Contin schaatst bij BAMquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nederland schaatste tegen Frankrijk?
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Komt door de muziek daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Symphonic het volgende:
Davis kan de hal wel in de fik steken met zijn ogen
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Misschien waren zij wel aan het picknickenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, Nederland schaatste. Geen idee wat Frankrijk aan het doen was.
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef essnhills het volgende:
Nu kan ik niet meer naar Erben luisteren zonder zijn gestotter te horen
Bergsma wel weerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dus? Blokhuijsen, Verweij en Kramer schaatsen toch allemaal niet voor BAM? Contin wel.
Voor iemand van je ploeg zijn die tegen niemand van je ploeg rijdt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Voor Frankrijk zijn terwijl ze tegen Nederland rijden?
Hoi Hans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Slobeend het volgende:
De Verenigde Staten van Amerika hebben een nieuwe Chad Hedrick nodig.
Ja, en dat gaat ie niet doen lijkt mequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bergsma wel, of krijgt die alleen een medalje als ie meedoet?
Maar eerder viel het me nooit opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voordeel is, dat je Erben sowieso nooit zonder gestotter hoort.
vergis je nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Moah zo zwaar kan ik me Polen niet voorstellen
Maar Bergsma wel en die zit ook in het team van Nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja. Het is wel team BAM onder leiding van Anema dus dan is dit gewoon een normale tweetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar hij zit wel in het team van NL
Maar verder vind ik het niet heel opvallend
Ja met wijn, zo te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien waren zij wel aan het picknicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |