Waarom zou iemand dat doenquote:
Dit is toch te mooi om waar te zijnquote:
Binnen 48 uur nadat ik zoiets zou proberen is het ineens offline.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:42 schreef unlimitedzxr het volgende:
Het schijnt te werken, de vraag is natuurlijk voor hoelang. Is een typische Ponzi scam die alleen blijft werken als er mensen blijven overmaken.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=467714.0;all
Nog aan het werk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:16 schreef Maxbet het volgende:
Mobiel modden is kut, had alleen de link weg willen halen eigenlijk. Denk niet dat het nodig is om daar direct heen te linken.
quote:
22:00-6:00 is normaal voor nachtdienst. Er schijnen zelfs schema's te zijn waarbij je 00:00-8:00 werkt, lijkt me stukken minderquote:
Ik zou zoiets eigenlijk wel met Doge willen doen, gewoon omdat het kanquote:
Dogequote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou zoiets eigenlijk wel met Doge willen doen, gewoon omdat het kan
Denk alleen niet dat ik technisch begaafd genoeg ben om dat automagisch te laten werken
Ik heb net 225 BTC naar die link gestuurd. Hopelijk wordt het fantastisch.quote:
Transaction malleability gaf mij 450 BTC, dat was echt fantastisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb net 225 BTC naar die link gestuurd. Hopelijk wordt het fantastisch.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Transaction malleability gaf mij 450 BTC, dat was echt fantastisch.
Oh ja, en voor de duidelijkheid: ik zou het niet met losse transacties zonder fee doen maar met sendmany en gewoon netjes een fee erbijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou zoiets eigenlijk wel met Doge willen doen, gewoon omdat het kan
Denk alleen niet dat ik technisch begaafd genoeg ben om dat automagisch te laten werken
Maar wel mooie muntenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 04:16 schreef roislecxe het volgende:
Geen DOGEnieuws, Geen bobsleenieuws.
Geen moon.
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
MtGox is net Noord-Korea: een eigen economie, je krijgt er niets in en je krijgt er niets uit, één persoon die denkt dat hij de macht heeft en voor de rest is het bijna failliet.
Met een groot verschil, dat op het moment, dat als Mark Karpeles overlijdt er geen massas mensen in tranen zullen uitbarsten voor het GOX-gebouwquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:13 schreef MaGNeT het volgende:
MtGox is net Noord-Korea: een eigen economie, je krijgt er niets in en je krijgt er niets uit, één persoon die denkt dat hij de macht heeft en voor de rest is het bijna failliet.
Als Doge naar $1 gaat is hij rijk.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:52 schreef Ame_thyst het volgende:
Een medewerker of student van de Amerikaanse Harvard-universiteit heeft heimelijk het Odyssey-computercluster van de onderwijsinstelling ingezet om Dogecoins, een soort cryptovaluta, te minen. Na ontdekking kreeg de man een permanent verbod op gebruik van onderzoekssystemen
http://tweakers.net/nieuw(...)dogecoins-minen.html
![]()
2,70831882 LTC verzonden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:42 schreef unlimitedzxr het volgende:
Het schijnt te werken, de vraag is natuurlijk voor hoelang. Is een typische Ponzi scam die alleen blijft werken als er mensen blijven overmaken.
Hmm, tempting.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:42 schreef unlimitedzxr het volgende:
https://en.bitcoin.it/wiki/Changequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:54 schreef Geralt het volgende:
De vraag is dus waar die 1,10nogwat transactie vandaan komt en waar dat heen is
Ik vat het niet. Ga ik die 1,10 nog terug zien of niet? Of waarom geeft mijn saldo nu precies 8,9nogwat aan en niet gewoon 10,00?quote:
Over 1,5 uur hoop ik mijn EAC terug te krijgen. Niet dat het zoveel waard meer isquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
2,70831882 LTC verzonden.
Live life to the max
Had je geld overgezet naar Gox?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:07 schreef Tourniquet het volgende:
Vanmorgen netjes de realBTC van Bitcoinbuilder in m'n wallet ontvangen, dat is geen scam dus.
Nee ik had nog een pending ¤-withdrawal lopen. Die gecanceld (was binnen 3 uur geregeld) en van dat geld "gox"BTC gekocht en die via Bitcoinbuilder omgezet naar "real"BTC.quote:
Netjesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee ik had nog een pending ¤-withdrawal lopen. Die gecanceld (was binnen 3 uur geregeld) en van dat geld "gox"BTC gekocht en die via Bitcoinbuilder omgezet naar "real"BTC.
Kan je je Gox BTC mee omzetten naar normale BTC (1Gox btc voor ong 0.35 echte BTC).quote:
Oftewel er kan dus blijkbaar via een omweg gewoon uitbetaald worden met je GOX-wallet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:28 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Kan je je Gox BTC mee omzetten naar normale BTC (1Gox btc voor ong 0.35 echte BTC).
Nou, jij kan bijvoorbeeld 1 BTC op Gox kopen voor 0.35 Bitcoin. Je neemt dus een gok of Gox ooit nog gaat uitbetalen of niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Oftewel er kan dus blijkbaar via een omweg gewoon uitbetaald worden met je GOX-wallet.
Hoe komt het dan dat zo'n transactie wel werkt, maar als je het van GOX naar je eigen wallet zou overzetten niet?
Hoe maken deze jongens winst? Speculeren?
Omdat de transactie binnen Gox zelf blijft, je stuurt bitcoins naar een andere Gox-wallet en dat werkt wel gewoon. Er zijn blijkbaar mensen die het risico durven nemen dat withdrawals binnenkort weer mogelijk zijn en die zijn bereid je "gox"coins over te kopen in ruil voor "echte" bitcoins. Bitcoinbuilder zelf neemt 2% fee dus daar verdienen zij aan. Heel slim gedaan dus.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Oftewel er kan dus blijkbaar via een omweg gewoon uitbetaald worden met je GOX-wallet.
Hoe komt het dan dat zo'n transactie wel werkt, maar als je het van GOX naar je eigen wallet zou overzetten niet?
Hoe maken deze jongens winst? Speculeren?
Hmm, iets zegt me, dat GOX hier zelf achter zit (of in samenwerking met een paar slimme jongens met veel geld): Waarom zou je als site anders het risico lopen op een bankroet van GOX.quote:Nou, jij kan bijvoorbeeld 1 BTC op Gox kopen voor 0.35 Bitcoin. Je neemt dus een gok of Gox ooit nog gaat uitbetalen of niet.
Wat is het idee achter de fractional banking dan? Ik dacht dat het probleem ontstaan was door transaction malleability.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:23 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hmm, iets zegt me, dat GOX hier zelf achter zit (of in samenwerking met een paar slimme jongens met veel geld): Waarom zou je als site anders het risico lopen op een bankroet van GOX.
My 50 Satoshi:
Waarde GOX/ andere exchanges is ruwweg 4:1
GOX zit in financiele problemen. Withdrawals kan GOX niet waarmaken (vanwege fractional banking mogelijk veroorzaakt door een bug in hun software waar ze het slachtffer van zijn)
Gevolg: Stop uitbetalingen: (= GOX creeert een eigen ecosysteem): De koers zakt vanwege negatieve berichtgeving dus gunstig omdat dit GOX de mogelijk geeft om de waarde nu verder omlaag te duwen via manipulatie (reddingsplan)
Ondertussen zijn er investeerders aangetrokken, die wel een deal met GOX willen sluiten om van de lage waarde van de koers op GOX te profiteren en deze te verkopen op Bitstamp/BTC-e/Huobi etc.
Storten kan nog steeds op BTC en bitcoinbuilder is een reden om weer geld in het GOX-Ponzi-systeem te krijgen en mensen snel geld te laten verdienen "Zolang de voorraad strekt" en de ballon compleet ontploft ten koste van de Bitcoin-koers in het algemeen.
Ik ga ervan uit, dat GOX de waarheid spreekt en "transaction malleability. inderdaad het probleem is en hun dus financieel in de problemen heeft gebracht. "fractional banking' is het gevolg erop voor GOX om voor de buitenwereld hun bedrijf draaiende te houden en het is sterk risico-ondernemen: Afgekeken van het bankensysteem totdat het fout gaat: Grote verschil: Bij banken draaien overheden en uiteindelijk burgers op voor de consequenties, GOX heeft geen bank-status, dus net als ieder ander privaat bedrijf, draaien investeerders/klanten ervoor op.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:26 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Wat is het idee achter de fractional banking dan? Ik dacht dat het probleem ontstaan was door transaction malleability.
tl;dr : Meer bezit pretenderen en ermee handelen, dan je werkelijkt hebtquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:48 schreef edcetera het volgende:
Fractional reserve banking: Google ff:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fractional_reserve_banking
Leuk, dat je post, maar resize de volgende keer naar 480x640quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:53 schreef ZetaOS het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ze binnen, de Laatste paar Koperen Dogecoins, moet er nog 1 krijgen.
Wie hadden hier allemaal besteld?
Ow, is het niet goed edcetera? Heb ik niet exact het goede grote gepost!?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Leuk, dat je post, maar resize de volgende keer naar 480x640
Denk ook aan den mobiep menschquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow, is het niet goed edcetera? Heb ik niet exact het goede grote gepost!?
Dan haal ik ze toch gewoon weer weg.
Fotos high resolution posten (3200 x nogwat dpi) verpest de functionaliteit (en is dus gewoon not-done hier): Upload je fotos via bv tinypic en dan "forum-formaat" (480x640) dan is het in een acceptabel downloadformaat en past het perfect in een topic.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow, is het niet goed edcetera? Heb ik niet exact het goede grote gepost!?
Dan haal ik ze toch gewoon weer weg.
Wat eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:12 schreef robin007bond het volgende:
Alle alt-coins doen het nu echt shit.
Ik mis Rois: Die zit momenteel zeker in Oranje wetsuit met een brandende fakkel thuis op tafel te dansen van plezierquote:
Hij krijgt de rits van zijn morphsuit niet meer open.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik mis Rois: Die zit momenteel zeker in Oranje wetsuit met een brandende fakkel thuis op tafel te dansen van plezier
Geen probleem ik heb ze al voor je weg gehaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Fotos high resolution posten (3200 x nogwat dpi) verpest de functionaliteit (en is dus gewoon not-done hier): Upload je fotos via bv tinypic en dan "forum-formaat" (480x640) dan is het in een acceptabel downloadformaat en past het perfect in een topic.
Moet het echt hi-resolution: Linkje
Eigen schuld: Teveel Oranjeboom drinken = permanente hersenschadequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij krijgt de rits van zijn morphsuit niet meer open.
We staan ook boven Duitsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eigen schuld: Teveel Oranjeboom drinken = permanente hersenschade
Verder![]()
http://www.sochi2014.com/en/medals
Klacht: We zouden boven Duitsland moeten staan, want meer medailles
We staan nu 5de:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We staan ook boven Duitsland.
Nu komen we 3e te staan.
Ik wel, maar niet door crypto.quote:
Eindelijk weer wat winstquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Faazz het volgende:
Zo de madness gaat los of niet dan? Check die groene jongens eens gaan!
8000 Bitcoins op Gox in 1 keer gekocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef edcetera het volgende:
Was ist los: Enorme stijging ineens
Als je op gox op 96 gekocht heb jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
8000 Bitcoins op Gox in 1 keer gekocht.
Van 96 dollar naar 275 dollar. Bijna 300% rendement op 1 dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |