quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom de symbolen gemaakt door haar mannelijke collega ook voor Miley opgaan. Voor de rest heeft het mij weten te overtuigen.
naja valt nu wel meequote:
thanksquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
Schokkend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]dat muziekje ook he
[..]
naja valt nu wel mee
jij ook beterschap
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef supersof het volgende:
[..]ik weet niet eens precies wat die mensen dan geloven lol
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.quote:
Best leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wereld wordt geleid door groeperingen. Toeval bestaat niet. Alles is een complot.
Onder de illuminatie liggen dan weer vele groeperingen. Heel spannend wel.
[..]
Hoi Etsu. Ik luister nu Raar he.
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieėn?quote:
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nummer of je leven laten leiden door mogelijke complottheorieėn?![]()
Al zitten er soms natuurlijk ook wel waarheden in, maar ach... Ik heb whatsapp ook nog niet gedelete.
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:06 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon, zoiets een beetje volgen, je er in verdiepen.
waarom heeft hij dat verwijderd dan?
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zorgen maken om je privacy en daarmee achter elke boom een vijand zoeken staat er wel een beetje gelijk aan![]()
Al zal Facebook achter de Whatsapp schermen ook heus wel aan de haal gaan met de verkregen informatie en hun FB reclames ernaar aanpassen.
Geen idee. Zie wel. Echt zorgen maak ik mij er niet om.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon de nieuwe whatsapp downloadenTelegram
veel sneller en beter
Hallo koning van de beurs.quote:
hoiquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik weet trouwens hoe Jimbo eruit ziet. Ik kreeg foto's van hem doorgestuurd
Gaat niet lukkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schokkend.
Al heb ik wel een New world order, illuminatie allergie. Ik heb een vriend die er soms echt in wil geloven, en dan moet ik hem weer overtuigen.
Dat kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat niet lukken![]()
En hoi luitjes
Hallo zwarte. Stond jouw auto vandaag dicht tegen een schuurwand aan geparkeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |