Contin schaatst bij BAMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nederland schaatste tegen Frankrijk?
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt door de muziek daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Davis kan de hal wel in de fik steken met zijn ogen
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Misschien waren zij wel aan het picknickenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Nu kan ik niet meer naar Erben luisteren zonder zijn gestotter te horen
Bergsma wel weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Voor iemand van je ploeg zijn die tegen niemand van je ploeg rijdt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor Frankrijk zijn terwijl ze tegen Nederland rijden?
Hoi Hans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Slobeend het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika hebben een nieuwe Chad Hedrick nodig.
Ja, en dat gaat ie niet doen lijkt mequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?
Maar eerder viel het me nooit opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.
vergis je nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah zo zwaar kan ik me Polen niet voorstellen
Maar Bergsma wel en die zit ook in het team van Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja. Het is wel team BAM onder leiding van Anema dus dan is dit gewoon een normale tweetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in het team van NL
Maar verder vind ik het niet heel opvallend
Ja met wijn, zo te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien waren zij wel aan het picknicken
Het blijven Fransen hè?quote:
Het blijft een vrouwquote:
We hebben het wel over Anema zijn ploegje he.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef hhh38 het volgende:
Je gaat toch als Affelay zijnde toch ook niet Xavi en Iniesta aanmoedigen op het WK terwijl ze tegen Nederland spelen?
Inderdaad, Wust kan goed omgaan met Bertje en pareert al zijn kutte of semigrappige opmerkingen altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik mag die Wüst wel, lijkt me wel een gezellig mens. En ze is de enige die met humor Bert Maalderink wat minder zuur kan maken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
Een schaatsend kippenhok
Ik zie het al voorbij komen
Nee was Bertje, niet Ireen. Die was gewoon tof.quote:
Ik vind haar ook wel leuk jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
Ik mag die Wüst wel, lijkt me wel een gezellig mens. En ze is de enige die met humor Bert Maalderink wat minder zuur kan maken.
Ja dat bedoel ik (en zij ook)quote:
Even de muteknop erbij pakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |