. Maar verdriet ventileren op NL tv.. moet je of heel goed zijn, of heel dom.quote:
die tapte tenminste nog op het waterquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
Het Amerika overdrevenheid is hier nog veel erger Jezus.
Hoe bedoel je precies?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, het is kut,. Maar verdriet ventileren op NL tv.. moet je of heel goed zijn, of heel dom.
En zelfs dat deed hij in europa/midden oostenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die tapte tenminste nog op het water
Je gaat met een zielig verhaal bij rtl auditie doen? Borstkanker van de vrouw, je dochter doet mee in de act, en 1 van de meisjes die mee tapdanst.quote:
Ik had minstens Lordi verwachtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef iBenny het volgende:
Daft Punk. Wie had dat toch gedacht...
Phenoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Pheno het volgende:
Lieke "ik heb grotere wangen dan een hamster" van Lexmond, mens, ga een kind uitpoepen en verdwijn in de keuken.
Dat dacht ik eerst ook ja maar ik weet niet..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hier zitten vast die jongens bij van double elastic, of hoe heetten ze ook alweer?
Even kijken, maar ik erger me al vijf minutenquote:
Ik vind het een beetje down eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hee dat ene meiske zat eerst bij down with johnny
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:30 schreef Pheno het volgende:
"Its super effective"
Dan speelt Pokémon!
Lieke vangen en nooit meer uit die bal laten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?
Doen ze bij Lingo ook.quote:
Ben jij nou maar eens aanwezig morgenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
EDN is een pokemon programma sinds wanneer?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lieke vangen en nooit meer uit die bal laten.
jajaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben jij nou maar eens aanwezig morgen
Dus datquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:33 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan in Nederland. In welk ander land zou je dit nou zien?
Ja hè, die met kort zwart haar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hee dat ene meiske zat eerst bij down with johnny
Lieke in het Pokemoncentrum?quote:
Zei je vorige keer ookquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hè, die met kort zwart haar.
Geen voorrondes. Je moest een filmpje insturenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef glasshole het volgende:
Zijn er voorrondes bij EDN of konden ze deze groep niet weigeren/uitzenden.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zei je vorige keer ookIk heb een prive topic daar ....
dweilpauze, ftwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Pheno het volgende:
Even swingend pissen, brb (na het dweilen).
Als er echt geslagen wordt vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er echt geslagen wordt vast wel.
quote:
ze vindt zichzelf een moordwijfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
Ach, Wendy heeft geen show meer, dus na de laatste pijpbeurt mocht ze weer in die flopserie?
Terechtquote:
Een beperking, dus instant door. Ik vond het hartstikke saai, maar misschien kijk ik te veel naar SYTYCD's.quote:
Dat was geen beperking meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef PinkLow het volgende:
Die groep van paar acts terug had ook een beperking en die was zeker niet door. Dus Pheno wat je zegt klopt niet
Ik ban zasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef iBenny het volgende:
Zo'n klein meisje met zo'n sterk limburgs accent!
En nog gaan er mensen drukken voor deze onzin.quote:
Gelukkig heb ik hem beter zien dansen bij de media-evenement, anders was mijn vertrouwen nu wegquote:
Ja? Dat dansje aan het begin van de show was ook al niet veel..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem beter zien dansen bij de media-evenement, anders was mijn vertrouwen nu weg
Geen idee, ben er net bij. Maar hij kan het wel, we kregen ook een workshopje van hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja? Dat dansje aan het begin van de show was ook al niet veel..
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ze danst sinds haar derde.
Mijn vrouw: "maar dan niet veel, als je zo dik bent"
In Soof was het nou ook niet je-van-hetquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem beter zien dansen bij de media-evenement, anders was mijn vertrouwen nu weg
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ze danst sinds haar derde.
Mijn vrouw: "maar dan niet veel, als je zo dik bent"
kijk maar eens naar Spijt......quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Burner82 het volgende:
Al die gepeste kinderen... kijk dit dan eens..en LUISTER
Vrouw?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef iBenny het volgende:
Neem deze vrouw aub in bescherming en slinger dr in Miley Cyrus-style met een wrecking ball van het podium
ik las: ze baart bij de tapquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:03 schreef Pheno het volgende:
Leuk voor de disco, als ze zich een weg baant naar de tap.
Wie weet wat ze voor mannen aantrekt.quote:
ik heb gisteren Twilight gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie weet wat ze voor mannen aantrekt.
Daar had je je lekkere kerelquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:02 schreef Burner82 het volgende:
Al die gepeste kinderen... kijk dit dan eens..en LUISTER
Ik hoop het eigenlijk. gewoon voor de cameo in een van de shows, net als bij elk SYTYCD-seizoenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:05 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af. Kan best qua stem.
Dar vraagt ie zelf om, zo'n golden showertypequote:
Ik hoop het...quote:
Hij lijkt wel erg op Martyquote:
Zelfs de Christen Unie zou ermee eens zijn na dit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Misschien moeten we de euthanasiewet nog meer verruimen
post natale abortus of pre natale euthansiequote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Misschien moeten we de euthanasiewet nog meer verruimen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik typte dat voor hij begon te mopperen
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik typte dat voor hij begon te mopperen
In ieder geval niet betaald worden, het is nog een slechte acteur ook.quote:
Laurent is meer van de dieskoquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Is dit Locking al? Laurent Flament draait zich in zijn studio..
een volhouder is het welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval niet betaald worden, het is nog een slechte acteur ook.
Het is gewoon Andreaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Disco, modern, jazz, Hij had het kunnen bedenken in een hiphop emotie...quote:
Je weet het wel hequote:
Dat dacht ik ook snel. Dit kan gewoon niet echt zijn.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou kunnen.quote:
Dat commentaarquote:
Ik vrees het wel.. Tenzij ze dansen/rollend op Rammstein gaan... Doei, bedankt voor de moeite.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |