quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom de symbolen gemaakt door haar mannelijke collega ook voor Miley opgaan. Voor de rest heeft het mij weten te overtuigen.
naja valt nu wel meequote:
thanksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
Schokkend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet niet eens precies wat die mensen dan geloven lol
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.quote:
Best leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.
Onder de illuminatie liggen dan weer vele groeperingen. Heel spannend wel.
[..]
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieën?quote:
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieën?![]()
Al zitten er soms natuurlijk ook wel waarheden in, maar ach... Ik heb whatsapp ook nog niet gedelete.
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.
waarom heeft hij dat verwijderd dan?
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aan![]()
Al zal Facebook achter de Whatsapp schermen ook heus wel aan de haal gaan met de verkregen informatie en hun FB reclames ernaar aanpassen.
Geen idee. Zie wel. Echt zorgen maak ik mij er niet om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenTelegram
veel sneller en beter
Hallo koning van de beurs.quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet trouwens hoe Jimbo eruit ziet. Ik kreeg foto's van hem doorgestuurd
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat niet lukken![]()
En hoi luitjes
Hallo zwarte. Stond jouw auto vandaag dicht tegen een schuurwand aan geparkeerd?quote:
Ik overweeg naar bed te gaan. Teveel ingeleefd bij het curling vanochtend. Mijn postcount explodeerde dan ookquote:
Curling is het helemaal he? Het is hot!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg naar bed te gaan. Teveel ingeleefd bij het curling vanochtend. Mijn postcount explodeerde dan ook
SVERIGEEEE
Ons onderlinge gesprek is bij deze ten einde. Nog een goede dag toegewenst.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Curling is het helemaal he? Het is hot!
Ik vind er geen klap aan. Wat een mietjessport met dat bezempje.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Curling is het helemaal he? Het is hot!
Ik vind er geen klap aan. Wat een mietjessport met dat bezempje.
hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons onderlinge gesprek is bij deze ten einde. Nog een goede dag toegewenst.
geen zin en geen tijd om grtd te moderatenquote:
nee hoorquote:
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.quote:
Jij hebt gemod in GRTD?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen zin en geen tijd om grtd te moderaten
en voor de rest is er niks te doen op GC
dus kan nu weer trollen op zwart
Gaat lekker vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Zie wel. Echt zorgen maak ik mij er niet om.
En je erin verdiepen is ook wel leuk, zolang je je er maar niet door laat leiden en je eigen verstand blijft gebruiken. Al die documentaires eromheen zijn net zo eenzijdig als de misstanden die ze aansnijden. En logisch ook want ze willen je overtuigen.
[..]
Hallo koning van de beurs.
Hoi hoi sofjequote:
Naakt dan wel he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet trouwens hoe Jimbo eruit ziet. Ik kreeg foto's van hem doorgestuurd
Ik vind shorttrack heel leuk en de ploegenachtervolging ook. Zo mooi als ze allemaal gelijk met zo'n mooie slag rijdenquote:
halve finale ijshockey nu op tv toch ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ik curling echt leuk om te kijken. Al is er serieus wel een stukje begrijpen voor nodig.
Het lijkt mij ook best wel leuk om een keer zelf te doen
doe normaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
En dan heb ik het nog niet over de 'Skip'. Wat die kunnen met een steen is echt ongeëvenaard. Niklas Edin is mijn god, mijn messias, zonder hem sta ik stuurloos in het leven.
[..]
Jij hebt gemod in GRTD?
ik zie die Puck toch nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
halve finale ijshockey nu op tv toch ?
USA VS Canada
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?quote:
Zou leuk zijn als de VS echt verliestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
halve finale ijshockey nu op tv toch ?
USA VS Canada
Tsja, ajacieden staan nou niet bepaald bekend om hun goede ogen hequote:
Ik vind schaatsen sowieso wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind shorttrack heel leuk en de ploegenachtervolging ook. Zo mooi als ze allemaal gelijk met zo'n mooie slag rijden
Ik vind het voornamelijk erg saai. Het duurt eeuwen voordat er weer wat gebeurt. Slaapverwekkend vind ik het. Maar kan best begrijpen dat een ander het wel leuk vindt en misschien zelfs spannend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
En dan heb ik het nog niet over de 'Skip'. Wat die kunnen met een steen is echt ongeëvenaard. Niklas Edin is mijn god, mijn messias, zonder hem sta ik stuurloos in het leven.
[..]
Jij hebt gemod in GRTD?
al 0-1 voor canadaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?
[..]
Zou leuk zijn als de VS echt verliest
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?
Dat waar ze dansen is wel leuk. vaak lekere wijven daar in strakke pakjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen sowieso wel leukmaar dat mag je hier niet te hard zeggen
Heb ook redelijk wat gekeken hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen sowieso wel leukmaar dat mag je hier niet te hard zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |