SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Hi TorchCrafters,
Goed nieuws! Aangezien er veel interesse is getoond in een Vanilla server is beslist dat er de server er ook echt komt! In de post staat meer informatie over hoe en wat. Ook is het pre-orderen vanaf vandaag mogelijk!ff 10 euro overmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de catch zit em in het simpele servertje, het zal vast geen 10 euro server zijn, maar 10 euro PPquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:12 schreef Ame_thyst het volgende:
Voor 10 euro host je een half jaar een simpel servertje
Tja er zullen wss maar 50 mensen MAXIMAAL in die server zitten (ik denk dat er wel zoveel gek zijn om het te kopen) dan kost het nog maar een euro of 30.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:11 schreef mschol het volgende:
[..]
de catch zit em in het simpele servertje, het zal vast geen 10 euro server zijn, maar 10 euro PP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Tom
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:42 schreef Mender het volgende:
Duurde ff voordat ik em zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey Tom
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Dan moet je ff het vinkje uitzetten onder audiorender in je YT opties, altijd handig nieuwe functies die niet werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:41 schreef shaderon het volgende:
Ligt het aan mij of is de audio kwaliteit van youtube met deze nieuwe layout update enzo enorm omlaag gegaan? :/ Sommige nummers klinken echt weird nu.
Niet? Had de instructies in onderstaande filmpje gevolgd en was weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:09 schreef shaderon het volgende:
Eh dat knopje staat nergens bij YT instellingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten daar de spawn zo afgraven dat je niet meer weg kunt lopen. Dus spawnplek en dan een afgrond naar bedrockquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater, waar de zweed zijn vinger als poeproerstaaf gebruikt, Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier: Topicreeks: Minecraft
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:OP quoten omdat het kan,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
Denk dat ik me even ga uitleven met al de tnt die ik niet mee kan nemenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:46 schreef shaderon het volgende:
Zou meenemen wat je kunt en de rest vernietigen. Kan niemand anders er van profiteren lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, leuk spul verzameld![]()
Je kan er ook enderchests mee maken. Maar heeft idd niet veel zin om dan 2 stacks ender eyes mee te nemen. Heb ook al een stack enderchests. Dus doe ze nu weg.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:08 schreef TJV het volgende:
Wat moet je met die ender eyes? Endportal is veel te ver weg
Ja mischien wil ik het ooit nog gebruiken als decoratie in m'n toekomstige base ofzo.quote:
Ongeveer 420k van spawn.quote:
Denk het. Jep Ik bewaar alles.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef shaderon het volgende:
4 uurtjes door de nether reizen ongeveer om daar te komen? bewaar wat spul in die base voor me
fishing rod maken en vissen, zombie flesh eten, of skeleton killen, bonemeal op grass. grass => seeds.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:24 schreef shaderon het volgende:
Hoe kom je ooit van de spawn weg zonder food, was 1000 blocks ver bijna bij wat normaal terrein, maar kon maar geen food vinden :/
22 hier g wasmetjouquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:28 schreef Curlbrah het volgende:
SES / Dilemma D:
Ik ben 20 maar als ik de OP lees voel ik me oud.
Not sure if serious, hope notquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:50 schreef TJV het volgende:
Jij faalt gewoon, je had hem niet dood moeten rijden. Ga lekker in een bad sport server spelen.![]()
![]()
![]()
![]()
ik durf niet meer te posten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:07 schreef TJV het volgende:
Had trouwens nog even kaasfondue geregeld, flesje witte wijn erbij, prrrima. Whatsapp dood?
die man is altijd srsquote:
time to get rippedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
Jezus ik ben fokking oud realiseer ik me ineens. Tijd om volwassen te worden.
Jawel, je moet gewoon geen randoms slopen als ze je niets misdaan hebben.quote:
Wat. Het is GTA. Niet Belle's Grote Ponyavontuur.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon geen randoms slopen als ze je niets misdaan hebben.
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon geen randoms slopen als ze je niets misdaan hebben.
Console gamers hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.
Gewoon belachelijk om dan heel selectief bepaalde acties als onsportief te bombarderen.
Dus 6 keer gecamped worden door lvl 400 mensen met sniper rifles met 9000x scope is dan wel sportief ?
Of dat je eindelijk een auto hebt gevonden die je kan verkopen om vervolgens bij de paintshop voor je bek geschoten te worden door campers die niets anders doen dan daar op mensen wachten.
Zoek het lekker uit met je onsportief.![]()
Maar goed heel dat online is kut missies doen kost je meer geld aan ammo dan het oplevert. etc. Aion online is minder grinden dan GTA.
Voorbeeldje, turbo, alleen turbo, kost 45000 dollar. In de beste missies verdien je 9000 dollar. Trek daar 1k aan ammo vanaf. Dat zijn 6 missies voor alleen een turbo in 1 auto. Nee echt, top
Idd peasantsquote:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:09 schreef Curlbrah het volgende:
time to get ripped
we're all gonna make it
Was leuker geweest als ze gespierd was.quote:
Niet zo ragen, ik speel nooit alleen dus heb er geen last van. Zorg dat je wat figuren hebt die wraak nemen en niemand die je lastig valt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:33 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Het is een sandbox, elke keer als ik iemand tegen kom wordt ik voor mijn bek geschoten ELKE keer, dus ja ik doe het ook terug. Raar hè.
Gewoon belachelijk om dan heel selectief bepaalde acties als onsportief te bombarderen.
Dus 6 keer gecamped worden door lvl 400 mensen met sniper rifles met 9000x scope is dan wel sportief ?
Of dat je eindelijk een auto hebt gevonden die je kan verkopen om vervolgens bij de paintshop voor je bek geschoten te worden door campers die niets anders doen dan daar op mensen wachten.
Zoek het lekker uit met je onsportief.![]()
Maar goed heel dat online is kut missies doen kost je meer geld aan ammo dan het oplevert. etc. Aion online is minder grinden dan GTA.
Voorbeeldje, turbo, alleen turbo, kost 45000 dollar. In de beste missies verdien je 9000 dollar. Trek daar 1k aan ammo vanaf. Dat zijn 6 missies voor alleen een turbo in 1 auto. Nee echt, top
vandaar, dacht dat ik genegeerd werd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:11 schreef Curlbrah het volgende:
Oh, [upd] WhatsApp kampt met storing
We're experiencing connection issues in Europe caused by the avalanche of new users. We're getting it fixed asap.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:31 schreef TJV het volgende:
Jup, zeggen ze ook op Twitter. Ik ben mijn rooksignalen-skills maar weer aan het oefenen.
internet is daar over het algemeen niet te betalen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:33 schreef MineraalWater het volgende:
Blijkbaar gebruiken veel amerikanen nog gewoon SMS btw. Vinden het raar dat wij zulke clients gebruiken
Valt volgens mij reuze mee hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
internet is daar over het algemeen niet te betalen.
Vind het anders behoorlijk valide punten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet zo ragen, ik speel nooit alleen dus heb er geen last van. Zorg dat je wat figuren hebt die wraak nemen en niemand die je lastig valt.
Dat is geen wereld recordquote:
http://frontpage.fok.nl/poll/640285/1/1/9999#12062282quote:Op maandag 24 februari 2014 12:26 schreef Ame_thyst het volgende:
http://frontpage.fok.nl/poll/640285/1/1/9999#12061292
wat is die gast toch een retard zeg fucking hell![]()
![]()
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:57 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/poll/640285/1/1/9999#12062282
Nee daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Je mag toch nog heul niet bumpen met je ingebouwde bumper?
Verdommequote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:10 schreef Timwonnacott het volgende:
Je mag toch nog heul niet bumpen met je ingebouwde bumper?
jaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hm ben je hier al lang genoeg dat je hen snapt?
quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:44 schreef Ame_thyst het volgende:
echt aldie donder die gore gif eens uit die post, topic tempo is zo laag ik zie dat kut plaatje 20x per dag. Anders report ik de post. grgr
framerate niet hoog genoeg voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 19:22 schreef Timwonnacott het volgende:
Zeg doe dat plaatje eens weg huib, heb eplepsie kannietmeertyphee..
pf flauw hoor aldie heeft heul geen internet nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste waarschuwing deadline verloopt om 6 uur
idd. Ftb monster.quote:
je kan ook vanilla dingen doen. En veel agri enzo.quote:
AH NU WETEN WE WAAR HUIB WOONT!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:02 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
Als je nu veilig wil overkomen als bank op het internet vooral zorgen dat je site er zo uitziet
Heel leuk, 4/5 dagen met vrienden op een kamer en skiën!quote:
Dankquote:
Dank, en jaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:40 schreef MineraalWater het volgende:
Hoi bob, Denk dat je nu je lesje wel hebt geleerd. Was wel een beetje lang moet ik zeggen.
Jongeman, wil je je vulgaire taalgebruik voor je houden?quote:
Het kan mij vrij weinig schelen, heel dat Oostblok is een zooitje.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef TJV het volgende:
Bobje, wat is jouw kijk op de Oekraïense crisis?
Gevalletje CIA vs Rusland het spelletje dat we zovaak gezien hebben. Maar ik heet geen bob.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 23:33 schreef TJV het volgende:
Bobje, wat is jouw kijk op de Oekraïense crisis?
twitter:notch twitterde op donderdag 27-02-2014 om 23:24:47Someone is trying leak the fact that we're working with Warner Brothers on a potential Minecraft Movie. I wanted to be the leak! reageer retweet
nopequote:
wist wel dat je Heer Gaben niet volgde.quote:
Die stem komt me akelig bekend voor.quote:
beetje aldie accentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Die stem komt me akelig bekend voor.
Ja, gaat nergens over dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:40 schreef TJV het volgende:
Bob stop eens met netjes doen, zo is het helemaal niet leuk meer.
Echt saai hier jaquote:Op zondag 2 maart 2014 12:28 schreef bobbernaut het volgende:
Deze slowchat is zo sloom dat het voor mij geen zin meer heeft om actief mee te doen.
Dunno, soms als ik die Russische dashcam filmpjes kijk denk ik dat het nog wel eens slecht af kan lopen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef mschol het volgende:
om maar leven in de brouwerij te maken hier met een discussievraag: Gaat die shit in Oekraïne door en breekt er daadwerkelijk een (mini) oorlog uit?
goeie he? Zat ik hier een tijdje ook te spammen.quote:
echt die youtube compil daarvan.quote:
quote:Disneyfilm Frozen wint de Oscar voor Beste Animatie.
Regisseur Chris Buck draagt de film op aan zijn zoon, Ryder Buck. De 23-jarige Ryder kwam vorig jaar om het leven bij een auto-ongeluk, nadat hij net succesvol chemotherapie had ondergaan. "Hij was onze beschermengel."
idd. Binnenkort maar eens kijken. Die gravity en 12 years ook. Hoewel gravity op normaal scherm niet zo leuk schijnt te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2014 09:53 schreef mschol het volgende:
ik zit de NOS liveblog van de oscar eens na te lezen en dit is wel triest zeg:
[..]
binnenkort 12 years maar even in de bios checken, Frozen heb ik al 2x gezienquote:Op maandag 3 maart 2014 11:16 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
idd. Binnenkort maar eens kijken. Die gravity en 12 years ook. Hoewel gravity op normaal scherm niet zo leuk schijnt te zijn.
not sure if srsquote:
hmm, kan mij wel grotendeels vinden in de redeneringen in het artikel..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:22 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.blogher.com/how-disney-god-sexy-right
ben niet te de enigste.
pixelcrush?quote:
die voice actress daarvan is wel kek.quote:
Ja, hoe zou dat nou komen? Toch jammer.quote:
Beetje jammer dat whapp is niets voor mij, kan niet fatsoenlijk typen op zo'n fucking touchscreen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:53 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja, hoe zou dat nou komen? Toch jammer.
En FlumeOn Top
Nou goedenacht en tot morgen.
Even 3 keer SosuA roepen dan komt hij vanzelf.quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef mschol het volgende:
ik ben opzoek naar een scheerapparaat, maarja.. welke van de bergen die te koop zijn
wut?quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Even 3 keer SosuA roepen dan komt hij vanzelf.
SosuA
SosuA
SosuA!
LIF / Klassiek scheren #XIVquote:Op donderdag 6 maart 2014 17:17 schreef mschol het volgende:
ik ben opzoek naar een scheerapparaat, maarja.. welke van de bergen die te koop zijn
was hij niet van het mes? Nee dank, ik zet niet graag vrijwillig een 'bloot' mes aan mijn keel....quote:Op donderdag 6 maart 2014 17:51 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Even 3 keer SosuA roepen dan komt hij vanzelf.
SosuA
SosuA
SosuA!
geen bloot mes..quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
was hij niet van het mes? Nee dank, ik zet niet graag vrijwillig een 'bloot' mes aan mijn keel....
De eerste weken had ik net zo goed dagelijks bloed naar de bloedbank kunnen brengen, nu gaat het beter.quote:
Heb je nog met je Zweedse deerne?quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:26 schreef TJV het volgende:
[..]
De eerste weken had ik net zo goed dagelijks bloed naar de bloedbank kunnen brengen, nu gaat het beter.
heb je er ook eentje? Nice.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:26 schreef TJV het volgende:
[..]
De eerste weken had ik net zo goed dagelijks bloed naar de bloedbank kunnen brengen, nu gaat het beter.
quote:
Klopt niet want Tim gebruikt geen kwast maar graafmachines en scheppen.quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:05 schreef Timwonnacott het volgende:
Die is pas 335 keer gepost in verband met mij in dit topic, zet hem dan gewoon in de OP
awh, vertelquote:
Grapjequote:
Yeeyquote:
insanequote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:59 schreef Mender het volgende:
http://www.ebay.com/itm/M(...)&hash=item3f31988444
Haha ja met een I jaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:00 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.youtube.com/user/OfficalNerdCubed
Oud concept in een nieuw jasje wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 13:04 schreef MineraalWater het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)pen-source-laser-tag
Lijkt mij tof dit ^^^
maarja, als de politie je een keer pakt met die dingen heb je wel kans op een strafblad. Idem met paintball markers.quote:Op zondag 9 maart 2014 18:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Interessante functies maar je loopt wel met een gun rond die eruit ziet als een waterpistool met kerstverlichting.
Airsoft heeft toch een veel hogere cool factor? Die dingen zijn niet van echte wapens te onderscheiden, kunnen ze zo'n systeem niet beter compatibel maken met airsoft guns, denk best een markt voor.
Maar goed ik ben dan ook geen 12 meer
in dit geval is het een kansloze distributeur (Warner) die de film niet verder wil distribueren ofzoquote:Op maandag 10 maart 2014 16:15 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/film/372(...)landse-bioscoop.html
NL bioscopen
Eckte hippie!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 14:24 schreef bobbernaut het volgende:
Binnenkort maar eens een tshirt tie dyen
Naah ik vind die full rainbow spiral shirts beetje té, ik kies zoiets, alleen dan neem ik wat donkerder blauw.quote:
Kan toch? gewoon heel het shirt tapen behalve die pocket. Dat is pas swege!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
[ afbeelding ]
Oh..
Dit dus.
Grizzly grip is overrated
Of een wit tshirt nemen, stukje stof tie dye'en, en daarvan een pocket makenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:05 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Kan toch? gewoon heel het shirt tapen behalve die pocket. Dat is pas swege!
Kan ook jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Of een wit tshirt nemen, stukje stof tie dye'en, en daarvan een pocket maken
gegen den mauerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:16 schreef MineraalWater het volgende:
Die Nederlandse youtubers zijn echt een speciaal volk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |