Lieke in het Pokemoncentrum?quote:
Zei je vorige keer ookquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hè, die met kort zwart haar.
Geen voorrondes. Je moest een filmpje insturenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef glasshole het volgende:
Zijn er voorrondes bij EDN of konden ze deze groep niet weigeren/uitzenden.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zei je vorige keer ookIk heb een prive topic daar ....
dweilpauze, ftwquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:37 schreef Pheno het volgende:
Even swingend pissen, brb (na het dweilen).
Als er echt geslagen wordt vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er echt geslagen wordt vast wel.
quote:
ze vindt zichzelf een moordwijfquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:45 schreef Pheno het volgende:
Ach, Wendy heeft geen show meer, dus na de laatste pijpbeurt mocht ze weer in die flopserie?
Terechtquote:
Een beperking, dus instant door. Ik vond het hartstikke saai, maar misschien kijk ik te veel naar SYTYCD's.quote:
Dat was geen beperking meerquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:53 schreef PinkLow het volgende:
Die groep van paar acts terug had ook een beperking en die was zeker niet door. Dus Pheno wat je zegt klopt niet
Ik ban zasquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:51 schreef iBenny het volgende:
Zo'n klein meisje met zo'n sterk limburgs accent!
En nog gaan er mensen drukken voor deze onzin.quote:
Gelukkig heb ik hem beter zien dansen bij de media-evenement, anders was mijn vertrouwen nu wegquote:
Ja? Dat dansje aan het begin van de show was ook al niet veel..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik hem beter zien dansen bij de media-evenement, anders was mijn vertrouwen nu weg
Geen idee, ben er net bij. Maar hij kan het wel, we kregen ook een workshopje van hemquote:Op vrijdag 28 februari 2014 21:59 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja? Dat dansje aan het begin van de show was ook al niet veel..
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:00 schreef Pheno het volgende:
Ze danst sinds haar derde.
Mijn vrouw: "maar dan niet veel, als je zo dik bent"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |