Het is mijn UI, dusjaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
allemaal?
[..]
oprichter van fb koopt huizen om hem heen zodat hij meer privacy heeftlogisch
Oh. Gelijk heeft hij toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
oprichter van fb koopt huizen om hem heen zodat hij meer privacy heeftlogisch
Zou er wel iets meedoen denk ik, maar dan wel iets wat ikzelf in de hand heb. Grootschalige organisaties doen toch enkel aan korte termijn denken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat zou jij doen als je een aantal miljoen vrij te besteden had
echt alles aan een ontwikkelingsproject schenken?
ik weet niet. ik krijg niet een beter gevoel van wat geven aan bijv een collecte, ik doe het wel altijd tho (mits contant geld op zak). denk dat ik wel wat zou geven maar ook veel zelf zou willen houden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Gelijk heeft hij toch?
[..]
Zou er wel iets meedoen denk ik, maar dan wel iets wat ikzelf in de hand heb. Grootschalige organisaties doen toch enkel aan korte termijn denken.
Al word ik wel lijp van de milieu defensie. Schenk je ze een bedrag beginnen ze je dagelijks folders te sturen.
random klacht.
Krijg er ook geen beter gevoel van maar ergens voor staan en nog wat principes behouden kan geen kwaad. Maar niet aan Unicef etc. scholing aan kinderen terwijl de ouders en zijzelf weghongeren, fijn. Wat hebben ze aan kunnen lezen als ze geeneens kunnen ploegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik weet niet. ik krijg niet een beter gevoel van wat geven aan bijv een collecte, ik doe het wel altijd tho (mits contant geld op zak). denk dat ik wel wat zou geven maar ook veel zelf zou willen houden.
Dit was voor een shoot, in de Duitse Vogue, that is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vroegâh toen ze nog lekker was, dit semi-hipster marilyn monroe gebeuren
i know maar tochquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dit was voor een shoot, in de Duitse Vogue, that is.
dat is wel krom jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Krijg er ook geen beter gevoel van maar ergens voor staan en nog wat principes behouden kan geen kwaad. Maar niet aan Unicef etc. scholing aan kinderen terwijl de ouders en zijzelf weghongeren, fijn. Wat hebben ze aan kunnen lezen als ze geeneens kunnen ploegen.
En natuurlijk zou ik meer dan genoeg behouden.
Uh, als het haar een shoot in Vogue oplevert wel dus. Zij leeft van aandacht en is er erg bedreven in ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
i know maar toch
lijkt me niet dat je niet zelf voor zo'n look instaat
rip ben ik alleen met 2 damesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, als het haar een shoot in Vogue oplevert wel dus. Zij leeft van aandacht en is er erg bedreven in ook.
Aandacht = geld
Ik post teveel. Ik ga wat anders doen.
Dan neem ik er wel één mee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rip ben ik alleen met 2 dames
Jaaa, ik weet alleen nog niet zeker of ik kom, is toch wel weer veel geld en moet die week daarna al veel geld uitgeven aan reizen. potje begint een beetje leeg te rakenquote:
Uhm, ik ben qua drinken altijd heel skeer, dus meer dan limonade, melk, water, thee, koffie is er meestal niet.. Dus als je iets anders wilt, moet je het even zelf halenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Ik kom wel hoor Ara. Moeten we zelf nog iets meenemen oid
ik ook heel ergquote:
Ik snap alleen niet waarom de symbolen gemaakt door haar mannelijke collega ook voor Miley opgaan. Voor de rest heeft het mij weten te overtuigen.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook heel ergals het echt doorzet lig ik een paar dagen in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |