Bij het curling.quote:
Waarom zou dat hier niet uitmaken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef heywoodu het volgende:
"Het ijs slijt, dat is een nadeel als je in de 4e rit zit."
Dat boeit toch juist hier helemaal niet?
Bij de TP hoef je niet te wisselen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als er nu fout gewisseld wordt he...
Deze man weet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef Nober het volgende:
SF1
Canada - Zuid-Korea
SF2
Polen - Nederland
Spannend!
Omdat je tegenstanders over hetzelfde ijs rijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou dat hier niet uitmaken?
Ja, het ijs even warm rijden voor de vrouwen zoquote:
Ja man, laat die shorttrackers een 2e NL achtervolgingsteam makenquote:
Nee, gewoon tegen Polenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Felagund het volgende:
ARD zegt dat de tijd van invloed is voor de tegenstander in de halve finale. Klopt dit?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, het ijs even warm rijden voor de vrouwen zo
Beter nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Polen pakken ons op drie duizendsten
Vond het al vreemd.quote:
Omdat het niet om de tijd gaat en het dus niet boeit of je sneller of langzamer bent dan de teams in rit 1.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou ook nog mooi zijn als Verweij en Brodka als laatst finishenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tegenstander rijdt over hetzelfde ijs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
over 5 ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef Ferdii het volgende:
Kramer rijd in zijn eentje ook makkelijk 29 rond over 3 km
3 secondenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
ook in de 4e ritquote:
Als ze er vol ingegaan waren was het na 6 ronden wel afgelopen geweest denk ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:57 schreef Pino112 het volgende:
Met een verschil van liefst 8,7 seconden op Frankrijk bereiken de Nederlandse schaatsters de halve finales.
Wie kan er Noors?twitter:JohannKoss twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:55:37Norge moeter Russland I C finalen i lagtempo. Vil kjempe om 5 plassen. #syndpaagutta naa maa skuffelsen vaere enorm. @SkoyteNorge reageer retweet
Ohja, logisch.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat het niet om de tijd gaat en het dus niet boeit of je sneller of langzamer bent dan de teams in rit 1.
Ze kunnen zich nog plaatsen voor de C-finale.quote:
Beter lezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef -0- het volgende:
[..]
Als ze er vol ingegaan waren was het na 6 ronden wel afgelopen geweest denk ik.
Het is hem ook.quote:
"Wat een stelletje losers. Zelfs mijn schoonmoeder rijdt harder."quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Wie kan er Noors?twitter:JohannKoss twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:55:37Norge moeter Russland I C finalen i lagtempo. Vil kjempe om 5 plassen. #syndpaagutta naa maa skuffelsen vaere enorm. @SkoyteNorge reageer retweet
Ik kan geen Noors, maar er zal iets staan als Noorwegen tegen Rusland in de C finale langebaanschaatsen. De strijd om de 5e plaats. Dat laatste geen idee..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Google translate.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Noorwegen moeter Rusland In de C-finale van de ploegenachtervolging. Zal vechten ongeveer 5 vierkante. # Syndpaagutta moeten nu enorme teleurstelling zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Norge moeter Russland I C finalen i lagtempo. Vil kjempe om 5 plassen. #syndpaagutta naa maa skuffelsen vaere enorm
Ik moest er gewoon nog even om lachenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik nog niet in de gaten.
Ik:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
En ik lach ook. Het is ongekend.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest er gewoon nog even om lachen
Ze bleven ook nog eens staanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En ik lach ook. Het is ongekend.
IK WIL BOWLEN!!!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Ik kan niet fatsoenlijk Noors, maar volgens mij iets dat Noorwegen nu om plaats 5 moet gaan strijden in de C finale tegen rusland. Daarna iets met een enorme teleurstellingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Norge moeter Russland I C finalen i lagtempo. Vil kjempe om 5 plassen. #syndpaagutta naa maa skuffelsen vaere enorm.
Noorwegen moet in een lager tempo dan Rusland rijden, als ze verliezen met 5 seconde verschil hoeven ze niet naar de dopingcontrole. Ze hebben enorm veel gebruikt in de #voorbereiding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Ik heb laatst paprikazaadjes gezaaid en daarvan zijn er 18 ontkiemdquote:
Hij zegt dat hij uit frustratie diverse wikipedia pagina's gaat bewerken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Waaromquote:
Welke kleur?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb laatst paprikazaadjes gezaaid en daarvan zijn er 18 ontkiemd
Eat all paprika!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb laatst paprikazaadjes gezaaid en daarvan zijn er 18 ontkiemd
Norwegen ontmoet Rusland in de C-finale. Strijd om de 5e plek. de teleurstelling moet enorm zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Groen!quote:
Ik vind ze zo vers juist het lekkerstquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwerk paprika's in gerechten, heb er nog nooit spontaan eentje in mijn mond gestopt.
Mijn moeder zit nu nog de rit van de Russen te kijken via de NOSstream op lagtempo. Per ronde kan ze 5x plassen. Het zijn enorme skuffelsen bij de NOS!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Noorwegen moet tegen Rusland in de C finale. Strijden om de 5e plaats. Een enorme teleurstelling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:58 schreef Aguero het volgende:
Ligt eraan hoe lang je ze laat hangen. Mij is het vorig jaar in de vensterbank wel gewoon gelukt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Groen!
Maar als er ooit paprika's uitkomen zullen ze rood zijn
Groen is de darts onder de sporten, rood het curling.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind ze zo vers juist het lekkerst
De gele geniet mijn voorkeur, daarna de rode.
Hangt de kleur van de paprika af van hoelang je ze laat hangen? Heb je niet gewoon rode paprika zaadjes en gele paprika zaadjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je ze laat hangen. Mij is het vorig jaar in de vensterbank wel gewoon gelukt.
Als je bloemetjes aan je plantje krijgt even blazen tegen het stuifmeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorlopig heb ik alleen nog opgezocht dat ik ze pas mag verpotten als ze 4 blaadjes hebben en dat hebben ze nog niet. Daarna ga ik wel weer nieuwe info opzoeken. Maar voorlopig staan ze prima op mijn vensterbank inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang je ze laat hangen. Mij is het vorig jaar in de vensterbank wel gewoon gelukt.
Als je bloemetjes aan je plantje krijgt even blazen tegen het stuifmeel.
twitter:BAMschaatsteam twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:57:51Helaas de Franse ploeg met @alexiscontin plaatst zich niet voor de kwartfinale op de ploegachtervolging. #sotsji2014 reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hangt de kleur van de paprika af van hoelang je ze laat hangen? Heb je niet gewoon rode paprika zaadjes en gele paprika zaadjes?Ja volgens mij werkt het wel zo ja, maar zijn ze eerst allemaal groen. En als je ze dan langer laat rijpen worden ze rood of geel (of oranje, kan ook nog) Zoiets geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hangt de kleur van de paprika af van hoelang je ze laat hangen? Heb je niet gewoon rode paprika zaadjes en gele paprika zaadjes?Nee alle paprika's beginnen groen, worden dan uiteindelijk rood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenminste de mijne wel![]()
Ohja geel en oranje moet je wel apart kweken denk ik.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens mij werkt het wel zo ja, maar zijn ze eerst allemaal groen. En als je ze dan langer laat rijpen worden ze rood of geel (of oranje, kan ook nog) Zoiets geloof ikIk heb het even opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ze misschien ook wel telenquote:Als ze groeit is de paprika groen, tijdens het rijpen verandert de kleur naar rood of geel. De smaak van de paprika verandert ook in deze periode, de rode en gele zijn zoet terwijl de groene een veel bitterder smaak heeft.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
Niet zo'n handige tweet van BAM:twitter:BAMschaatsteam twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:57:51Helaas de Franse ploeg met @alexiscontin plaatst zich niet voor de kwartfinale op de ploegachtervolging. #sotsji2014 reageer retweet
Nee want dit was de kwartfinale.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
Niet zo'n handige tweet van BAM:twitter:BAMschaatsteam twitterde op vrijdag 21-02-2014 om 14:57:51Helaas de Franse ploeg met @alexiscontin plaatst zich niet voor de kwartfinale op de ploegachtervolging. #sotsji2014 reageer retweet
Standaard tweet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
Behalve dat het natuurlijk halve finale moet zijn is dat toch niet echt opvallend verder?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
quote:
faaltweetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:07 schreef Montov het volgende:
Nederland schaatste tegen Frankrijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve dat het natuurlijk halve finale moet zijn is dat toch niet echt opvallend verder?
Voor Frankrijk zijn terwijl ze tegen Nederland rijden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Behalve dat het natuurlijk halve finale moet zijn is dat toch niet echt opvallend verder?
Contin schaatst bij BAMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nederland schaatste tegen Frankrijk?
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt door de muziek daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Davis kan de hal wel in de fik steken met zijn ogen
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Misschien waren zij wel aan het picknickenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Nu kan ik niet meer naar Erben luisteren zonder zijn gestotter te horen
Bergsma wel weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Voor iemand van je ploeg zijn die tegen niemand van je ploeg rijdt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor Frankrijk zijn terwijl ze tegen Nederland rijden?
Hoi Hans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Slobeend het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika hebben een nieuwe Chad Hedrick nodig.
Ja, en dat gaat ie niet doen lijkt mequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?
Maar eerder viel het me nooit opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.
vergis je nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah zo zwaar kan ik me Polen niet voorstellen
Maar Bergsma wel en die zit ook in het team van Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja. Het is wel team BAM onder leiding van Anema dus dan is dit gewoon een normale tweetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in het team van NL
Maar verder vind ik het niet heel opvallend
Ja met wijn, zo te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien waren zij wel aan het picknicken
Het blijven Fransen hè?quote:
Het blijft een vrouwquote:
We hebben het wel over Anema zijn ploegje he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef hhh38 het volgende:
Je gaat toch als Affelay zijnde toch ook niet Xavi en Iniesta aanmoedigen op het WK terwijl ze tegen Nederland spelen?
Inderdaad, Wust kan goed omgaan met Bertje en pareert al zijn kutte of semigrappige opmerkingen altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik mag die Wüst wel, lijkt me wel een gezellig mens. En ze is de enige die met humor Bert Maalderink wat minder zuur kan maken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
Een schaatsend kippenhok
Ik zie het al voorbij komen
Nee was Bertje, niet Ireen. Die was gewoon tof.quote:
Ik vind haar ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik mag die Wüst wel, lijkt me wel een gezellig mens. En ze is de enige die met humor Bert Maalderink wat minder zuur kan maken.
Ja dat bedoel ik (en zij ook)quote:
Even de muteknop erbij pakkenquote:
Afellayquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef hhh38 het volgende:
Je gaat toch als Affelay zijnde toch ook niet Xavi en Iniesta aanmoedigen op het WK terwijl ze tegen Nederland spelen?
twee keerquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef franklop het volgende:
Geen risico lopen wou Paulien zeggen
Ik ook nietquote:
Maar dat echoot zoquote:
Dat kan niemand. Tenzij je geluid uit zet. Hij stottert nu eenmaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Nu kan ik niet meer naar Erben luisteren zonder zijn gestotter te horen
Hoe zal de ondertiteling gaan op 888?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Tenzij je geluid uit zet. Hij stottert nu eenmaal.
Ik had het nog nooit gehoord, totdat een vriendin van de week een opmerking erover maaktequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat kan niemand. Tenzij je geluid uit zet. Hij stottert nu eenmaal.
Oja, klassieke foutquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Afellay
Als Afellay of Afellay zijnde
Wat nou als we dit later terugkijkenquote:
Ohjee dan is nu niet nu meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat nou als we dit later terugkijken
Zodat ze deze keer konden winnen en dan konden zeggen 'HA! 3x is scheepsrechtquote:
Jeuj!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat ze deze keer konden winden en dan konden zeggen 'HA! 3x is scheepsrecht![]()
![]()
'
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef Mansjester het volgende:
Hoe bij jullie die beelden van 8 jaar geleden eruitzien, zo ziet het er nu bij mij uit
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef franklop het volgende:
Gelijk dr beste uitspraak maak toegevoegd aan mn onderschrift
Voorheen schaatste er altijd wel eentje de verkeerde kant opquote:
gewoon als extra uitdaging eentje achterstevoren laten schaatsen toch?quote:
Je moet schaatsen om te kunnen winnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef franklop het volgende:
Gelijk dr beste uitspraak maak toegevoegd aan mn onderschrift
Ik heb ook nog een oude beeldbuis hoorquote:
De kracht van het team is het team.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet schaatsen om te kunnen winnen.
Waarom Canada niet op de plek van Nederland, had je mooie strijd 'Europa' - rest van de wereldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef DeLuna het volgende:
Waarom de Aziatische landen nou weer tegen elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |