pics?quote:Op donderdag 27 februari 2014 16:34 schreef iBenny het volgende:
Zijn dansje in Soof sloeg iig nergens op!
toch maar dit danquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:20 schreef MissJ het volgende:
Ooooh de opening met een dansende Dankan ik toch wel zien geloof ik. Moet om 20.45 de deur uit.
Dat welquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Viel me ook behoorlijk tegen. Desalniettemin: lekker
Had hij gewonnen ja? Kon ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:38 schreef Burner82 het volgende:
Ow, dat kleine ventje danste vorig seizoen al mee met de winnaar...
Jochie zat in de top 3, hij danste erbij... Hij was de smaakmaker.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Had hij gewonnen ja? Kon ik me niet meer herinneren
8 jaar max. Edit: 6 jaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:40 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoe oud is hij? Heb ik gemist.
Veel gun factorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook out of the blue, ineens? zonder bekenden?:pquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Op welk nummer zullen ze dansen?37 toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Op welk nummer zullen ze dansen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor de tv, zit je er toch voor?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Je moet er echt voor gaan zitten, want anders is het echt ronduit kut
Jawel. Maar bij een groot publiek (oid) werkt het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
voor de tv, zit je er toch voor?
Ja, van voren voor de jury... van achter zie je een paar chinese dames met heupen wiegenquote:
Och, als het publiek eens iets anders dan 3 mensen....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel. Maar bij een groot publiek (oid) werkt het niet
Terecht?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:50 schreef vencodark het volgende:
Gast wordt gewoon uitgelachen. Damn.
die schamen zich doodquote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Dames, zijn dit jullie vaders??
Meiden: ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |