quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom de symbolen gemaakt door haar mannelijke collega ook voor Miley opgaan. Voor de rest heeft het mij weten te overtuigen.
naja valt nu wel meequote:
thanksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
Schokkend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet niet eens precies wat die mensen dan geloven lol
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.quote:
Best leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.
Onder de illuminatie liggen dan weer vele groeperingen. Heel spannend wel.
[..]
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieėn?quote:
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieėn?![]()
Al zitten er soms natuurlijk ook wel waarheden in, maar ach... Ik heb whatsapp ook nog niet gedelete.
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.
waarom heeft hij dat verwijderd dan?
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aan![]()
Al zal Facebook achter de Whatsapp schermen ook heus wel aan de haal gaan met de verkregen informatie en hun FB reclames ernaar aanpassen.
Geen idee. Zie wel. Echt zorgen maak ik mij er niet om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenTelegram
veel sneller en beter
Hallo koning van de beurs.quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet trouwens hoe Jimbo eruit ziet. Ik kreeg foto's van hem doorgestuurd
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat niet lukken![]()
En hoi luitjes
Hallo zwarte. Stond jouw auto vandaag dicht tegen een schuurwand aan geparkeerd?quote:
Ik overweeg naar bed te gaan. Teveel ingeleefd bij het curling vanochtend. Mijn postcount explodeerde dan ookquote:
Curling is het helemaal he? Het is hot!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik overweeg naar bed te gaan. Teveel ingeleefd bij het curling vanochtend. Mijn postcount explodeerde dan ook
SVERIGEEEE
Ons onderlinge gesprek is bij deze ten einde. Nog een goede dag toegewenst.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Curling is het helemaal he? Het is hot!
Ik vind er geen klap aan. Wat een mietjessport met dat bezempje.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Curling is het helemaal he? Het is hot!
Ik vind er geen klap aan. Wat een mietjessport met dat bezempje.
hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ons onderlinge gesprek is bij deze ten einde. Nog een goede dag toegewenst.
geen zin en geen tijd om grtd te moderatenquote:
nee hoorquote:
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.quote:
Jij hebt gemod in GRTD?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
geen zin en geen tijd om grtd te moderaten
en voor de rest is er niks te doen op GC
dus kan nu weer trollen op zwart
Gaat lekker vandaagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Zie wel. Echt zorgen maak ik mij er niet om.
En je erin verdiepen is ook wel leuk, zolang je je er maar niet door laat leiden en je eigen verstand blijft gebruiken. Al die documentaires eromheen zijn net zo eenzijdig als de misstanden die ze aansnijden. En logisch ook want ze willen je overtuigen.
[..]
Hallo koning van de beurs.
Hoi hoi sofjequote:
Naakt dan wel he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet trouwens hoe Jimbo eruit ziet. Ik kreeg foto's van hem doorgestuurd
Ik vind shorttrack heel leuk en de ploegenachtervolging ook. Zo mooi als ze allemaal gelijk met zo'n mooie slag rijdenquote:
halve finale ijshockey nu op tv toch ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ik curling echt leuk om te kijken. Al is er serieus wel een stukje begrijpen voor nodig.
Het lijkt mij ook best wel leuk om een keer zelf te doen
doe normaalquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
En dan heb ik het nog niet over de 'Skip'. Wat die kunnen met een steen is echt ongeėvenaard. Niklas Edin is mijn god, mijn messias, zonder hem sta ik stuurloos in het leven.
[..]
Jij hebt gemod in GRTD?
ik zie die Puck toch nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
halve finale ijshockey nu op tv toch ?
USA VS Canada
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?quote:
Zou leuk zijn als de VS echt verliestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
halve finale ijshockey nu op tv toch ?
USA VS Canada
Tsja, ajacieden staan nou niet bepaald bekend om hun goede ogen hequote:
Ik vind schaatsen sowieso wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind shorttrack heel leuk en de ploegenachtervolging ook. Zo mooi als ze allemaal gelijk met zo'n mooie slag rijden
Ik vind het voornamelijk erg saai. Het duurt eeuwen voordat er weer wat gebeurt. Slaapverwekkend vind ik het. Maar kan best begrijpen dat een ander het wel leuk vindt en misschien zelfs spannend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je snapt het gewoon niet. Zoveel tactiek, expertise en finesse is er nodig om tot een resultaat te komen. En vergeet vooral niet het teamwerk wat nodig is, zonder elkaar ben je nergens.
En dan heb ik het nog niet over de 'Skip'. Wat die kunnen met een steen is echt ongeėvenaard. Niklas Edin is mijn god, mijn messias, zonder hem sta ik stuurloos in het leven.
[..]
Jij hebt gemod in GRTD?
al 0-1 voor canadaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?
[..]
Zou leuk zijn als de VS echt verliest
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee serieus. Het jij ooit echt als mod opgetreden?
Dat waar ze dansen is wel leuk. vaak lekere wijven daar in strakke pakjesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind schaatsen sowieso wel leukmaar dat mag je hier niet te hard zeggen
Heb ook redelijk wat gekeken hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Duarte op linksbackquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Tsja, ajacieden staan nou niet bepaald bekend om hun goede ogen he
Nou ik zeg gewoon dat ik schaatsen helemaal top vind. Vooral de kortere afstanden. Spannend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Het moment dat je erachter komt dat ze een vleeskleurige maillot dragen .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat waar ze dansen is wel leuk. vaak lekere wijven daar in strakke pakjes
blijft leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Het moment dat je erachter komt dat ze een vleeskleurige maillot dragen .
kantoorwerk op zaterdag?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
slecht
moet morgen werken
#loonslaaf
Tomaten plukken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk ook in de kas he
laatste tijd alleen maar
Wat moet je daar dan, tomaten plukken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
werk ook in de kas he
laatste tijd alleen maar
Van die soort rietstengels met een bruin raar gezwel erop?quote:
Jij rookt maffe sigaren zegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Van die soort rietstengels met een bruin raar gezwel erop?
Rietsigaar bestaat gewoon hoorquote:
toto liefjequote:
Hoi poepiequote:
mijn verkoudheid lijkt weg te trekkenquote:
Mijne nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn verkoudheid lijkt weg te trekken
Het leven is goedquote:
awhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijne nietmijn keelpijn trekt nu pas weg dus dan breekt de verkoudheid nog los
Jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:33 schreef supersof het volgende:
[..]
awhvroeg naar bed, warme thee drinken
goed zoquote:
heyquote:
pffieeuwquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik sherlockte mijzelf.
![]()
Als je het niet wil dan zal ik je niet verraden hoor mocht ik je zien
Ben aan de werk. Sorry. Tvp.quote:
Zo makkelijk gaat dat niet he. Ik laat mij wel afkopen vanzelfsprekend.quote:
quote:
;quote:gia molina2 maanden geleden
wait wait wait... HES CHRISTIAN?! awesome The Lord is in you!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet he. Ik laat mij wel afkopen vanzelfsprekend.
Kusje op de wang is afdoende.
[..]
[..]
;
Oh gelukkig maar
Maar luistert wel lekker weg verder, maar wat wil je. God zit bij hem in het hart en Jezus in de stembandenquote:
Ik ben niet gelovig, sorry lr.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar luistert wel lekker weg verder, maar wat wil je. God zit bij hem in het hart en Jezus in de stembanden
Komt goed uit. Ik ook niet. Youtube-comments zijn daarentegen wel zeer vermakelijk.quote:
Wat houdt je tegen? Ik ga straks ook tv kijken op bed.quote:
Ja ik denk dat ik de laptop afsluitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed uit. Ik ook niet. Youtube-comments zijn daarentegen wel zeer vermakelijk.
[..]
Wat houd je tegen? Ik ga straks ook tv kijken op bed.
Succesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik de laptop afsluit
gegroet allemaal
waar zitten julliequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
SuccesWel nog even mijn d/t blunder aangepast.
Ik kan momenteel geen omzetcijfers openbaar maken. Wat ik wel kan zeggen is dat er genoeg belangstelling is.quote:
Nee dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan momenteel geen omzetcijfers openbaar maken. Wat ik wel kan zeggen is dat er genoeg belangstelling is.
Je bent een rijke boi nu?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:04 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kan momenteel geen omzetcijfers openbaar maken. Wat ik wel kan zeggen is dat er genoeg belangstelling is.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo slim om cijfers bekend te maken op een forum.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet ik het. Ik heb voornamelijk ja geknikt, laat mensen maar voor mij werken.
uh okequote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, via sherlocken zag ik dat Tjacka angstig weg
Q: How is Telegram different from WhatsApp?quote:
Ik heb het al een tijdje hoor, maar eerder gebruikte niemand het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:27 schreef supersof het volgende:
lmi denkt ik ben hipster
maar ik had telegram al eerder haha!!!
ahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Q: How is Telegram different from WhatsApp?
Unlike WhatsApp, Telegram is cloud-based and heavily encrypted. As a result, you can access your messages from several devices (including desktops!) and share an unlimited number of photos, videos and documents (doc, zip, mp3, etc). Thanks to our multi-data center infrastructure and encryption, Telegram is also faster and way more secure. On top of that, Telegram is free and will stay free — no ads, no subscription fees, forever.
Q: Why not open source everything?quote:
uhuhuquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Q: Why not open source everything?
For the moment we are focusing on open sourcing the things that allow developers to quickly build something using our API. We started with Android and Linux, since these platforms are the most open, recently we published the iOS app code as well. We will be releasing more code eventually.
Q: Who are the people behind Telegram?quote:
Oh ja, hmmmm. Vandaar dat ik net een bericht van die app kreeg:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje hoor, maar eerder gebruikte niemand het.
Nu Facebook Whatsapp heeft overgenomen stijgt het aantal gebruikers alleen maar.
Jij hebt LMI in je mobiel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, hmmmm. Vandaar dat ik net een bericht van die app kreeg:
"Je echte naam" joined Telegram!
Had het nog niet op mijn appel staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja, hmmmm. Vandaar dat ik net een bericht van die app kreeg:
"Je echte naam" joined Telegram!
Helaas wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Nu niet meer trouwens.
Tevens heb ik jou nog nooit in mijn mobiel gehad, dus waarom je mij wel hebtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Helaas wel ja.
Nu niet meer trouwens.
seksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens heb ik jou nog nooit in mijn mobiel gehad, dus waarom je mij wel hebt
Q: How are secret chats different?quote:
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tevens heb ik jou nog nooit in mijn mobiel gehad, dus waarom je mij wel hebt
lolwatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
jij stuurde mij nog een foto van een meisje die jij had afgewezen omdat ze te dunne benen had
Ah, dat was jij dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef Toto69 het volgende:
ik ging chatten met live support maar die eikels antwoorden geeneens!!
ja erg hequote:
Kun je niet lezen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:36 schreef supersof het volgende:
[..]
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
jij stuurde mij nog een foto van een meisje die jij had afgewezen omdat ze te dunne benen had
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
Laten we niet vergeten dat we samen in een groepswhatsapp zaten waar jij uit ging omdat er iemand bij kwam. sneu.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef supersof het volgende:
Laten we niet vergeten dat we samen in een groepswhatsapp zaten waar jij uit ging omdat er iemand bij kwam. sneu.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kun je niet lezen?
Ik heb je nooit in mijn mobiel gehad, ik heb wel met je gesproken.
?quote:
Ga je echt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Spijtig dat ik Tjacka en Cachet heb weggejaagd door in hetzelfde vak te zitten
Geloof dat Den Haag/Feyenoord meer effect heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je echt?
Ik ga roepen; "hij is voor AZ!"
Ik weet niet waarom dit keer, maar ik ben het er sowieso mee eensquote:
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloof dat Den Haag/Feyenoord meer effect heeft.
HIJ KOMT UIT DELFT EN SUPPORT FEYENOOOORD.
Nee doe toch maar niet.
Je weet toch niet hoe ik eruit zie. Je doet nou net alsof mijn foto over de DM wordt verspreid.quote:
Je bent 24/7 in /spatieboos man. Heeeeel fok weet hoe jij eruit zietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoe ik eruit zie. Je doet nou net alsof mijn foto over de DM wordt verspreid.
Toch
Charmed_Angel
C_A
Wat ben ik toch grappig.
Ja tog.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je bent 24/7 in /spatieboos man. Heeeeel fok weet hoe jij eruit ziet
ok.quote:
Verhaaltje vertellenquote:
In december 1937 vielen Japanse troepen de Chinese stad Nanking aan. Bommenwerpers doodden tienduizenden inwoners. Toen de Chinese soldaten zich overgaven, werden ze op tucks gezet en naar velden even buiten de stad vervoerd. Voor de Japanners was overgave ondenkbaar, een teken van lafheid en een schending van militaire erecodes.quote:
okequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
nou ik liep naar school
en ik had gewoon hakken aan met panty enzo
rijdt er een auto langs
doet ie het raam naar beneden
gaat ie toeteren
en uit het raam hangen
en dat vond ik niet leuk
vieze oude man